Za jakiś czas może znajdę patent żeby jakoś wyrównać auto
Mazda 323F BJ Zm-De – > BP+T '02 naGwintowana+Bixenon+japan rims FakeSportive By Dwojas update 12str
Dwojas napisał(a):Na tyle leży butla podtlenku LPG więc prawdopodobnie ona spowodowała tą różnice.
Za jakiś czas może znajdę patent żeby jakoś wyrównać auto
Ja u siebie też mam hybryde zainstalowaną
Powodzenia w modach


Kwestia też jest jeszcze taka, zależy do jakiej wersji silnikowej kupiłeś sprężyny, bo jeśli kupiłeś do wersji 1.5/1.6/1.8 to przód pójdzie niżej z racji tego, że jest większy silnik(cięższy), ja kupiłem dedykowany do mojego silnika i dzisiaj dokładnie przyjrzalem się BJ i siedzi całkiem równo ale z przodu jest większa dziura bo jest większe nadkole 
- Od: 6 paź 2013, 21:17
- Posty: 148 (1/2)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ '02 ZM-DE+LPG naGwintowana – By Dwojas
Wtedy, jak ja kupowałem sprężyny to Apex, niestety bądź też stety ale oferował jeden rodzaj spężyn obniżających do BJ, nie wiem jak jest teraz, może bardziej dostosowali ofertę biorąc pod uwagę poj. silnika
Jeżdżę na nich ponad 4 lata. Ogólnie polecam 
franek74 napisał(a):Co się Kolega nic nie chwali swoimi modami![]()
Klosze ciemne,listwy out
zaciski najszybsze bo czerwonki
Zapodawaj foty...w dużej ilości rzecz jasna
No długo mam czekać



franek74 napisał(a):franek74 napisał(a):Co się Kolega nic nie chwali swoimi modami![]()
Klosze ciemne,listwy out
zaciski najszybsze bo czerwonki
Zapodawaj foty...w dużej ilości rzecz jasna
No długo mam czekać![]()
![]()
![]()
Stary niedźwiedź mocno śpi....

Cierpliwości, gościu montuje kolaborat z modów

- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1303 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Dwojas napisał(a):Długo długo była cisza ale to z wielu powodów, dużo modów, dużo hajsow i dużo pracy, dzisiaj mała dawka z ostatnich kilku miesięcy,na dnia więcej info i fotek, będzie gruuuubo
No się doczekałem w końcu

Dwojas.... no toś poszalał z tymi relacjami.... poczekaj, bo nie czytam za szybko
No daj coś, bo się ludziska niecierpliwią



No daj coś, bo się ludziska niecierpliwią



- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1303 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Dwojas napisał(a):Ciiiiiiiiiiiii bo zepsujesz element "WOW"
Co się kolega tak powolnie zbiera do tej relacji fotograficzno-opisowej
Bry wieczór! : )
Znalazło się trochę czasu więc można coś wrzucić!
Przez ostatnie miesiące spooooooro się działo.
Tydzień przed zlotem wpadłem na pomysł przyciemnienia przednich lamp
Potem zlot z Grupą Łódzką
Przy okazji udało się hamować BJ. Wynik? Na PB 101.5hp na LPG 95.5hp
Więc zdrowa seria!
wykres miałem ale ktoś się nie bał i z....
Co dalej?
Dalej postanowiłem usunąć boczne listwy na drzwiach
Efekt jak dla mnie meega ; )
Potem jakiś czas cisza przed "burzą"
W trakcie swapowania mx3 z 1.8 v6 na 2.5 v6 kolegi GT10R5(Michała) pomalowałem pokrywę zaworów.
Potem do kompletu wpadł korek Mazdaspeed
I jakiś czas znowu cisza, urlop... a na urlopie...
Malowanko
Bj poszła na kołki,
opony na bok a felgi do roboty z racji tego,że były w opłakanym stanie (liczne obtarcia etc)
więc zakupiłem farby, papiery ścierne i do roboty.
Na drugiej części urlopingu w trakcie przeglądania olx natknąłem się na prawdziwego rodzynka...
Dedykowany gwint fk automotive do BJ <3
Szybki ruch po telefon i ogień! Chwila rozmowy i trzeba podjąć decyzje, brać? No brać!
Z racji tego,że Michał [b]GT10R5[b] mieszka bardzo blisko ówczesnego właściciela zawiasu poprosiłem go o pomoc, 3 dni później pojechał aby go sprawdzić. Z rozmów i ogłoszenia jasno wynikało,że tylny zawias będzie do regeneracji ale i tak najbardziej zależało mi na przodzie. W trakcie oględzin przez Michała cały czas byłem informowany na bieżąco co i jak.
Kilka minut i negocjacji z właścicielem i po chwili gwint był już na pokładzie mx3 ; )
Po powrocie z urlopu zabraliśmy się za montaż zawiasu- wpadł na razie przód.
przy okazji z przymusu wymiana łączników stab. na CTR.
Na fotce poniżej na próbę skręcony na max
tył sprężyny AP które dały faktyczne obniżenie na poziomie 4 cm.
Niestety byłem zmuszony podkręcić zawias do góry bo skręcony na max gwint uniemożliwiał mi wjazd na posesje
Było milo przez jakiś czas... zaczął się odzywać amortyzator... autko po kilku dniach do góry, przejechanie palcem po amorku i jest diagnoza... wylany...
Cóż, można było się tego spodziewać po zakupie używanego zawieszenia.
Na tą chwilę komplet przednich amorków pojechał do regeneracji i w połowie przyszłego tyg. powinien wrócić. Co do tylnego gwintu, wpadnie ale jeszcze nie teraz
Znalazło się trochę czasu więc można coś wrzucić!
Przez ostatnie miesiące spooooooro się działo.
Tydzień przed zlotem wpadłem na pomysł przyciemnienia przednich lamp
Potem zlot z Grupą Łódzką
Przy okazji udało się hamować BJ. Wynik? Na PB 101.5hp na LPG 95.5hp
Więc zdrowa seria!
Co dalej?
Dalej postanowiłem usunąć boczne listwy na drzwiach
Efekt jak dla mnie meega ; )
Potem jakiś czas cisza przed "burzą"
W trakcie swapowania mx3 z 1.8 v6 na 2.5 v6 kolegi GT10R5(Michała) pomalowałem pokrywę zaworów.
Potem do kompletu wpadł korek Mazdaspeed
I jakiś czas znowu cisza, urlop... a na urlopie...
Malowanko
Bj poszła na kołki,
opony na bok a felgi do roboty z racji tego,że były w opłakanym stanie (liczne obtarcia etc)
więc zakupiłem farby, papiery ścierne i do roboty.
Na drugiej części urlopingu w trakcie przeglądania olx natknąłem się na prawdziwego rodzynka...
Dedykowany gwint fk automotive do BJ <3
Szybki ruch po telefon i ogień! Chwila rozmowy i trzeba podjąć decyzje, brać? No brać!
Z racji tego,że Michał [b]GT10R5[b] mieszka bardzo blisko ówczesnego właściciela zawiasu poprosiłem go o pomoc, 3 dni później pojechał aby go sprawdzić. Z rozmów i ogłoszenia jasno wynikało,że tylny zawias będzie do regeneracji ale i tak najbardziej zależało mi na przodzie. W trakcie oględzin przez Michała cały czas byłem informowany na bieżąco co i jak.
Kilka minut i negocjacji z właścicielem i po chwili gwint był już na pokładzie mx3 ; )
Po powrocie z urlopu zabraliśmy się za montaż zawiasu- wpadł na razie przód.
przy okazji z przymusu wymiana łączników stab. na CTR.
Na fotce poniżej na próbę skręcony na max
Niestety byłem zmuszony podkręcić zawias do góry bo skręcony na max gwint uniemożliwiał mi wjazd na posesje
Było milo przez jakiś czas... zaczął się odzywać amortyzator... autko po kilku dniach do góry, przejechanie palcem po amorku i jest diagnoza... wylany...
Cóż, można było się tego spodziewać po zakupie używanego zawieszenia.
Na tą chwilę komplet przednich amorków pojechał do regeneracji i w połowie przyszłego tyg. powinien wrócić. Co do tylnego gwintu, wpadnie ale jeszcze nie teraz
- Od: 6 paź 2013, 21:17
- Posty: 148 (1/2)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ '02 ZM-DE+LPG naGwintowana – By Dwojas
Jak to franek74 pisał wcześniej – jak dla mnie jest efekt WOW – sporo się działo, wiele nowości i kawał rzetelnej roboty.




- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1303 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Lecisz grubo !
Wszystkie zmiany na ogromny plus ! bardzo mi się podoba 
- Od: 22 maja 2016, 19:40
- Posty: 79
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 323F BJ RF4F '02/ Blue Mica
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości