Mazda 323F BA BP '96 1.8 GLX by SexRocknRoll – aktualizacja 30.12.2014 str.7 nowy wygląd

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Odcina » 9 lut 2014, 11:40

To jakis spory i pewnie nowy firmowy aku masz :)
Nie trąb po..bie bo jadę na glebie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2013, 17:27
Posty: 916
Skąd: Zamość
Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA

Postprzez Bounty » 9 lut 2014, 13:51

Całkiem spory :D aku varta już kupiłem emixa z nim, nowy był jak kupowałem ;d
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 12:36
Posty: 1903 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96

Postprzez SexRocknRoll » 9 lut 2014, 15:02

Jakie polecacie amorki na tył do mojej mazdy? Muszę je wymienić bo się wylały... Jakich producentów polecacie? Chciałem też lekko obniżyć zawieszenie skoro już i tam muszę przy nim dłubać – jakieś sprawdzone sprężyny?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2012, 17:49
Posty: 49
Skąd: Wilamowice
Auto: Mazda 323F BA 1.8 1996

Postprzez Megsonn » 9 lut 2014, 15:08

jeśli amorki to tylko kayaba.
a co do obniżających spręzyn nie masz za dużego pola popisu.
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Postprzez rafał88 » 9 lut 2014, 15:37

Kyb, Tokico Sachs , sprezyny to musisz poczytac :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Odcina » 9 lut 2014, 16:25

Nie lepiej kupić całe zawiasy sportowe amory ze sprężynami niż kombinować jak masz amory wymieniać to lepiej kupić całe sport jak chcesz obniżyć :)
Nie trąb po..bie bo jadę na glebie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2013, 17:27
Posty: 916
Skąd: Zamość
Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA

Postprzez czarek1991 » 9 lut 2014, 16:25

Mam Vogtlandy -50. Polecam ale tez drozsze od MTS prawie dwa razy :/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez Megsonn » 9 lut 2014, 16:28

Odcina napisał(a):Nie lepiej kupić całe zawiasy sportowe amory ze sprężynami niż kombinować jak masz amory wymieniać to lepiej kupić całe sport jak chcesz obniżyć :)


a podaj link do takiego zestawu w rozsądnej cenie ;p
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Postprzez Odcina » 9 lut 2014, 16:40

Luknij to cena dość przyzwoita i znając życie to gość coś spuści :) http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 81574.html
Nie trąb po..bie bo jadę na glebie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2013, 17:27
Posty: 916
Skąd: Zamość
Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA

Postprzez Megsonn » 9 lut 2014, 16:42

przerobiony z bj 4 amorki wylane :)
Bartg juz o nim pisal, szrot nie gwint
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Postprzez Odcina » 9 lut 2014, 16:45

No chyba ze tak czasami sie trafi dobra okazja trzeba szukac wiem to po sobie :)
Nie trąb po..bie bo jadę na glebie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2013, 17:27
Posty: 916
Skąd: Zamość
Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA

Postprzez Megsonn » 9 lut 2014, 16:48

ogolnie na wiosnę będe zmieniał 4x amorki i też myslałem nad zmianą całęj zawiechy na sportową
bo amorki, odboje 4x Kayaba to jakieś 900 zł. ale nie ma takich sportowych zawiech do Efki
a jak są to nie w PL i koszt przewyższa wartość gwintu z niższej półki , więc póki co nowe
amorki Kayaba/ Tokico to chyba najlepsze rozwiązanie. :P
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Postprzez Odcina » 9 lut 2014, 16:54

Dla mnie to głupota ze w Polsce nic dobrego nie mozna dostac do naszych autek :/
Nie trąb po..bie bo jadę na glebie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2013, 17:27
Posty: 916
Skąd: Zamość
Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA

Postprzez Megsonn » 9 lut 2014, 16:58

Jak patrzyłem na aukcje to 2x amorek Kayaba + osłony , odboje można wyrwać za 450 zł około + tyle samo druga para jest 900 zeta. Jak gwint kosztuje około 1800-2000zł to za połowę tej ceny powinny być 4 sportowe amorki o któtkim skoku + 4 spręzyny i wtedy bym taki zestaw sam do siebie zaaplikował :P
no ale cóż, do Efki gratów jak na lekarstwo w normalnych pieniądzach i w PL.
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Postprzez Odcina » 9 lut 2014, 17:02

Do mxa gwint ponad 2 tys :/
Nie trąb po..bie bo jadę na glebie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2013, 17:27
Posty: 916
Skąd: Zamość
Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA

Postprzez Megsonn » 9 lut 2014, 17:07

Tak to jest jak u nas padł wybór na Japońca ;p
Niemcowozy mają gwinty po 500-700 złotych :D
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Postprzez Odcina » 9 lut 2014, 17:18

Dla mnie Niemcowow to nie samochod bo miałem :D wole dac ponad 2 tys za gwint do madzi niz miec Niemcowoza do ktorego czesci sa dwu krotnie tansze i łatwo je dostac a jak inwestuje w Mazde to wiem w co i sprawia mi to przyjemnosc dla mnie wozy Japonskie sa najmocniejsze i najładniejsze :) A do mxa mam takie zamiłowanie ze masakra :P
Nie trąb po..bie bo jadę na glebie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2013, 17:27
Posty: 916
Skąd: Zamość
Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA

Postprzez jaaco » 9 lut 2014, 18:12

Ja mam używki amorki jakbyś chciał, oddam po cenie złomu miedzianego :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez Megsonn » 9 lut 2014, 18:18

jaaco napisał(a):Ja mam używki amorki jakbyś chciał, oddam po cenie złomu miedzianego :D


co za amorki ?;d
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Postprzez SexRocknRoll » 9 lut 2014, 18:24

A co to za amorki? Pojeżdżę na tym w ogóle? Bo głupio by było zmieniać szrot na szrot :) Kusił mnie gwint też... No ale to kasa masakryczna a czeka mnie jeszcze remont silnika który też tani nie jest + cały czas jest kilka elementów do malowania a to kolejne wydatki... i tak się to mnoży i mnoży wszystko. Ciężko na auto zarobić.

Dopisano 9 lut 2014, 17:25:

A co to za amorki? Pojeżdżę na tym w ogóle? Bo głupio by było zmieniać szrot na szrot :) Kusił mnie gwint też... No ale to kasa masakryczna a czeka mnie jeszcze remont silnika który też tani nie jest + cały czas jest kilka elementów do malowania a to kolejne wydatki... i tak się to mnoży i mnoży wszystko. Ciężko na auto zarobić.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 wrz 2012, 17:49
Posty: 49
Skąd: Wilamowice
Auto: Mazda 323F BA 1.8 1996

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy