2012 rok – sierpień – zdjęcie jeszcze z aukcji

Pierwsza fota zrobiona przeze mnie, jeszcze na krakowskich blachach

Autko kupiłem będąc na tygodniowym urlopie w PL, więc nie było czasu na modowanie:)
Wymieniłem więc filtry, olej i paski klinowe.
Zdjęcie do kalendarza 2013 – robione zaraz po powrocie do niemiec

Tutaj pierwsza sesyjka Mazdy – Port na Renem – 100% ORI

Luty 2013 – Dwutygodniowy urlopik w PL, a więc auto do ProboszczaV6 i remoncik.
Hamulce, zawias, rozrząd no i wymiana dziurawego tłumika na Ultera. Wpadło kilka
stickerów i dokładki klubowe


Do połowy 2013 nie było nic więcej robione. Czerwiec i Lipiec spędzaliśmy w PL,
więc i modów przybyło
Na pierwszy rzut wpadły czarne lexy a blenda i wnęka z tyłu poszły w czarny połysk


Analogicznie, przód w czarny połysk

No i dokładka zderzaka z GT

W końcu udało mi się wrzucić cały pakiet z GT razem z rozpórką


Wnętrze też oberwało – Nie jest to napewno ostateczny wygląd bo nie do końca jestem zadowolony. Konsola w kolor nadwozia zostanie, ale czegoś tutaj brakuje...


Do pełnego eFektu wizualnego brakowało lusterek i klamek w kolor.
Klamek w sumie do dzisiaj nie pomalowałem bo nigdy nie chciało mi się czekać na dobieranie lakieru


Zaciski w czerwony – przybyło mocy:)


Pod koniec urlopu jeszcze szybka sesja


A tutaj z ochroną:P

Ostatnia rzecz jaką zrobiłem to nabicie klimy. Bez tego nie ma szans w trasie

A tak w trasie pomaga mi moja dziewczyna:P

Pół roku w DE i mały przestój w modowaniu. Wrzuciłem nakładki na pedały tylko

Końcówka 2013, od 22 grudnia urlop w PL więc znowu trochę pogrzebałem,
wsteczny od angola, zenony 5000K, parę stickerów i dźwignia ręcznego od Premacy.



Ostatnie zdjęcie z 2013 – Koniaków

2014?
Zobaczymy co przyniesie, w pierwszej połowie chcemy przywrócić blacharę do ORI stanu, może gwint... a dalej zobaczymy:)
Aktualne fotki, jakieś nowe będą przy okazji:) 5!