Neonixos666 napisał(a):Jeździłeś już bez klapek? jest różnica przy niskich obrotach? podkładki pod wtryskami wymienione?(są tam te same wadliwe co w mazda6). Też miałem taki syf a to wszystko przez EGR. Smok mogłeś odpuścić, raczej tam nie ma czego szukać.
Teraz już ponad 200km zrobiłem bez klapek
minimalna różnica jest po przekroczeniu 2k obr/min, ale zdziwiłem się gdy się okazało, że większa różnica jest po 3 tys... jakby jeszcze większego kopa dostawała niż przy 2.
Nie próbowałem jeszcze jazdy na opornikach, ale wszystko w swoim czasie
aaaa podkładki mówisz... tego chyba nie doczytałem na forum...
to jeszcze też się zrobi
dokładnie, ja EGR już wcześniej miałem okazję zaślepić, więc teraz już raczej dolot będzie czyściutki
tym bardziej przy mojej ciężkiej nodze...

ja miałem dosyć niemiłą przygodę z rozrządem rok temu, pasek strzelił, więc stąd decyzja o sprawdzeniu smoka i jednak było warto, bo trochę opiłków na nim było... a podczas przymusowej wymiany rozrządu wyglądało na to że wszystkie ułamki dźwigienek zaworowych zostały wyciągnięte z silnika, ale jakieś opiłki widocznie zostały
A teraz po tej zimie, z jakże obfitymi opadami... SOLI DROGOWEJ mam problem z cieknącym zbiornikiem paliwa...