Mazda MX-3 EC K8 '94 1.8 V6 24V "Pati"
tak w szybkim skrócie
wymiana gumek w zawieszeniu
wymiana sprzęgła kompletnego wraz z olejem itd
wspawanie reperaturkek tył, malowanie całego tylu i polerka po całości
dodanie przedniego spoilera skompletowanie pakietu V6
nie pamietam czy pisałem ale z przodu mam glosniczki u-dimension a z tylu hertz [wywaliłem magnaty z półki] i wszystko chodzi pod radyjkiem Kenwood
w planie nastepne było:
1. zmiana skóry na kierownicy i gałganie od biegów
2. wymiana felg
3. obnizenie lub gwinty
4. V6 2,5L i możne zamontowanie dłuższej piątki.
obecnie sprzedaje bo po problemach z plecami wyjechałem za granice
viewtopic.php?f=78&t=164570
wymiana gumek w zawieszeniu
wymiana sprzęgła kompletnego wraz z olejem itd
wspawanie reperaturkek tył, malowanie całego tylu i polerka po całości
dodanie przedniego spoilera skompletowanie pakietu V6
nie pamietam czy pisałem ale z przodu mam glosniczki u-dimension a z tylu hertz [wywaliłem magnaty z półki] i wszystko chodzi pod radyjkiem Kenwood
w planie nastepne było:
1. zmiana skóry na kierownicy i gałganie od biegów
2. wymiana felg
3. obnizenie lub gwinty
4. V6 2,5L i możne zamontowanie dłuższej piątki.
obecnie sprzedaje bo po problemach z plecami wyjechałem za granice
viewtopic.php?f=78&t=164570
- Od: 1 kwi 2011, 18:15
- Posty: 50
- Skąd: Lubin
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 24V
luki_92_92 napisał(a):z czego masz tą półkę pod radiem zamykaną? Podoba mi się to
323 BG o ile się nie mylę
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości