Mazda 323f BA KL '94 wściekła
dzięki
będe miał to na uwadze
musze się pochwalic, udalo mi sie ostatnio dokonac testu drogowego co prawda było to moze 10 metrow w przod i w tył a auto było napędzane dwoma końmi ludzkimi jednakże zdarzenie miało miejsce

musze się pochwalic, udalo mi sie ostatnio dokonac testu drogowego co prawda było to moze 10 metrow w przod i w tył a auto było napędzane dwoma końmi ludzkimi jednakże zdarzenie miało miejsce
no to można stwierdzić ze "szła" jak zła ....
- Od: 22 mar 2009, 21:08
- Posty: 290
- Skąd: Sandomierz
- Auto: Mazda MX-3 2,5V6 94r
Bosaczek55 napisał(a):no to można stwierdzić ze "szła" jak zła ....
burcu napisał(a):A pogoniłeś trochę te koniki?
heh nie goniłem, łagodny woźnica ze mnie
a tak poważnie w końcu pohulałem po miescie

jutro dalsze działania...
W ostatnim czasie udało się zrobić kilka ostatnich ważnych rzeczy i w zasadzie można montować Ecumastera.
Problemem do rozwiązania był brak stabilnych obrotów bezpośrednio po odpaleniu. Jak się okazało w piątek przyczyną był mocno przyspieszony zapłon. Trzeba było też znaleźć jedną śrubę do aparatu, bo nie było. Zapłon ustawiony jak fabryka kazała i dopóki DET nie wleci tak zostanie.
Przy okazji wyrzuciliśmy aku na tył auta.
Problemem do rozwiązania był brak stabilnych obrotów bezpośrednio po odpaleniu. Jak się okazało w piątek przyczyną był mocno przyspieszony zapłon. Trzeba było też znaleźć jedną śrubę do aparatu, bo nie było. Zapłon ustawiony jak fabryka kazała i dopóki DET nie wleci tak zostanie.
Przy okazji wyrzuciliśmy aku na tył auta.
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
Zagadza się
obroty stabilne jak nigdy wczesniej
z początku obstawialiśmy krokówkę i czujnik położenia przepustnicy lecz pies pogrzebany był w zapłonie. Auto podczas ruszania nie gaśnie nawet pod lekkim obciążeniem jak wcześniej oraz równo wkręca się na obroty 
Heja. Jednak mój okazał sie sprawny, palec jeszcze daje radę. Dzięki za sprawdzenie i wpadaj po 16 śmiało;–)
Fajnie że już wszystko w dobrym kierunku poszło
Misiak ty BG masz?

Misiak ty BG masz?
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
niedługo pojawi się wątek z GT'kiem
To ja z racji uwielbienia dla Best Generation bacznie obserwuję ten dział 
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Oj chyba muszę zainwestować w lepsze opny
Bo konurencja w tym roku będzie ostra. REiSS Ze, misiak KL01, adis klg4, alien 13B, może coś ciekawego jeszcze się zapisze....
Super, że już wściekła lata

Super, że już wściekła lata

Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
jarek.ZE napisał(a):może coś ciekawego jeszcze się zapisze....
na pewno
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):jarek.ZE napisał(a):może coś ciekawego jeszcze się zapisze....
na pewno![]()
to "coś ciekawego" już nawet jest w poczekalni

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Spokojnie Jarku mnie nie musisz się obawiac, wścieklizna po remoncie i modach nie urwa

dla porównania wynik przed

(pomiar na ECU KF)
Aktualnie motorownia sterowana jest DET'em a mapa nie jest zestrojona.
Gdzieś z okolic rozrządu gubię oliwę – mam nadzieję, że z pod michy.
Stuka najprawdopodobniej wew. przegub długiej półosi.
Cały czas mam jeszcze do wymiany tylne elementy zawieszenia oraz regenerację tylnych zacisków hamulcowych (części już czekają)
o lakierze juz nie wspomnę ale coż... musi poczekac na lepsze czasy
to tyle z frontu


dla porównania wynik przed

(pomiar na ECU KF)
Aktualnie motorownia sterowana jest DET'em a mapa nie jest zestrojona.
Gdzieś z okolic rozrządu gubię oliwę – mam nadzieję, że z pod michy.
Stuka najprawdopodobniej wew. przegub długiej półosi.
Cały czas mam jeszcze do wymiany tylne elementy zawieszenia oraz regenerację tylnych zacisków hamulcowych (części już czekają)
o lakierze juz nie wspomnę ale coż... musi poczekac na lepsze czasy
to tyle z frontu
Ostatnio edytowano 27 mar 2014, 21:24 przez misiak89-89, łącznie edytowano 1 raz
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość