Mazda 323C BA Z5 '95 I Dropped 323C I Pożegnanie str 22
TAk czy inaczej jakbys to zrobil nic by sie nie stanelo tylko byloby lepiej
Aa zapomnialem pogratulowac bo widac ze masz checi i lubis dłubac
Zapodaj teraz wieksze koło
Aa zapomnialem pogratulowac bo widac ze masz checi i lubis dłubac

Zapodaj teraz wieksze koło
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
arafal21 napisał(a):TAk czy inaczej jakbys to zrobil nic by sie nie stanelo tylko byloby lepiej![]()
Aa zapomnialem pogratulowac bo widac ze masz checi i lubis dłubac![]()
Zapodaj teraz wieksze koło
Jak tylko pozwolą na to dochody to koło wpadnie, a następnie amorki gazowe o skróconym skoku i jeszcze się trochu skręci przód ;D.
Myślałem nad RH cup z białym rotorem i polerowanym rantem w 16" i 7.5j i 8j ale zastanawiam sie bo bardzo oklepana felga ;p
- Od: 23 wrz 2014, 23:58
- Posty: 207
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 323c 1995r Z5
Eeee rh kap nihuhu do tego auta
Szukaj czegos bardziej "lekkiego"
Jak wpadna gazowe i skrocone to bedzie gites
Choc lepiej jakbys znalalzl amory od GT BA i dac do przerobienia ,albo kupic blistein 
Jak wpadna gazowe i skrocone to bedzie gites
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
A gdzie ten spas się pytam? Opona na balonie, felga z czasów wiktoriańskich i gleba na której w ogóle nie da się jeździć
Żart oczywiście ale musisz po pracować jeszcze aby uzyskać prawdziwy spas 

wilusjdm napisał(a):A gdzie ten spas się pytam? Opona na balonie, felga z czasów wiktoriańskich i gleba na której w ogóle nie da się jeździćŻart oczywiście ale musisz po pracować jeszcze aby uzyskać prawdziwy spas
Powiem tak nizej sie zejdzie jak ogarne do przodu krótsze amorki bo tu jak skrece bardziej to bede na odbojach smigal xd. Dlatego napisałem ze jest prawie dobrze
A zeby wyjasnic opinie ze na coiloversie nie da się jeździc.... da sie
Nie jezdzi sie zle trzeba tylko uwazac bardziej
- Od: 23 wrz 2014, 23:58
- Posty: 207
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 323c 1995r Z5
Nawet amortyzator o krótszym skoku padnie czyt. (twardy). Kolega miał taki zestaw w Pralce i niby skok amortyzatora był skrocony, to i tak coilversy załatwily szybko amortyzatory, których od początku nie było
nawet na tanich gwintach nie ma mowy o jakim kolwiek komforcie. Prawdziwy gwint na którym BA lezalaby docelowo trzeba wyłożyć co najmniej 2,5k a to chyba mija się z celem. Skoro trzeba wyłożyć prawie wartość samochodu na sam zawias... Dla tego lepiej zainwestować w markową sprężynę 65/45 i cieszyć się w miarę komfortową jazda. Felga o której wspomniales jest strasznie oklepana, lepiej zainwestować w coś mniej znanego w tym rozstawie jest duza możliwość manewru 
Ja wiem czy sie mija z celem
Jesli dba i mysli jezdzic na i cieszyc sie konkretna gleba to ja tam widze w tym sens
Jaki masz profil opon bo straszny balon sie wydaje

Jaki masz profil opon bo straszny balon sie wydaje
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
I bardzo dobrze
Ja tez mialem plany na 17" , ale to jak jezdze i i po jakich drogach niestety musialbym sobie chyba do domu sprawic maszyne na prostowanie felg i kilka kompletow opon
I zostaje przy 15" :/

I zostaje przy 15" :/
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Z powodu braku czasu i pracy nie było kiedy zająć się madzią i dokończyć instalacje gazu xD No ale już jestem ku końcowi haha ;p
Zebrałem resztę gratów czyli parownik przewody i wtryskiwacze ;D. Jedyna część która nie jest nowa to wtryskiwacze mają przejechane 8tys a dostałem je za free od znajomego to nie ma co marudzić ;D (dla pytajacych ;p) tak teraz przewody nie są miedziane od tego już się odchodzi ;p Teraz jest to gumowo plastikowe czy coś takiego
Dzisiaj przeciągnąłem przewody do parownika. W poniedziałek będzie puszczany przewód do kurka we wlewie, podepnę się pod wąż od nagrzewnicy do parownika no i trzeba będzie ściągnąć kolektor i nawiercić otwory na wtryskiwacze
Niby mówią ze można dać smaru na wiertło i wiercić to opiłki nie wpadną ale przezorny zawsze ubezpieczony i dla świętego spokoju wole ściągnąć ten kolektor ;p Jakoś mi się nie pali żeby zrobić to na już ;D
No i na wtorek-środe zobaczymy jak będzie z czasem zostawię sobie do podpięcia elektryke ;p To już bedzie sama przyjemność
A potem zostanie tylko cieszyć mordkę jak się będzie lało do pełna za 60zł ;p
Przewody:

Parownik:

Wtryskiwacze:

Dopisano 2 sie 2015, 11:22:
Wczoraj znalazła się jeszcze chwilka czasu żeby w końcu zadbać o madzie odkurzyć ją porządnie wymyć i wywoskować ;p





Zebrałem resztę gratów czyli parownik przewody i wtryskiwacze ;D. Jedyna część która nie jest nowa to wtryskiwacze mają przejechane 8tys a dostałem je za free od znajomego to nie ma co marudzić ;D (dla pytajacych ;p) tak teraz przewody nie są miedziane od tego już się odchodzi ;p Teraz jest to gumowo plastikowe czy coś takiego
Dzisiaj przeciągnąłem przewody do parownika. W poniedziałek będzie puszczany przewód do kurka we wlewie, podepnę się pod wąż od nagrzewnicy do parownika no i trzeba będzie ściągnąć kolektor i nawiercić otwory na wtryskiwacze
No i na wtorek-środe zobaczymy jak będzie z czasem zostawię sobie do podpięcia elektryke ;p To już bedzie sama przyjemność
A potem zostanie tylko cieszyć mordkę jak się będzie lało do pełna za 60zł ;p
Przewody:

Parownik:

Wtryskiwacze:

Dopisano 2 sie 2015, 11:22:
Wczoraj znalazła się jeszcze chwilka czasu żeby w końcu zadbać o madzie odkurzyć ją porządnie wymyć i wywoskować ;p





- Od: 23 wrz 2014, 23:58
- Posty: 207
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 323c 1995r Z5
arafal21 napisał(a):Nooo kurde ładnie na tych wynalazkach siedzi![]()
![]()
ValetkiWez to wywal i kup lepsze
Jakie Valetki ;p ? Mówisz o wtryskiwaczach ?
Za darmo to nie wybrzydzam ;p Bo generalnie troche sie wyplukałem z kasiory ;p a dużo przejechane nie maja
Odrobię się troche to kupie nowe i lepsze ;p A generalnie staram sie kupować w miare dobre rzeczy i wszystko poza wtryskiwaczami mam nowe. Wielozawór nowy (marki nie pamietam) Parownik (Tomasetto) Nowy butla nowa sterownik itp wszystko nowe ;p Tak że staram się nie iść po łebkach ;D
- Od: 23 wrz 2014, 23:58
- Posty: 207
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 323c 1995r Z5
arafal21 napisał(a):Yhym wtryskiwacze:P A kiedy montaz?? Ile Cie mniej wiecej bedzie kosztowac ta imprezka?
Wiec tak za wszystko nowy sterownik agisa przewody parownik wielozawor butle kurek sportowy (tak się nazywa kurek chowany w klapke wlewu w żargonie gazowników xD) wyszło mnie jakoś 950zl.
Wiec w tysiączku się zmieszczę i potem tylko nowe wtryski kupie. A no i flaszke potem trzeba ze znajomym obrócić żeby papiery załatwił żeby w dowodzie było ;p. Udało mi się tyle że miał nowy sterownik bo gość zrezygnował z zakładania i puścił mi go za 400, parownik tez brałem od niego to chyba 200 za niego dałem jakoś tak butle i wielozawór kupiłem w Inter Carsie ale nie pamiętam ile dałem w każdym razie nie dużo bo spore zniżki mam na warsztat ;p.
Generalnie żeby wszystko było legalne to trzeba mieć nową butle i parownik reszta może być jaka chcesz te dwie rzeczy muszą być nowe żeby wbić gaz w dowód ;p.
Kiedy montaż cały czas po pracy po malutku dłubę ;p Butla jest zamontowana, przewody przeciągnięte do parownika mocowanie parownika też zamontowane (samego parownika nie podpinałem bo po co jeszcze się ubrudzi czy coś a lepiej żeby nic do niego nie naleciało puki nie podpięty. Jutro będę sciągał kolektor żeby wywiercić otwory na wtryski i już pierdoły czyli podpiąć elektrykę zamontować kurek i zamontować parownik a to to już chwila roboty bo co to zamontować parownik i tylko węże podpiąć od nagrzewnicy z kurkiem też dużo nie zejdzie a elektryka to jakies 2-3h a potem cieszyć się darmową jazdą ;p
Generalnie w weekend już będzie jeździć na gazie ;D
Dopisano 4 sie 2015, 23:44:
A co do siedzenia to w weekend siądzie bardziej ;p Bo w końcu wleci gwint ;D Będę musiał tylko dorwać jakoś krótsze stabilizatory bo nie chce spawać no chyba że nic nie spasuje ;pp
Dopisano 5 sie 2015, 17:28:
Kolektor zdjęty niestety nie powiercony gdyż nie miałem wiertła piątki ;p a byłem pewny że mam a nie chce mi się nigdzie dalej po wiertło jechać bo sklep w okolicy już zamknięty ;p. Dlatego jutro po wiertła wiercimy kolektor montujemy parownik przewody kurek no i w piątek albo weekend tylko elektryke podpiąć i wszystko ustawić ;D


Do tego z nowości takich to opchnąłem koła ze sporawym zyskiem ;p i przywiozłem drugie, kolor kompletnie mi nie leży no i niestety też 15" ale narazie tak obleci a na przyszły sezon jakąś 16 wrzucimy szeroką ;p. Oczywiście te RH polecą w biały kolorek ale to za tydzień jak będę miał urlop i trochę czasu żeby się z nimi pobawić ;p No i czekamy z upragnieniem na gwint ;D.

- Od: 23 wrz 2014, 23:58
- Posty: 207
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 323c 1995r Z5
Przewody od kolektora już czekają na wtryskiwacze ;p Zostało podpiąć wtryski zamontować parownik i podpiąć elektryke ;p Miałem to zrobić w sobote ale dorwałem gwint więc wiadomo są rzeczy ważne i ważniejsze ;D(Za gwint podziękowania dla szkiełka ;D)
A tutaj gwincik (nie wiem co to za marka ale bardzo dobrze się na nim jeździ ;D i da sie konkretnie położyć madzie ;p)
Przewody od kolektora do wtryskiwaczy


Gwint

Przód:


Tył:


Cała:

Więcej fotek jak wymyje fure ;p
Generalnie to od tego co jest teraz da się jeszcze opuścić przód o 4cm a tył jeszcze jakieś 6-7 XD tak że jest fajnie ;p i naprawde bardzo wygodnie ;p
Jedyne co to potrzebuje troszkę krótsze łączniki staba do przodu bo lekko pukają o budę ;p Pasuje od czegoś innego ;p ? Czy trza spawac haha ?
I coraz bardziej rozważam zostawienie pomarańczowego felunku xD chyba zaczyna mnie przekonywać
A tutaj gwincik (nie wiem co to za marka ale bardzo dobrze się na nim jeździ ;D i da sie konkretnie położyć madzie ;p)
Przewody od kolektora do wtryskiwaczy


Gwint

Przód:


Tył:


Cała:

Więcej fotek jak wymyje fure ;p
Generalnie to od tego co jest teraz da się jeszcze opuścić przód o 4cm a tył jeszcze jakieś 6-7 XD tak że jest fajnie ;p i naprawde bardzo wygodnie ;p
Jedyne co to potrzebuje troszkę krótsze łączniki staba do przodu bo lekko pukają o budę ;p Pasuje od czegoś innego ;p ? Czy trza spawac haha ?
I coraz bardziej rozważam zostawienie pomarańczowego felunku xD chyba zaczyna mnie przekonywać
- Od: 23 wrz 2014, 23:58
- Posty: 207
- Skąd: Sosnowiec
- Auto: Mazda 323c 1995r Z5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości