Mazda 323C BA Z5 '95 I Dropped 323C I Pożegnanie str 22

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez chuck102 » 12 lip 2015, 09:06

Ale springi sie uloza i ona jeszcze sama z siebie troche siadzie xd
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez rafał88 » 12 lip 2015, 10:07

TAk czy inaczej jakbys to zrobil nic by sie nie stanelo tylko byloby lepiej ;)

Aa zapomnialem pogratulowac bo widac ze masz checi i lubis dłubac <spoko>
Zapodaj teraz wieksze koło ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez chuck102 » 12 lip 2015, 10:36

arafal21 napisał(a):TAk czy inaczej jakbys to zrobil nic by sie nie stanelo tylko byloby lepiej ;)

Aa zapomnialem pogratulowac bo widac ze masz checi i lubis dłubac <spoko>
Zapodaj teraz wieksze koło ;)


Jak tylko pozwolą na to dochody to koło wpadnie, a następnie amorki gazowe o skróconym skoku i jeszcze się trochu skręci przód ;D.
Myślałem nad RH cup z białym rotorem i polerowanym rantem w 16" i 7.5j i 8j ale zastanawiam sie bo bardzo oklepana felga ;p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez rafał88 » 12 lip 2015, 10:40

Eeee rh kap nihuhu do tego auta :P Szukaj czegos bardziej "lekkiego" ;)

Jak wpadna gazowe i skrocone to bedzie gites ;) Choc lepiej jakbys znalalzl amory od GT BA i dac do przerobienia ,albo kupic blistein :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez chuck102 » 12 lip 2015, 11:19

Myślałem jeszcze o kole intra cr7 ;p kumpel sprzedaje kozackie biale z polerowanym rantem 16 ale trochu szerokie i szkoda mi calej wyplaty haha xD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez chuck102 » 18 lip 2015, 21:52

Spasy poprawione ;D już jest prawie dobrze xD Jeszcze tylko jakaś nowa rolka ;)
Przód :
Obrazek
Tył :
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez wilusjdm » 18 lip 2015, 23:00

A gdzie ten spas się pytam? Opona na balonie, felga z czasów wiktoriańskich i gleba na której w ogóle nie da się jeździć :D Żart oczywiście ale musisz po pracować jeszcze aby uzyskać prawdziwy spas <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez chuck102 » 19 lip 2015, 01:43

wilusjdm napisał(a):A gdzie ten spas się pytam? Opona na balonie, felga z czasów wiktoriańskich i gleba na której w ogóle nie da się jeździć :D Żart oczywiście ale musisz po pracować jeszcze aby uzyskać prawdziwy spas <spoko>

Powiem tak nizej sie zejdzie jak ogarne do przodu krótsze amorki bo tu jak skrece bardziej to bede na odbojach smigal xd. Dlatego napisałem ze jest prawie dobrze :D kolo musze zmienić to fakt myślę nad rh cup bo mam okazje dorwac za pol darmo z oponami w 16" a akurat szerokości i et ideal :p wiec moze z poler rantem i bialym środkiem wyglądały by ok :D

A zeby wyjasnic opinie ze na coiloversie nie da się jeździc.... da sie :D go hard or go home xD ale no nie dziwie się ze ludzie mowia ze ping pong jak maja seryjne amory xd wrzuć cie twardsze amory ktore bede nadazac za twardymm springiem i efekt pingponga ucieknie :p proste :D
Nie jezdzi sie zle trzeba tylko uwazac bardziej :) ale i tal jest koza :( BA sie nie chca ni chu chu glebic xd
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez wilusjdm » 19 lip 2015, 23:01

Nawet amortyzator o krótszym skoku padnie czyt. (twardy). Kolega miał taki zestaw w Pralce i niby skok amortyzatora był skrocony, to i tak coilversy załatwily szybko amortyzatory, których od początku nie było :) nawet na tanich gwintach nie ma mowy o jakim kolwiek komforcie. Prawdziwy gwint na którym BA lezalaby docelowo trzeba wyłożyć co najmniej 2,5k a to chyba mija się z celem. Skoro trzeba wyłożyć prawie wartość samochodu na sam zawias... Dla tego lepiej zainwestować w markową sprężynę 65/45 i cieszyć się w miarę komfortową jazda. Felga o której wspomniales jest strasznie oklepana, lepiej zainwestować w coś mniej znanego w tym rozstawie jest duza możliwość manewru :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez rafał88 » 20 lip 2015, 10:10

Ja wiem czy sie mija z celem :P Jesli dba i mysli jezdzic na i cieszyc sie konkretna gleba to ja tam widze w tym sens ;)
Jaki masz profil opon bo straszny balon sie wydaje :P ??
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez chuck102 » 20 lip 2015, 12:17

185/55 :D
Jak sie zdenerwuje to posadze ja na powietrzu xd Bo takie kozy to na pastfisko :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez rafał88 » 20 lip 2015, 19:09

Aha.. myslalem ze w 50 poszedles :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez chuck102 » 20 lip 2015, 23:30

I tak planuje zmianę koła ;D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez rafał88 » 21 lip 2015, 08:41

I bardzo dobrze ;) <spoko> Ja tez mialem plany na 17" , ale to jak jezdze i i po jakich drogach niestety musialbym sobie chyba do domu sprawic maszyne na prostowanie felg i kilka kompletow opon :D
I zostaje przy 15" :/
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez chuck102 » 1 sie 2015, 12:30

Z powodu braku czasu i pracy nie było kiedy zająć się madzią i dokończyć instalacje gazu xD No ale już jestem ku końcowi haha ;p
Zebrałem resztę gratów czyli parownik przewody i wtryskiwacze ;D. Jedyna część która nie jest nowa to wtryskiwacze mają przejechane 8tys a dostałem je za free od znajomego to nie ma co marudzić ;D (dla pytajacych ;p) tak teraz przewody nie są miedziane od tego już się odchodzi ;p Teraz jest to gumowo plastikowe czy coś takiego :D

Dzisiaj przeciągnąłem przewody do parownika. W poniedziałek będzie puszczany przewód do kurka we wlewie, podepnę się pod wąż od nagrzewnicy do parownika no i trzeba będzie ściągnąć kolektor i nawiercić otwory na wtryskiwacze :) Niby mówią ze można dać smaru na wiertło i wiercić to opiłki nie wpadną ale przezorny zawsze ubezpieczony i dla świętego spokoju wole ściągnąć ten kolektor ;p Jakoś mi się nie pali żeby zrobić to na już ;D
No i na wtorek-środe zobaczymy jak będzie z czasem zostawię sobie do podpięcia elektryke ;p To już bedzie sama przyjemność :D
A potem zostanie tylko cieszyć mordkę jak się będzie lało do pełna za 60zł ;p

Przewody:
Obrazek

Parownik:
Obrazek

Wtryskiwacze:
Obrazek

Dopisano 2 sie 2015, 11:22:

Wczoraj znalazła się jeszcze chwilka czasu żeby w końcu zadbać o madzie odkurzyć ją porządnie wymyć i wywoskować ;p
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez rafał88 » 3 sie 2015, 08:16

Nooo kurde ładnie na tych wynalazkach siedzi <spoko> <spoko>

Valetki :P Wez to wywal i kup lepsze :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez chuck102 » 4 sie 2015, 22:26

arafal21 napisał(a):Nooo kurde ładnie na tych wynalazkach siedzi <spoko> <spoko>

Valetki :P Wez to wywal i kup lepsze :P

Jakie Valetki ;p ? Mówisz o wtryskiwaczach ?
Za darmo to nie wybrzydzam ;p Bo generalnie troche sie wyplukałem z kasiory ;p a dużo przejechane nie maja
Odrobię się troche to kupie nowe i lepsze ;p A generalnie staram sie kupować w miare dobre rzeczy i wszystko poza wtryskiwaczami mam nowe. Wielozawór nowy (marki nie pamietam) Parownik (Tomasetto) Nowy butla nowa sterownik itp wszystko nowe ;p Tak że staram się nie iść po łebkach ;D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez rafał88 » 4 sie 2015, 23:00

Yhym wtryskiwacze:P A kiedy montaz?? Ile Cie mniej wiecej bedzie kosztowac ta imprezka?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez chuck102 » 4 sie 2015, 23:41

arafal21 napisał(a):Yhym wtryskiwacze:P A kiedy montaz?? Ile Cie mniej wiecej bedzie kosztowac ta imprezka?

Wiec tak za wszystko nowy sterownik agisa przewody parownik wielozawor butle kurek sportowy (tak się nazywa kurek chowany w klapke wlewu w żargonie gazowników xD) wyszło mnie jakoś 950zl.
Wiec w tysiączku się zmieszczę i potem tylko nowe wtryski kupie. A no i flaszke potem trzeba ze znajomym obrócić żeby papiery załatwił żeby w dowodzie było ;p. Udało mi się tyle że miał nowy sterownik bo gość zrezygnował z zakładania i puścił mi go za 400, parownik tez brałem od niego to chyba 200 za niego dałem jakoś tak butle i wielozawór kupiłem w Inter Carsie ale nie pamiętam ile dałem w każdym razie nie dużo bo spore zniżki mam na warsztat ;p.
Generalnie żeby wszystko było legalne to trzeba mieć nową butle i parownik reszta może być jaka chcesz te dwie rzeczy muszą być nowe żeby wbić gaz w dowód ;p.
Kiedy montaż cały czas po pracy po malutku dłubę ;p Butla jest zamontowana, przewody przeciągnięte do parownika mocowanie parownika też zamontowane (samego parownika nie podpinałem bo po co jeszcze się ubrudzi czy coś a lepiej żeby nic do niego nie naleciało puki nie podpięty. Jutro będę sciągał kolektor żeby wywiercić otwory na wtryski i już pierdoły czyli podpiąć elektrykę zamontować kurek i zamontować parownik a to to już chwila roboty bo co to zamontować parownik i tylko węże podpiąć od nagrzewnicy z kurkiem też dużo nie zejdzie a elektryka to jakies 2-3h a potem cieszyć się darmową jazdą ;p
Generalnie w weekend już będzie jeździć na gazie ;D

Dopisano 4 sie 2015, 23:44:

A co do siedzenia to w weekend siądzie bardziej ;p Bo w końcu wleci gwint ;D Będę musiał tylko dorwać jakoś krótsze stabilizatory bo nie chce spawać no chyba że nic nie spasuje ;pp

Dopisano 5 sie 2015, 17:28:

Kolektor zdjęty niestety nie powiercony gdyż nie miałem wiertła piątki ;p a byłem pewny że mam a nie chce mi się nigdzie dalej po wiertło jechać bo sklep w okolicy już zamknięty ;p. Dlatego jutro po wiertła wiercimy kolektor montujemy parownik przewody kurek no i w piątek albo weekend tylko elektryke podpiąć i wszystko ustawić ;D
Obrazek
Obrazek


Do tego z nowości takich to opchnąłem koła ze sporawym zyskiem ;p i przywiozłem drugie, kolor kompletnie mi nie leży no i niestety też 15" ale narazie tak obleci a na przyszły sezon jakąś 16 wrzucimy szeroką ;p. Oczywiście te RH polecą w biały kolorek ale to za tydzień jak będę miał urlop i trochę czasu żeby się z nimi pobawić ;p No i czekamy z upragnieniem na gwint ;D.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez chuck102 » 9 sie 2015, 01:28

Przewody od kolektora już czekają na wtryskiwacze ;p Zostało podpiąć wtryski zamontować parownik i podpiąć elektryke ;p Miałem to zrobić w sobote ale dorwałem gwint więc wiadomo są rzeczy ważne i ważniejsze ;D(Za gwint podziękowania dla szkiełka ;D)

A tutaj gwincik (nie wiem co to za marka ale bardzo dobrze się na nim jeździ ;D i da sie konkretnie położyć madzie ;p)

Przewody od kolektora do wtryskiwaczy
Obrazek
Obrazek

Gwint
Obrazek

Przód:
Obrazek
Obrazek

Tył:
Obrazek
Obrazek

Cała:
Obrazek
Więcej fotek jak wymyje fure ;p
Generalnie to od tego co jest teraz da się jeszcze opuścić przód o 4cm a tył jeszcze jakieś 6-7 XD tak że jest fajnie ;p i naprawde bardzo wygodnie ;p

Jedyne co to potrzebuje troszkę krótsze łączniki staba do przodu bo lekko pukają o budę ;p Pasuje od czegoś innego ;p ? Czy trza spawac haha ? :>

I coraz bardziej rozważam zostawienie pomarańczowego felunku xD chyba zaczyna mnie przekonywać :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy