caroleck napisał(a):Pawcia post nie skomentuję

nie każdy ma zasób części żeby robić konstrukcję na jeden raz.
Zobacz tą konstrukcje, przecież linka podesłałem
Wiluś co do lewarka – jak koło zmieniasz to też w każdej chwili lewarek może Ci spaść i szkody podobne

Wystarczy to robić z głową (akurat ten filmik tego nie przedstawia) czyli pod lewarkiem (HYDRAULICZNYM!) w razie czego koło na którym w razie coś oprze sie buda. no i oczywiscie nie przykładamy palcami bezpośrednio papieru/filcu tylko na czymś dłuższym! Może źle sie okresliłem że filcem tego tak nie wyprowadzisz – bardziej kładłem nacisk na to w jakim czasie to zrobisz

Nie wiem po co się męczyć – chyba chodzi o efekt końcowy prawda? Więc banan będzie ten sam jak nie lepszy, jeśli efekt okaże się mimo wszystko lepszy. Nie rozumiem o co Ci chodzi z papierem a filcem. Przecież w ten sposób możesz pracować zarówno papierem jak i filcem, a na końcu jak już będziesz miał względnie rant wyprowadzony to dopiero dopracować go ręcznie filcem
Co do tego:
wilusjdm napisał(a):Jak dla mnie, takie patenty jak polerka na aucie czy tam polerka jakimś wynalazkiem jest dla nieudaczników, co głupiej felgi nie mogą obrócić

To radze Ci poczytać co nieco o detailingu zanim zaczniesz herezje o nieudacznikach pisać

Poszukaj w internecie porównań polerki ręcznej a mechanicznej
