Mazda 323F BA BP '96 1.8 GT ostatnia strona wyprzedaż części
Wpadł dzisiaj nowy zestaw hebli na przód, wreszcie to jakoś hamuje
Już jest lepiej niż bylo na hamulcach z z5 a dopiero jest ledwo dotarte na 30 kilometrach.
W skład zestawu weszły:
Zwrotnice, piasty i zaciski 323f bg gt + 2 nowe osłony blaszane tarczy OE Mazda (100zł szt
)
2 nowe zestawy naprawcze łożysk kół (łożysko, uszczelniacz, zabezp. i nakr) tylko SKF bo zabrakło kasy na lepsze
Tarcze (257mm) i klocki- TRW
Zaciski i zwrotnice wypiskowane i pomalowane jakąś emalią... Zaciski zregenerowane przeze mnie.
Sworznie 555(kupione za 37zł/szt haha)
Końcówki dr. kier CTR
Łączniki stabilizatora 4x Ramech
Porównanie 232mm vs 257mm



Osłona przegubu wewnętrznego powiedziała sajonara i rozpadła się na pół, na szczęście miałem jakąś starą to złożyłem, ciekawe ile wytrzyma...

Przed:

Po:


W skład zestawu weszły:
Zwrotnice, piasty i zaciski 323f bg gt + 2 nowe osłony blaszane tarczy OE Mazda (100zł szt
2 nowe zestawy naprawcze łożysk kół (łożysko, uszczelniacz, zabezp. i nakr) tylko SKF bo zabrakło kasy na lepsze
Tarcze (257mm) i klocki- TRW
Zaciski i zwrotnice wypiskowane i pomalowane jakąś emalią... Zaciski zregenerowane przeze mnie.
Sworznie 555(kupione za 37zł/szt haha)
Końcówki dr. kier CTR
Łączniki stabilizatora 4x Ramech
Porównanie 232mm vs 257mm



Osłona przegubu wewnętrznego powiedziała sajonara i rozpadła się na pół, na szczęście miałem jakąś starą to złożyłem, ciekawe ile wytrzyma...

Przed:

Po:


- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Fajnie wygląda
Przecież w SKF jest Koyo albo NTN wiec chyba nie tak źle trafiłeś, co???
Czemu akurat kupiłes zestaw z GT niż np z BA BP? pewnie łatwiej było znaleźć?
Ramech u mnie z tyłu wytrzymał ok roku może z 10KKm

Przecież w SKF jest Koyo albo NTN wiec chyba nie tak źle trafiłeś, co???
Czemu akurat kupiłes zestaw z GT niż np z BA BP? pewnie łatwiej było znaleźć?
Ramech u mnie z tyłu wytrzymał ok roku może z 10KKm
SKF to bardzo dobre łożyska
a u mnie ramech z tyłu siedzi już 5 lat, z przodu wytrzymuje 2 lataJapanBA napisał(a):Ramech u mnie z tyłu wytrzymał ok roku może z 10KKm
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
JapanBA napisał(a):Czemu akurat kupiłes zestaw z GT niż np z BA BP? pewnie łatwiej było znaleźć?
To jest dokładnie to samo.
alk80 napisał(a):SKF to bardzo dobre łożyska
Podobno ostatnio strasznie sie sypią, nawyżej się wymieni
JapanBA napisał(a):Ramech u mnie z tyłu wytrzymał ok roku może z 10KKm
alk80 napisał(a):a u mnie ramech z tyłu siedzi już 5 lat, z przodu wytrzymuje 2 lata
U mnie też ramech z tyłu wytrzymał prawie 4 lata- co prawda gumy popękały, ale luzu nie było jakiegoś nadmiernego. A poza tym wspieram lokalny rynek
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
szczerze to też tak mamjaaco napisał(a):U mnie też ramech z tyłu wytrzymał prawie 4 lata- co prawda gumy popękały, ale luzu nie było jakiegoś nadmiernego
- Od: 24 lut 2008, 12:20
- Posty: 2622 (4/35)
- Skąd: Radzionków
- Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.
Gwint z przodu został skręcony na maxa, (można jeszcze wywalić helpery ale na razie zostaną
)
Tak to mniej więcej teraz wygląda, zdjęcia zrobione na szybko...




Wiem
przydałyby sie dystanse...
Ponadto został zalany dzisiaj olej valvoline maxlife 10w40 i założony nowy filtr oleju oe mazda.
Tak to mniej więcej teraz wygląda, zdjęcia zrobione na szybko...




Wiem
Ponadto został zalany dzisiaj olej valvoline maxlife 10w40 i założony nowy filtr oleju oe mazda.
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
super wyglada




-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
Jakby wzial z M6 to zmienilby mu sie rozstaw i ilosc srub a dopiero co felgi kupil 
Przy okazji mam pytanko, nie orientujesz sie jaaco czy idzie dostac takie kapselki na otwory piasty osobno bez felg?
Przy okazji mam pytanko, nie orientujesz sie jaaco czy idzie dostac takie kapselki na otwory piasty osobno bez felg?
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
czarek1991 napisał(a):Jakby wzial z M6 to zmienilby mu sie rozstaw i ilosc srub
wrzuca łożysko i piastę swoją a tracze trzeba ponawiercać na 4 otwory oczywiście zwrotnica z BA V6
Bez przesady, to nie klze itp...
no dopiero co 3 lata temu haha
a kapselki to nie wiem moze podbij do tokarza
czarek1991 napisał(a):dopiero co felgi kupil
no dopiero co 3 lata temu haha
a kapselki to nie wiem moze podbij do tokarza
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
czarek1991 napisał(a):Jakby wzial z M6 to zmienilby mu sie rozstaw i ilosc srub a dopiero co felgi kupil
ale zmieniał łozyska więc i tak piaste przekładał
jaaco napisał(a):Bez przesady, to nie klze itp...
zaraz wrzucisz turbo i lepsze by sie przydaly

misiak89-89 napisał(a):czarek1991 napisał(a):Jakby wzial z M6 to zmienilby mu sie rozstaw i ilosc srub
wrzuca łożysko i piastę swoją a tracze trzeba ponawiercać na 4 otwory oczywiście zwrotnica z BA V6
Nie każdy ma ochotę jeździć na wierconej tarczy. Ja tam wolałem wymienić felgi, niż bawić się w wiercenie.
jaaco napisał(a):Bez przesady, to nie klze itp...czarek1991 napisał(a):dopiero co felgi kupil
no dopiero co 3 lata temu haha
a kapselki to nie wiem moze podbij do tokarza
O kurna
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Helpery to odrazu powinieneś wyjąc i opony są zbyt baloniastę ale już mi się zaczyna podobac 

- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Po co helpery wg są? Aby uniknąć efektu ping ponga? sorki za ot
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości