Słuchaj nie mogę ogarnać tego odpalania. Już powoli mam tego dosyć. Zlutowałem moduł zapłonowy ze schematu z http://ford-probe.net/content/view/17/42/, odpalił pięknie, chodził jak marzenie ale po minucie zdechł. Iskra znikła całkowicie. Potem podpiełem jakiś moduł tuningowy z łady i pochodził 5min i zdechł. Kupiłem drugi aparat zapłonowy, niby bankowo dobry, pochodziła 15sek i zdechła. Jako że mam teraz dwie kopułki to jedną przerobie tak, żeby zewnętrzną cewke podpiąć i zobacze jeszcze albo drugi moduł zlutuje albo z jakiegoś autka podepne.
Mazda MX-3 EC K8 '94 TURBO KILLER
Lakier tak na 3= obiektywnie ale dla laika autko wygląda jak nowe i ładnie się błyszczy
Poskładam do końca, pomaluje dokładkę i skombinuje jeszcze chlapacze tył to ofotkuje.
Słuchaj nie mogę ogarnać tego odpalania. Już powoli mam tego dosyć. Zlutowałem moduł zapłonowy ze schematu z http://ford-probe.net/content/view/17/42/, odpalił pięknie, chodził jak marzenie ale po minucie zdechł. Iskra znikła całkowicie. Potem podpiełem jakiś moduł tuningowy z łady i pochodził 5min i zdechł. Kupiłem drugi aparat zapłonowy, niby bankowo dobry, pochodziła 15sek i zdechła. Jako że mam teraz dwie kopułki to jedną przerobie tak, żeby zewnętrzną cewke podpiąć i zobacze jeszcze albo drugi moduł zlutuje albo z jakiegoś autka podepne.
Słuchaj nie mogę ogarnać tego odpalania. Już powoli mam tego dosyć. Zlutowałem moduł zapłonowy ze schematu z http://ford-probe.net/content/view/17/42/, odpalił pięknie, chodził jak marzenie ale po minucie zdechł. Iskra znikła całkowicie. Potem podpiełem jakiś moduł tuningowy z łady i pochodził 5min i zdechł. Kupiłem drugi aparat zapłonowy, niby bankowo dobry, pochodziła 15sek i zdechła. Jako że mam teraz dwie kopułki to jedną przerobie tak, żeby zewnętrzną cewke podpiąć i zobacze jeszcze albo drugi moduł zlutuje albo z jakiegoś autka podepne.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
janiszzz_mx3 napisał(a):Słuchaj nie mogę ogarnać tego odpalania. Już powoli mam tego dosyć. Zlutowałem moduł zapłonowy ze schematu z http://ford-probe.net/content/view/17/42/, odpalił pięknie, chodził jak marzenie ale po minucie zdechł. Iskra znikła całkowicie. Potem podpiełem jakiś moduł tuningowy z łady i pochodził 5min i zdechł. Kupiłem drugi aparat zapłonowy, niby bankowo dobry, pochodziła 15sek i zdechła. Jako że mam teraz dwie kopułki to jedną przerobie tak, żeby zewnętrzną cewke podpiąć i zobacze jeszcze albo drugi moduł zlutuje albo z jakiegoś autka podepne.
Czemu nie wrzucisz edisa zamiast ladowac kase w te padajace aparaty zaplonowe?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Edis to skomplikowana i droga sprawa. To musi działać na jednej cewie. 99.9% mazd v6 ma fabryke i działa nawet po modach. Teraz szukaj kółka, edisa6 i cewek nie wiadomo gdzie >500zł
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Spróbuj cały aparat podmienić i zobaczyć czy będzie to jeździć może coś z cewką i moduły lecą.. nie mam pojęcia:/
- Od: 31 mar 2010, 17:04
- Posty: 66
- Skąd: Iłża/Warszawa
- Auto: MX-3 K8 92'
janiszzz_mx3 napisał(a):500zł
LOL caly komplet tak zeby podeszlo pod seryjne przewody od mazdy to 300zl razem z kolkiem ktore w kazdej chwili moge dorobic. Cewka i modol z wysylka kolo 120 zl VR sensor okolo 50-70 i trigger 30zl, aparat zaplonowy do mazdy >350
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Capazo napisał(a):janiszzz_mx3 napisał(a):500zł
LOL caly komplet tak zeby podeszlo pod seryjne przewody od mazdy to 300zl razem z kolkiem ktore w kazdej chwili moge dorobic. Cewka i modul z wysylka kolo 120 zl VR sensor okolo 50-70 i trigger 30zl, aparat zaplonowy do mazdy >350
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Edis tylko SA albo Świnka
A wiesz co a może wina czujnika położenia wału on jest odpowiedzialny za danie impulsu wiec i za iskre, nie możliwe że kazdy moduł zdycha po chwili
A wiesz co a może wina czujnika położenia wału on jest odpowiedzialny za danie impulsu wiec i za iskre, nie możliwe że kazdy moduł zdycha po chwili
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Capazo – pokaż mi jednego edisa6 na allegro.
gamer007 – podmieniłem cały aparat już w akcie rozpaczy – pochodził pare sekund
Iskra niby jeszcze jest ale nawet lampa strobo sie nie wzbudza
Edisa w sumie dało by się podłączyć do kompa mazdy zamiast seryjnego modułu.
Czujnik wału daje syg wtryskom a czujniki halla w aparacie odpowiadają za iskrę.
Jutro sklece jeszcze ze dwa moduły za 15zł i zobacze czy pochodzą. Może jeszcze cewke z saaba podepne jak wroce z urlopu
gamer007 – podmieniłem cały aparat już w akcie rozpaczy – pochodził pare sekund
Iskra niby jeszcze jest ale nawet lampa strobo sie nie wzbudza
Edisa w sumie dało by się podłączyć do kompa mazdy zamiast seryjnego modułu.
Czujnik wału daje syg wtryskom a czujniki halla w aparacie odpowiadają za iskrę.
Jutro sklece jeszcze ze dwa moduły za 15zł i zobacze czy pochodzą. Może jeszcze cewke z saaba podepne jak wroce z urlopu
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
cewke znalazłem full modułów co najmniej 3 co chcesz jeszcze do edisa to czego po przerwaniu czujnika wału niema iskry
w KF jest tak że niema czujnika położenia bo czyta z aparatu
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
wywal cewkę z aparatu ( te 15 minut pracy może wystarczy żeby zagrzać cewkę i uwalić moduł)
co to zamontowania modułu zewnętrznego to nigdy nie miałem takiej potrzeby (a kilka v6 miałem) zawsze okazywało się że cewka dawała du.....
a jak nie dasz rady to w Opaczy mogę polecić elektryka który daje radę
co to zamontowania modułu zewnętrznego to nigdy nie miałem takiej potrzeby (a kilka v6 miałem) zawsze okazywało się że cewka dawała du.....
a jak nie dasz rady to w Opaczy mogę polecić elektryka który daje radę
mx6 ge kl,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
323bf b6 R.I.P.,
323bf b6t 4x4,
probe fs,
xedos6 kf
mx-6ge kl,
mx-3 b6 sohc,
626 gd gt fe3n,
- Od: 12 maja 2007, 20:25
- Posty: 562
- Skąd: brwinów
- Auto: punto 1.4 8v......
mx6sc – wsadziłem drugi kpl aparat i pochodziła pare sekund
Zrobiłem moda na cewkę zewnętrzną, zlutowałem nowy moduł i znowu dupa
Na początku prychnie, potem już nic. Iskra jest.
Zrobiłem moda na cewkę zewnętrzną, zlutowałem nowy moduł i znowu dupa
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
może tak jak młody pisał problem tkwi w czujniku położeniu wału.. a to że jest iskra nie znaczy że jest dobra
- Od: 31 mar 2010, 17:04
- Posty: 66
- Skąd: Iłża/Warszawa
- Auto: MX-3 K8 92'
Odpaliłem ją, problemem okazały się świece o przelocie ok 100km :/ Iskra nie skakała między elektrodą tylko gdzieś do środka zawijała
Żeby nie było za wesoło to silnik chyba dokonuje swojego żywota bo mega kopci z odmy – tu chyba będzie pęknięcie tłoka i na wolnych pali się kontrolka oleju, bardzo dziwne bo wcześniej tego nie było. Ale jak depnełem na trojce to mało do rowu nie wpadłem


Żeby nie było za wesoło to silnik chyba dokonuje swojego żywota bo mega kopci z odmy – tu chyba będzie pęknięcie tłoka i na wolnych pali się kontrolka oleju, bardzo dziwne bo wcześniej tego nie było. Ale jak depnełem na trojce to mało do rowu nie wpadłem

- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Tyle nerwów przez świece xD.. dobrze że Ci się udało to ogarnąć, na takim zdjęciu to nieźle ten lakier wygląda:)
- Od: 31 mar 2010, 17:04
- Posty: 66
- Skąd: Iłża/Warszawa
- Auto: MX-3 K8 92'
No jak się nie przyglądasz za bardzo to jest spoko.
Jakby co to mam zbędną cewkę, trzy moduły, kopułkę z dorobionym wyjściem na zewn cewke.
Ma ktoś pomysł jak świece mogły paść? Nawet wydmuchane, oszczotkowane i wypalone nie działają.
Jakby co to mam zbędną cewkę, trzy moduły, kopułkę z dorobionym wyjściem na zewn cewke.
Ma ktoś pomysł jak świece mogły paść? Nawet wydmuchane, oszczotkowane i wypalone nie działają.
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Powodem świecenia kontrolki oleju może być słaba sprężynka od regulatora cisnienia w pompie oleju.
Jeśli silnik padnie to nic tylko w to miejsce KLke i się zrobi dopiero szybko:)
Jeśli silnik padnie to nic tylko w to miejsce KLke i się zrobi dopiero szybko:)
RX-7 FD3S Innocent Blue:
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
viewtopic.php?f=317&t=198511
323 V6 KL White Pearl: http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=13470
Stawiam na panewki albo turbo się całkiem rozleciało(choc podaje jeszcze spoko
)
Dziwne że przedtem nie było tego problemu. Od stania panewki jeszcze się nikomu nie obrocily?
Dziwne że przedtem nie było tego problemu. Od stania panewki jeszcze się nikomu nie obrocily?
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
w kserii czesto pada czujnik cisnienia oleju.Sprawdz manometrem jakie masz cisnienie.Albo masz moze filtr oleju FITRON to tez takie cuda sie dzieja.A co do swiec jeli je szczotkowales to sam popsules.Porysowana porcelana niestety robi przebicia
-
waldii
Szczotkowałem po tym jak się popsuły. Zresztą jak wyciągasz świece ociekającą paliwem to co z nią robisz? Czujnik jest nowy, ale skoro nowe świece padły to wszystko jest możliwe. Zresztą silnik jest i tak do rozebrania bo wali odmą tak że spod maski kłęby dymu jakby coś się jarało
- Od: 7 lis 2010, 22:21
- Posty: 295
- Skąd: Warszawa
- Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości