Kilka newsów z ostatnich dni. Wyszpachlowane i zapodkładowane zostały maska, szyber i drug i błotnik,zostały do zrobienia zderzaki, drzwi i tylna klapa
Poza tym dokonałem pierwszych prób pasowania i przerabiania tłumika końcowego z BA Z5. Wnioski powstałe na bazie doświadczeń:
– ten tłumik nie pasuje
– ten tłumik w przypadku ułożenia poprzecznego tak jak w BA zasłoni śliczne nowe zawieszenie
– w przypadku ułożenia poprzecznego konieczne będzie przerobienie zderzaka a mianowicie usunięcie podgięcia fabrycznego z prawej strony
– W przypadku ułożenia poprzecznego tłumik nie będzie zaczepiał o ziemię, ponieważ znajduje się około 20cm nad nią ale będzie widoczny pod zderzakiem czego bym nie chciał...
-w ułozeniu standardowym podłużnym trzeba odgiąć o jakiś 1cm blachę pasa tylnego, tak aby wibracje na tłumiku nie powodowały uderzeń w żadną z blach
I pytanie do przeglądających ten wątek – czy są jakieś dokładki do tylnego zderzaka które skryłyby ten tłumik? i czy ktoś ma jakąś koncepcję jak ten tłumik zamocować? W grę nie wchodzi zakup ori do PN-a
Dla niecierpliwych i ciekawych koloru nadwozia powiem, że malowanie zaplanowane jest na sobotę i samochód dopiero prawdopodobnie na najbliższym regionalnym zostanie ujawniony w całej okazałości
