
Mazda 323f BG B6 93r. FOHA
maestro81 napisał(a):Teraz porządna polerka, potem wosk n całość i ponowna polerka ...
Sorki musiałem to skomentować, ale po co nakładać wosk jak potem masz zamiar polerować? Przecież polerka ściera wierzchnią warstwę lakieru, więc wosk też zetrze

Fajna bagieta, po lewo się lepiej prezentuje

- Od: 20 mar 2011, 10:36
- Posty: 1040
- Skąd: LU
- Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92
jarsoN napisał(a): Ale felgi to bym widział w innym kolorze
Napisz jaki, bo ciekawy jestem
maestro81 napisał(a):Jakie kolejne plany na BaGietkę
-naprawić podarty fotel kierowcy
-polerka kolektora ssącego i przepływki (naoglądałem sie u Alex90

-felgi ale to na 2016
- Od: 7 sty 2011, 12:32
- Posty: 460
- Skąd: Okolice Rzeszowa
- Auto: Mazda 323f BG b6 1993
Nom robiłem VT i faktycznie ładnie było
zobaczymy może na nowej feldze 
W między czasie "naprawiłem" fotel kierowcy. Zrobiłem naszywki na zamówienie i zakamuflowałem rozdarty fotel
...kanapa z GT też juz na miejscu.



W między czasie "naprawiłem" fotel kierowcy. Zrobiłem naszywki na zamówienie i zakamuflowałem rozdarty fotel
...kanapa z GT też juz na miejscu.

- Od: 7 sty 2011, 12:32
- Posty: 460
- Skąd: Okolice Rzeszowa
- Auto: Mazda 323f BG b6 1993
U mnie tapicer wszywał ten element w fotelu pasażera, dawcą był inny fotel o tym wzorze, zawiozłem zdjęty "pokrowiec" i za usługę zapłaciłem 50zł
Efekt jak z fabryki 
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
a co za problem oddać amorki do skrócenia skoku i ewentualnego utwardzenia?

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
spoko, nie był to żaden atak (bo w dzisiejszych czasach ludzie każdą inną opinie odbierają jako atak
).
Nie wiem ile taki coilover set kosztuje ale obstawiam ze razem z przerobieniem amorków i tak wyjdzie taniej niż najtańszy gwint.
Nie wiem ile taki coilover set kosztuje ale obstawiam ze razem z przerobieniem amorków i tak wyjdzie taniej niż najtańszy gwint.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
No niestety takie mamy czasy 
Wracając do tematu.
Jeden woli auto do zap..., drugi chce mieć oryginała w jak najlepszym stanie, a ja lubię sie w weekendy przejechać po woli po Bieszczadach autem troszkę porobionym. Dlatego szukałem gwintu ale za BC Racing czy K-sport trzeba dać z przesyłką ponad 4k za tyle to poskładałbym air. Szukając innego rozwiązania natrafiłem na coilover kit. Licząc że za coil dałem nie wiele ponad 300zł + amorki oddać do skrócenia albo znaleźć coś o krótszym skoku zmieszczę się w 1k.
Dodam że nie mam auta co ciśnięcia tylko do relaksu heh
nie zależy mi na mega przyczepności. 
Wracając do tematu.
Jeden woli auto do zap..., drugi chce mieć oryginała w jak najlepszym stanie, a ja lubię sie w weekendy przejechać po woli po Bieszczadach autem troszkę porobionym. Dlatego szukałem gwintu ale za BC Racing czy K-sport trzeba dać z przesyłką ponad 4k za tyle to poskładałbym air. Szukając innego rozwiązania natrafiłem na coilover kit. Licząc że za coil dałem nie wiele ponad 300zł + amorki oddać do skrócenia albo znaleźć coś o krótszym skoku zmieszczę się w 1k.
Dodam że nie mam auta co ciśnięcia tylko do relaksu heh
- Od: 7 sty 2011, 12:32
- Posty: 460
- Skąd: Okolice Rzeszowa
- Auto: Mazda 323f BG b6 1993
Tak powinno być zawsze
Co dokładnie nakładałeś ?

Co dokładnie nakładałeś ?
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość