Mazda 323F BG BP+T '93 – Turbo Bagieta, czyli od gruza do odrzutowca
Tak, w przypadku BA i silnika BP skrzynie F mają inne półosie niż skrzynie G
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Czyli kolejna komplikacja. No nic, mam całą jesień i zimę żeby podjąć decyzję czy sprzęgło 200mm robić np u Radzika czy zmieniać skrzynie I zakładać 225 na kevlarze.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Pewnie zara zarobie w łeb za szpiegostwo technologiczne, ale co tam. Raz się żyje.
Najważniejsze, że bagieta się nie kurzy
Najważniejsze, że bagieta się nie kurzy
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1132 (25/85)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
" bagieta się nie kurzy " powiadasz?
niestety jest źle bo się kurzy, a jeszcze gorzej że ten kurz na szybie to przednie kielichy
Ogólnie sytuacja wygląda tak że brak ciśnienia oleju spowodował zamianę panewek w kotlet z psa trzeciej kategorii. Jeszcze nie rozebrałem do końca silnika ale podejrzewam że kawałek rozerwanego tłoka mógł się dostać do pompy oleju i ją załatwić. Tak czy inaczej silnik kaput
Obecnie trwają przygotowania do instalacji nowego silnika, przy okazji postanowiłem skorzystać z okazji i wyeksmitować rudą z przodu samochodu. Obecnie BaGieta wygląda prawie jak na zdjęciu, z tą różnicą że nie ma belki przedniej i całego zawieszenia.
Niestety po tym co zobaczyłem w sobotę po oczyszczeniu kielichów odechciało mi się jakiekolwiek pracy przy tym samochodzie, ale pewnie będzie tak samo jak z progami – postoi 2 tygodnie i się wezmę do roboty
Tym razem postanowiłem kwestię silnika rozwiązać zgodnie ze sztuką, zamiast kupować kolejny silnik za 80 czy 300 zł postanowiłem kupić coś trochę lepszego i to wyremontować. "Nowy" silnik obecnie czeka sobie na stojaku aż przyjedzie mi reszta sprzętu pomiarowego i wena, wtedy wezmę się za remont.
Mój plan żeby w kwietniu pojechać na Poznań jak na razie bardziej zmienia się w nadzieję że pojadę na Poznań ale zobaczymy
niestety jest źle bo się kurzy, a jeszcze gorzej że ten kurz na szybie to przednie kielichy
Ogólnie sytuacja wygląda tak że brak ciśnienia oleju spowodował zamianę panewek w kotlet z psa trzeciej kategorii. Jeszcze nie rozebrałem do końca silnika ale podejrzewam że kawałek rozerwanego tłoka mógł się dostać do pompy oleju i ją załatwić. Tak czy inaczej silnik kaput
Obecnie trwają przygotowania do instalacji nowego silnika, przy okazji postanowiłem skorzystać z okazji i wyeksmitować rudą z przodu samochodu. Obecnie BaGieta wygląda prawie jak na zdjęciu, z tą różnicą że nie ma belki przedniej i całego zawieszenia.
Niestety po tym co zobaczyłem w sobotę po oczyszczeniu kielichów odechciało mi się jakiekolwiek pracy przy tym samochodzie, ale pewnie będzie tak samo jak z progami – postoi 2 tygodnie i się wezmę do roboty
Tym razem postanowiłem kwestię silnika rozwiązać zgodnie ze sztuką, zamiast kupować kolejny silnik za 80 czy 300 zł postanowiłem kupić coś trochę lepszego i to wyremontować. "Nowy" silnik obecnie czeka sobie na stojaku aż przyjedzie mi reszta sprzętu pomiarowego i wena, wtedy wezmę się za remont.
Mój plan żeby w kwietniu pojechać na Poznań jak na razie bardziej zmienia się w nadzieję że pojadę na Poznań ale zobaczymy
- Od: 15 gru 2017, 14:06
- Posty: 150 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM
Zgodzę się z tobą że od wierzchu wyglądają dobrze. Ta łatka to pikuś 
Ale jak rozgrzebałem je od strony nadkoli to okazało się że już prawie odmontowały się od podłużnic
Może jutro wrzucę jakieś fotki
Ale jak rozgrzebałem je od strony nadkoli to okazało się że już prawie odmontowały się od podłużnic
Może jutro wrzucę jakieś fotki
- Od: 15 gru 2017, 14:06
- Posty: 150 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM
Witam mam pytanie czy po założeniu zwrotnic z BA V6 da się ustawić zbieżność z przodu w BG GT,mam taki zestaw tylko nie wiem czy nie trzeba będzie czegoś przerabiać,[waaaco?] zostają z BG.
- Od: 7 kwi 2010, 13:19
- Posty: 17
- Skąd: Pilzno w podkarpackim
- Auto: Mazda 323 f gt 1,8 dohc- 137 km-1991 r 300 tys przeb.najbogatsza wersja;klima,elektryka,oryginalne ospojlerowanie,alu 15,skóra, druga 323FBa 2,5 v6
Żaden problem, wszystko pasuje 
- Od: 15 gru 2017, 14:06
- Posty: 150 (0/1)
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BG '93 BP+T Moc nie znana
Opel Omega B FL (zwana też C) '01 3.2 V6 218KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości