Mazda 323F BJ FS-DE '03 Sportive ---> Sport Familia 88
I tak bedzie , ja u siebie do tej pory jest mega zadowolony z wymiany pierscieni
I juz troche tysi przejechane i nadal spokoj z ubytkiem oleju
Nie licze na jakie 200kkm bez ubywania ale chociaz 100kkm to bedzie spoko ,biorac po uwage ,ze zamiennik to nie oryginał no i blok, a raczej gładz cylindra sie wyciera 
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
gładź nie wiem jak w reszcie ale w FS słyszałem że nikasilem jest pokryta-technologiem nie jestem więc nie potwierdzę ale to by wyjaśniało dlaczego gładź miałem idealną na cylindrach a pierścienie olejowe na równo z tłokiem. w przypadku braku smarowania, zerwania filmu, zjada to pierścienie.
u siebie założyłem mahle jakieś 50tys. kilometrów temu i nie ma najmniejszych śladów spalania oleju. oby i w tym przypadku się udało
u siebie założyłem mahle jakieś 50tys. kilometrów temu i nie ma najmniejszych śladów spalania oleju. oby i w tym przypadku się udało
ze względu na to że to automat to każde wciśnięcie gazu za połowę to redukcja o dwa biegi praktycznie więc dostaje dosyć często w okolice 5tys obrotów albo dalej.
gładź gładzią ale jak wyglądała głowica? u mnie ze 4 prowadnice zaworów popękane, wymienione wszystkie bo miały za duży luz.
gładź gładzią ale jak wyglądała głowica? u mnie ze 4 prowadnice zaworów popękane, wymienione wszystkie bo miały za duży luz.
Nie fiem ;p W ta sobote zmieniam glowice z polifta , sama glowica ideal. Nawet bez planowania mozna bylo montowac taka rowna, luzu na zaworach niema i prowadnice tez ladnie wygladaja, uszczelniacze trzonkow nowe dalem.
Cepo Ty masz oilcatch??
Cepo Ty masz oilcatch??
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
135k i taki syf w silniku aż niemożliwe, może ktoś lał opałowy do silnika
U mnie 185k i ubyło może 0.2 litra na 5000km, w sumie 2l/10000 to teraz w nowych samochodach podają w instrukcji jako normalne zużycie
Najważniejsze, że pomogło, teraz można pałować z czystym sumieniem 

Bartg napisał(a):135k i taki syf w silniku aż niemożliwe, może ktoś lał opałowy do silnikaU mnie 185k i ubyło może 0.2 litra na 5000km, w sumie 2l/10000 to teraz w nowych samochodach podają w instrukcji jako normalne zużycie
Najważniejsze, że pomogło, teraz można pałować z czystym sumieniem
Eee i tak miał czysto


Bartq nie 2/10000 tylko 2/1000 chciales napisać


cepo12 napisał(a):teraz już takrafał88 napisał(a):Ty masz oilcatch??może jutro wrzucę zdj jak to wygląda u mnie bo mod bez zdjęcia uznany za nieważny
Pokaz pokaz bo wczoraj robilem przymiarke i nie wiem gdzie ustrojstwo wrzucic:P
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Wg. mnie tak są silniki spasowane. Turbosprezarki, kompresory z lytra 140 czy tam wiecej kuni, a nawet wieksze jednostki kopcą okrutnie szczeglnie z grupy vaga pb. Probują obnizyc w pb norme ,zeby diesla nie wyprały 

- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Wygląda to u mnie tak, jest ciasno ale dało radę się zmieścić + kolor na deklu i kolektorze, nie miał być efekt woow tylko delikatne odświeżenie i chyba się udało

Dół się opiera i rurki od klimy a oryginalne mocowanko co dali do oil catcha troszkę porzeźbione i przykrecone do jednej wolnej srubki od flanszy rozpórki, i na styk od maski
na milimetry wszędzie ale się udało wcisnąć




Bardzo ładnie
Na zlocie testy, jak w zeszłym roku ? 


-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
stary się porwał, a zamówiony nowy nie doszedł na czas i poskręcałem na razie bez, ale bez obaw będzie niedługofranek74 napisał(a):widzę, że zdjąłeś bandaż z kolektora wydechowego
jakie testy,o co chodzi?Danmazda napisał(a):Na zlocie testy, jak w zeszłym roku ?

Łożysko w kole wymienione, cisza w samochodzie
któregoś pięknego dnia po wielu namysłach, narodził się pomysł poprawienia ręcznego za pomocą
przedłużenia tych łapek/cięgien wychodzących z zacisku a więc szlifierka, spawarka i teraz koła stają dęba na prostej
co prawda logiczne trzeba dźwignię ciągnąć wyżej ale coś za coś
przy okazji urwał mi się częściowo środkowy tłumik, więc podspawane, i troszkę cofnąłem ostatni przez co końcówka wystaje troszkę mniej
aaaa i Madzia wkońcu doczekała się zimowego obuwia na ori feldze 16"


aaaa i Madzia wkońcu doczekała się zimowego obuwia na ori feldze 16"

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości