
Mazda 323F BA Z5 1997r. kolor 11R
A ile Cie mniej więcej wyniosło to wygłuszenie? Ściany grodziowej chociaż do wysokości deski nie wyklejałeś? Ładne skóry 


Sciana grodziowa byla u mnie fabrycznie wylozona jakas twarda wykladzina i "watą" ale mimo to ile sie dalo to wsunalem pod to maty STP. Podloga wyniosla mnie okolo 300zł i pare mat zostało a kauczuk wrzucilem jeszcze do bagaznika wiec mysle ze spokojnie mozna to zrobic taniej albo uzyc tanszych niz STP mat 
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Udalo mi sie za grosze wyrwac klamki z 626 


- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
a do czego bedzie Ci to w srodku pasowalo


-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Chromy do BA pasują jak świni siodło 



-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Wlasnie tak sobie przymierzylem, zalozylem i srednio jestem przekonany
Na razie pojezdze
Do kierownicy i aluramek pasuje hehe 
Dopisano 1 mar 2015, 08:05:
Podpiąłem

A klamki pasuja do znaczka na kierownicy hehe jak dojdą aluramki to moze tragedii nie bedzie. W razie co stare klamki mam, chwila moment i zamontowac moge je z powrotem

Troche lepsze foty skory:



Fotel kierowcy jak widac siedzisko i boczek oparcia czyli newralgiczne miejsca calkiem niezle sie trzymaja

Dopisano 1 mar 2015, 08:05:
Mieczyslaw napisał(a):a juz myslalem, ze stozek zakladaszpodpiales te dzwigienke?
Podpiąłem

A klamki pasuja do znaczka na kierownicy hehe jak dojdą aluramki to moze tragedii nie bedzie. W razie co stare klamki mam, chwila moment i zamontowac moge je z powrotem

Troche lepsze foty skory:



Fotel kierowcy jak widac siedzisko i boczek oparcia czyli newralgiczne miejsca calkiem niezle sie trzymaja

- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
ladnie wyglada
wrzuc jesli mozesz fote zeby bylo widac calosc i kiere z daleka jak sie ona prezentuje w aucie


-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Zaloze aluramki na zegary to wtedy porobie foty deski tak zeby i kiere z daleka bylo widac i klamki i zegary 
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Jedyna zabawa to odciecie kostki od MX-3 (tam byla pojedyncza wspolna kostka dla calego pająka) i przylutowanie tej od 323F. Reszta (mocowanie wajchy, plytka sterujaca) pasuje p&p
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
arafal21 napisał(a): Pawcio tak pisze z zazdrosci![]()
Co kto lubi, mi tam chromy to pasują do Xedosa a nie do BA
czarek1991 napisał(a):Jedyna zabawa to odciecie kostki od MX-3 (tam byla pojedyncza wspolna kostka dla calego pająka) i przylutowanie tej od 323F. Reszta (mocowanie wajchy, plytka sterujaca) pasuje p&p
Gared napisał(a):Dźwigienka pasowała p&p czy było trochę zabawy?
Z pająkami jest o tyle pogmatwane że dla samych przedliftów wychodziły conajmniej 2 wersje (różniące się właśnie kostkami). U mnie nie podeszła od innej przedliftowej BA (zupełnie inne kostki – na zasadzie jak u Czarka, tyle że ja nie chciałem robić rzeźby i lutować wszystkich przewodów) a z kolei podeszła od 626 z regulacją prędkości wycieraczek. Jedyna modyfikacja przy montażu to zamiana pinów w kostce od kierunkowskazów.

tez mialem poczatkowo wrzucic od 626 ale tam jest inny kąt nachylenia wajchy
Dobrze, ze kolega z innego forum w pore mnie uprzedzil bo pewnie bym to zauwazył dopiero po montazu. Co prawda podeszlo by i nie zawadzało o nic ale brak "symterii" by mnie draznil 
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
W jakim sensie kąt? Aż zerkne u siebie, bo jakoś mi sie nie rzuciło w oczy

Chodzi o wygiecie jej w kierunku kierowcy. W 626 sa bardziej wygiete za to dluzsze (bardziej wychodza z mocowania) niz te z 323F czy MX-3
Wiem bo mialem wszystkie 3 pajaki (z 323F z 626 i z MX-3) obok siebie i porownywalem 
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
czarek1991 napisał(a):Wymienilem tez wykladzine podlogi na czarną i przy tej okazji podłoge wykleilem matami STP i na nie dalem jeszcze mate kauczukową![]()
Te maty można potem w razie potrzeby łatwo usunąć, czy trzeba kombinować by to oderwać? Gdzie je kupowałeś?
Na allegro. Firma z Marek k/Warszawy. Mozna odkleic i ponownie nakleic, trzeba tylko troszke sily bo klej jest dosc mocny
To taka guma podobna do tej co fabrycznie przykejana jest folia w drzwiach
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
W sobote zająłem sie usuwaniem skutków zimowego spotkania z kamieniem w sniegowej zaspie 
Było:

Jest:


Przy okazji wreszcie mialem okazje podlaczyc ELM327 na FORScanie, bez zadnych przerobek i problemow wszystko ładnie pieknie działa
Ciekawostką jest to, ze u mnie kody bledow są czterocyfrowe (jak w OBDII).


Dane do wyswietlania mozna wybrac z bardzo dlugiej listy mozliwych parametrow, do tego mozna je wyswietlac albo w tabelce:

albo w formie wykresów:

I tu przy okazji mam pytanie, sonda lambda pracuje mi w zakresie od 0 do 0.66V. Czy nie osiąga za małych wartości napięcia na ubogich mieszankach czy wszystko jest OK?
Było:

Jest:


Przy okazji wreszcie mialem okazje podlaczyc ELM327 na FORScanie, bez zadnych przerobek i problemow wszystko ładnie pieknie działa
Ciekawostką jest to, ze u mnie kody bledow są czterocyfrowe (jak w OBDII).


Dane do wyswietlania mozna wybrac z bardzo dlugiej listy mozliwych parametrow, do tego mozna je wyswietlac albo w tabelce:

albo w formie wykresów:

I tu przy okazji mam pytanie, sonda lambda pracuje mi w zakresie od 0 do 0.66V. Czy nie osiąga za małych wartości napięcia na ubogich mieszankach czy wszystko jest OK?
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość