MAZDASPEED Protegé BJ FS-DET '03

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez PumaRST » 4 wrz 2010, 18:29

i bardzo ładnie, jeszcze doprowadź tam zimne powietrze
była 2 x 323GLX, była 323GT

Nissan Almera GTI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2006, 13:46
Posty: 83
Skąd: O.B.R. Niestachów

Postprzez pinky » 4 wrz 2010, 20:22

Obrazek

Jest doprowadzane od spodu, był plan żeby tam w dole cały filtr umieścić ale jakoś obecna aura mnie zniechęciła.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez pinky » 8 gru 2010, 18:47

Dawno nic nie pisałem, ale zastoju w modach nie ma ;) Owinąłem bandażem DP coby powalczyć z panującą pod maską temperaturą.

Obrazek

Dodatkowo wjadą zaciski dwu-tłoczkowe (2x43mm zamiast 1x57mm) i większe powierzchnią klocki (+12%) na ori tarcze 274.

Obrazek
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez MRN » 10 gru 2010, 01:11

czytałem cierpliwie cały temat i jestem pełen podziwu dla ciebie i twojej wiedzy no chyba ze się mylę :)
Świetne auto i widać ze w dobrych rekach :D wrzucił byś jakiś filmik jak to jeździ bo bardzo ciekaw jestem :D .
pozdro i powodzenia w modach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2010, 23:24
Posty: 83
Skąd: Płock
Auto: Mazda 323f Sportrive Bj

Postprzez buczos » 30 gru 2010, 19:51

pinky napisał(a):Dodatkowo wjadą zaciski dwu-tłoczkowe (2x43mm zamiast 1x57mm) i większe powierzchnią klocki (+12%) na ori tarcze 274.

z jakiego modelu te zaciski? pasują plug and play ??
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 16:20
Posty: 3447 (23/39)
Skąd: Rzeszów
Auto: 2019 Mazda 6
2008 Peugeot 107
Było:
Laguna 3 GT
Mazda 3 Sedan BK Top Sport 323F BA

Postprzez kubikboss » 30 gru 2010, 23:19

Piękne auto, jesteś pewnie jednym z nielicznych którzy maja takie w PL :D
kubikboss
 

Postprzez adi3335 » 31 gru 2010, 01:14

pinky no zaciski super pomysł tylko czy pompa będzie dawać takie super ciśnienie na te 4tłoczki z przodu ?
No masz chyba najszybszego FS Gratki.
YTS vvt-i
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2010, 00:35
Posty: 76
Auto: YTS

Postprzez pinky » 31 gru 2010, 11:32

buczos napisał(a): pasują plug and play ??


To będziemy sprawdzali po nowym roku.

kubikboss napisał(a):Piękne auto, jesteś pewnie jednym z nielicznych którzy maja takie w PL :D


Z tego co wiem to jest jeszcze jedna sztuka w polsce w kolorze spicy orange.

adi3335 napisał(a):pinky no zaciski super pomysł tylko czy pompa będzie dawać takie super ciśnienie na te 4tłoczki z przodu ?


Pompa jest taka sama dla zacisku z jednym tłoczkiem jak i z dwoma więc nie powinno być problemu.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez boczek86 » 5 sty 2011, 23:58

kurcze niewiem czemu ale niepodobaja mi sie te modele w sedanie :( w hatchback'u bardziej mi sie widza. bo silniki to maja fantastyczne :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2010, 12:12
Posty: 2321 (4/1)
Skąd: PUCK
Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition

viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0

Postprzez Interceptor » 8 sty 2011, 21:09

A mi właśnie bj w sedanie bardziej się podoba. Klasyczna limuzyna, elegancka, a jak ją się delikatnie ospojleruje to nabiera drapieżności i wygląda wtedy trochę jak impreza, albo evo. Ach gdybym ja miał taką maszynownię pod maską.
Super gablota pinky.
Moja M http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=115425
Ciężka stopa = lekki portfel :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 cze 2009, 18:17
Posty: 128
Skąd: Unieście, Warszawa
Auto: Mazda 323 BJ 1,3 16V 1998r

Postprzez pinky » 9 sty 2011, 13:21

Taki silnik zrobili w sedanie żeby lepszy rozkład mas był: Protege5/323f ma 60/40, a speed przed sporo dodatkowego żelastwa pod maską 63/37. Jakby to wsadzili do hatchbacka to pewnie by wyszło jakieś 66-68/32-30, więc ryłoby przodem jak nornica.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez JarTom » 22 sty 2011, 15:45

czekam na wynik z hamowni po modach, ciekawe i rzadkie autko
były jakies różnice między 2003 a 2003.5 ?
PS. jak jest cena tego autka ?
MazdaSpeed – Mazda 323F BJ
ETKlub – Fiat Bravo
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2009, 00:29
Posty: 173
Skąd: Ełk
Auto: Madzia 323F BJ 1840
Fiat Bravo

Postprzez pinky » 24 sty 2011, 10:59

Wynik już gdzieś się przewijał na 0.7 bara było 217km/310nm, więcej niestety na inercji nie chciała więcej nadmuchać. Na drogowej wyszło 260km i 330nm. Wersje 2003 i 2003.5 różniły się tylko detalami wykończenia mechanicznie wszystko to samo.

JarTom napisał(a):PS. jak jest cena tego autka ?


Chcesz kupić :D
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Artiks » 27 sty 2011, 14:26

pinky ryjesz beret tym autem <serduszka> Co całości wrzucić jeszcze złote felgi Rota <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez pinky » 27 sty 2011, 14:48

To nie napisze że jeszcze będę robił podejście do hebli z zaciskami 4-tłoczkowymi z rx7 :D Z wyglądu to tylko poprawie spasowanie i porobię zaprawki i może jakiś sticker tuning ala misiekwaw.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez maciekpas » 27 sty 2011, 20:37

Bardzo ładne autko, przód w nim wygląda super, bardzo mi się podobają światła przednie. Planuje też u siebie zamontować halogeny takie jak masz na dole. Cała linia nadwozia jest bardzo przyjemna dla oka i sportowa. Tył też ma swój urok.

Pozdrawiam i szerokości
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sty 2011, 00:34
Posty: 33
Skąd: Świdnica/Wrocław
Auto: Mazda 323F 2.0 DiTD 101KM – 2001 rok – lifting

Postprzez pinky » 29 sty 2011, 17:06

Kolejne klocki do układanki, 4 tłoczkowy zacisk z FC i jak to na sieci piszą ponoć robiony na licencji AP Racing.

Obrazek
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Borys » 29 sty 2011, 18:10

Lubię oglądać tą układankę :) Pod seryjną tarczę, czy zmieści się coś innego?
Jak będziesz zakładał, to zmierz dla potomności rozstaw śrub zacisku ;)
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2007, 00:00
Posty: 2063 (0/1)
Skąd: Łódź
Auto: Lancer

Postprzez pinky » 29 sty 2011, 18:13

Mam trochę tarczy, zacisków itp będę patrzył co się uda z tego złożyć. Postaram się pomierzyć i jakieś fotostory. Teoretycznie w środę pierwsze przymiarki.
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez pinky » 22 kwi 2011, 19:09

Mały update ;) Kolejne klocki do układanki:

Sonda z kontrolerem Innovate lc1
Obrazek


Przewody w stalowym oplocie HEL
Obrazek


Fotel z rx-7 fd dla lepszego trzymania :D
Obrazek
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy