MAZDASPEED Protegé BJ FS-DET '03
czytałem cierpliwie cały temat i jestem pełen podziwu dla ciebie i twojej wiedzy no chyba ze się mylę
Świetne auto i widać ze w dobrych rekach
wrzucił byś jakiś filmik jak to jeździ bo bardzo ciekaw jestem
.
pozdro i powodzenia w modach
Świetne auto i widać ze w dobrych rekach
pozdro i powodzenia w modach
- Od: 24 sie 2010, 23:24
- Posty: 83
- Skąd: Płock
- Auto: Mazda 323f Sportrive Bj
pinky napisał(a):Dodatkowo wjadą zaciski dwu-tłoczkowe (2x43mm zamiast 1x57mm) i większe powierzchnią klocki (+12%) na ori tarcze 274.
z jakiego modelu te zaciski? pasują plug and play
buczos napisał(a): pasują plug and play
To będziemy sprawdzali po nowym roku.
kubikboss napisał(a):Piękne auto, jesteś pewnie jednym z nielicznych którzy maja takie w PL
Z tego co wiem to jest jeszcze jedna sztuka w polsce w kolorze spicy orange.
adi3335 napisał(a):pinky no zaciski super pomysł tylko czy pompa będzie dawać takie super ciśnienie na te 4tłoczki z przodu ?
Pompa jest taka sama dla zacisku z jednym tłoczkiem jak i z dwoma więc nie powinno być problemu.
ex MSP
kurcze niewiem czemu ale niepodobaja mi sie te modele w sedanie
w hatchback'u bardziej mi sie widza. bo silniki to maja fantastyczne 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
A mi właśnie bj w sedanie bardziej się podoba. Klasyczna limuzyna, elegancka, a jak ją się delikatnie ospojleruje to nabiera drapieżności i wygląda wtedy trochę jak impreza, albo evo. Ach gdybym ja miał taką maszynownię pod maską.
Super gablota pinky.
Super gablota pinky.
Moja M http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=115425
Ciężka stopa = lekki portfel :)
Ciężka stopa = lekki portfel :)
- Od: 14 cze 2009, 18:17
- Posty: 128
- Skąd: Unieście, Warszawa
- Auto: Mazda 323 BJ 1,3 16V 1998r
Taki silnik zrobili w sedanie żeby lepszy rozkład mas był: Protege5/323f ma 60/40, a speed przed sporo dodatkowego żelastwa pod maską 63/37. Jakby to wsadzili do hatchbacka to pewnie by wyszło jakieś 66-68/32-30, więc ryłoby przodem jak nornica.
ex MSP
Wynik już gdzieś się przewijał na 0.7 bara było 217km/310nm, więcej niestety na inercji nie chciała więcej nadmuchać. Na drogowej wyszło 260km i 330nm. Wersje 2003 i 2003.5 różniły się tylko detalami wykończenia mechanicznie wszystko to samo.
Chcesz kupić
JarTom napisał(a):PS. jak jest cena tego autka ?
Chcesz kupić
ex MSP
Bardzo ładne autko, przód w nim wygląda super, bardzo mi się podobają światła przednie. Planuje też u siebie zamontować halogeny takie jak masz na dole. Cała linia nadwozia jest bardzo przyjemna dla oka i sportowa. Tył też ma swój urok.
Pozdrawiam i szerokości
Pozdrawiam i szerokości
- Od: 21 sty 2011, 00:34
- Posty: 33
- Skąd: Świdnica/Wrocław
- Auto: Mazda 323F 2.0 DiTD 101KM – 2001 rok – lifting
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości