Mazda 323 BG B3 '94 / LOWERED BG (str. 13 – short video)
Chodzi o walor estetyczny zacisk zawsze ładniejszy niż bęben
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Bębny mi wystarcza jeśli chodzi o osiągi..jak sam jadę jest ok
jeśli chodzi o wygląd to przy tym kole praktycznie nie widac hampli.
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
BG jest już gotowa w 95% na nowy sezon. Pracy blacharskiej było najwięcej..."łatanie" dziur w podłodze i odbudowa podłużnic + poprawki lakiernicze...strasznie wszystko zgniło
. Na dniach postaram się wrzucić relacje foto z prac blacharza. Doleciały dokładki progowe Zender... spasowane są lepiej niż się spodziewałem
..praktycznie nie widać miejsca styku dokładek z nadwoziem. Koszt przerósł planowany budżet ale z efektu jestem zadowolony.

- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Jak tam wrażenia po Herculesie ?
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Prezentuje się kozacko



- Od: 21 lis 2014, 00:27
- Posty: 202 (8/5)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 323f BA, 1.8, '95
DARO MAZDA 323 napisał(a):Jak tam wrażenia po Herculesie ?
Pojechałem tam z ekipą na weekend

rafał88 napisał(a):Elegansio Opony masz źle załozone
Właśnie była w trakcie zamiany kół lewa z prawą stroną bo blacharz pomylił się
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Świetnie się prezentuje, czekam na dalsze mody. Ważne że blacharka już ogarnięta
To trzeba było mijać takich gburów z daleka, cwaniaczki, najlepiej na łatwiznę pójść.
Albo odpowiedzieć że "Wuj* to was odchodzi na co mi, te progi skoro nie potraficie pomóc"
Nie wiem jak ty ale ja nie mam zaufania do nikogo, wszystko robię przy autach sam i nawet przy głupim przeglądzie razem z diagnostą wszystko sprawdzam. A jak już zlecam jakąś robotę np. spawanie aluminium to dokładnie po kilka razy sprawdzam czy jest ok a takich gburów to mijam z daleka albo żegnam soczystą cyniczną wiązanką
Kiedy na Lublin zawijasz?

Jasoon napisał(a):i na szybkości dopiero na stacji diagnostycznej udało się podnieść auto... po paru wcześniejszych próbach u innych mechaników "Na *** CI te progi?", "20 lat pracuje i czegoś takiego nie widziałem", "Nie podniesiemy nie da rady"
To trzeba było mijać takich gburów z daleka, cwaniaczki, najlepiej na łatwiznę pójść.
Albo odpowiedzieć że "Wuj* to was odchodzi na co mi, te progi skoro nie potraficie pomóc"
Nie wiem jak ty ale ja nie mam zaufania do nikogo, wszystko robię przy autach sam i nawet przy głupim przeglądzie razem z diagnostą wszystko sprawdzam. A jak już zlecam jakąś robotę np. spawanie aluminium to dokładnie po kilka razy sprawdzam czy jest ok a takich gburów to mijam z daleka albo żegnam soczystą cyniczną wiązanką

Kiedy na Lublin zawijasz?
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Piotr89 napisał(a):o trzeba było mijać takich gburów z daleka, cwaniaczki, najlepiej na łatwiznę pójść.
Albo odpowiedzieć że "Wuj* to was odchodzi na co mi, te progi skoro nie potraficie pomóc"
Nie wiem jak ty ale ja nie mam zaufania do nikogo, wszystko robię przy autach sam i nawet przy głupim przeglądzie razem z diagnostą wszystko sprawdzam. A jak już zlecam jakąś robotę np. spawanie aluminium to dokładnie po kilka razy sprawdzam czy jest ok a takich gburów to mijam z daleka albo żegnam soczystą cyniczną wiązanką
Kiedy na Lublin zawijasz?
Ja ufam tylko swojemu blacharzowi
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
MIAŻDŻY
tyle powiem


-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Poniżej pare fotek z roboty blacharza. Całość prac była o wiele większa niż widać na zdjęciach. Z samego spawania przybyło pare kilo blachy... niestety nie mam zdjęć z procesu łatania sera. Przy samym demontowaniu zbiornika paliwa rozpadły się przewodu odpowietrzające...a więc im głębiej się wchodzi tym więcej odpada złomu. Wydech też jest w nienajlepszej kondycji..zwłaszcza końcowy odcinek 

- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
No miał facet kupę roboty. Oby to było z głową zrobione i żeby wytrzymało kilka zim teraz

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Tak z ciekawości, bo mnie podobny zabieg czeka – ile gość Cię za to skasował?
- Od: 21 lis 2014, 00:27
- Posty: 202 (8/5)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 323f BA, 1.8, '95
Dołączam się do pytania ^ Orientacyjnie rzecz jasna.
- Od: 28 sty 2016, 14:20
- Posty: 78
- Skąd: Lubawa
- Auto: Mazda 323 BG BP '94
odpowiem tak – 

VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości