ethanol4aoi napisał(a):To, że auto bierze olej może być przyczyną w sumie wszystkiego... Może to być jakaś pier... uszczelka, równie dobrze może to oznaczać śmierć silnika. Jaki jest faktyczny przebieg silnika?
Ja bym w pierwszej kolejności podpiął go pod kompa, może parę ciekawych rzeczy się ujawni
Na razie nie ma się co martwić, póki jeździ- jest okej.
Pozdro
Aktualnie są 222 300 tysiące kilometrów... Ale któż to wie...
Jestem po 100km trasie i musze powiedzieć, że nie chciałbym być na miejscu kierowców za mną gdy ruszam na światłach. Aż wstyd ku*wa tak potrafi zakopcić. Całą trase kopci na lekko niebieskawy. Jak silnik ostygnie sprawdze ile wzieło oleju. No i dodatkowa atrakcja, na jedyneczce gdy np. powoli parkuje zaczynają spadać obroty jakby zaraz miała zgasnąć... Człowiek ładuje hajs w ten kawał blachy i dostaje ciągle tylko mega demotywacjy...






 Ona kopci non stop, nawet na wolnych obrotach. Watpie żeby opłacało się go robić... Trzeba składać do skarbonki a jak bedzie madzia jeździć tak jak jeździ to pewnie odpocznie ze 3 miesiące w garazu...
 Ona kopci non stop, nawet na wolnych obrotach. Watpie żeby opłacało się go robić... Trzeba składać do skarbonki a jak bedzie madzia jeździć tak jak jeździ to pewnie odpocznie ze 3 miesiące w garazu...  Sorry za takie rozpisanie, ale tak czasem mam .
  Sorry za takie rozpisanie, ale tak czasem mam .


 
 






