Mazda 323F BA 98' 1.8 BP Touring Kit A-Spec video str 13 zdjęcia str 14
Musi być bosch czyli polift – śruby regulacyjne są plastikowe, a cała sprawa wygląda kompletnie odmiennie niż w przedlifcie. Cała lampa jest w środku zbudowana inaczej, włącznie z takimi detalami że odbłyśnik długich jest połączony razem z tą ramką estetyczną dookoła soczewki, a w przedlifcie ta ramka jest osobno, a to tylko jedna z wielu różnic w środku 
Gdyby się nadała śruba z przedlifta, to mam w domu poprzednią moją lewą lampę przedliftową właśnie, ale że się nie nada to wisi w dziale sprzedam, może komuś się przyda a ja odzyskam troszkę grosza 
Dołączam dwie foty z wczoraj. Tak prezentuje się teraz przód

A taka jest barwa światła mojego zestawu 4300K

Odrazu uprzedzam pytania – nie wiem czemu wygląda jakby światło nie świeciło tylko z soczewki tylko też nad tym odbłyśnikiem na soczewce, bo w rzeczywistości wcale tak nie jest. Nie wiem czemu tak wyszło na zdjęciu.

A taka jest barwa światła mojego zestawu 4300K

Odrazu uprzedzam pytania – nie wiem czemu wygląda jakby światło nie świeciło tylko z soczewki tylko też nad tym odbłyśnikiem na soczewce, bo w rzeczywistości wcale tak nie jest. Nie wiem czemu tak wyszło na zdjęciu.
Na zdjęciach wyszedł przyjemny kolorek. Nawet chyba niezbyt przyciągający panów w białych czapeczkach, bo taki bardziej biały z poświatą żółtego, a nie wpadający w niebieski. Serio jest taka barwa czy zdjęcie trochę przekształciło?
Ostatnio edytowano 1 sty 2015, 23:23 przez kamilq05, łącznie edytowano 1 raz
Ja właśnie tak sobie wyobrażałem barwę 4300K, zresztą w wielu fabrycznych autach właśnie tak wygląda xenon że w lampie ma barwę trochę jaśniejszą od żarówki. Ja jestem zadowolony, z kontrolami policyjnymi już się 3 razy mijałem, raz mi nawet prędkość mierzyli i nie zatrzymali mnie jeszcze. Nikt też nie mruga że oślepiam (chwilowo nadal lewa lampa metr przed auto świeci, czekam na zębatki
a prawą ustawiłem tak że na wysokości kolan jest światło, a tu jak chodnik sie zaczyna to idzie do góry 

Zestaw xenonów jest z niemiec, na przetwornicach są niemieckie homologacje, więc może nie jest to jakiś najgorszy bubel. To są te grube (nie żadne slim), po włączeniu brzęczą cichutko. Chociaż opinie na temat ich jakości są podzielone, ktoś mi napisał że najgorsze z możliwych chciałem zacytować ale nie mogę znaleźć
ale jak widać na foto chyba nie są takie złe, bo świeci fajnie, dokładnie tak, jak chciałem 
Ja właśnie obawiałem się, żeby nie było takiej barwy, jak u ciebie, bo nie chcę się rzucać w oczy i mieć problemów z tego względu, że akurat efką głównie jeździ moja mama na codzień a ja tylko jak mam chęć, bo na codzień śmigam mx-3.
A najlepszy był tekst mojego znajomka lakiernika, który mi ogarniał całą robotę. Po włączeniu lamp wywiązała się taka krótka rozmowa
– ale fajna barwa światła, to chyba nie jest jakiś badziew za 40zł nie?
– no... nie.... nie za 40... za 60....

Ja właśnie obawiałem się, żeby nie było takiej barwy, jak u ciebie, bo nie chcę się rzucać w oczy i mieć problemów z tego względu, że akurat efką głównie jeździ moja mama na codzień a ja tylko jak mam chęć, bo na codzień śmigam mx-3.
A najlepszy był tekst mojego znajomka lakiernika, który mi ogarniał całą robotę. Po włączeniu lamp wywiązała się taka krótka rozmowa
– ale fajna barwa światła, to chyba nie jest jakiś badziew za 40zł nie?
– no... nie.... nie za 40... za 60....

Aa bo wiesz ile ludzi tyle opini, tez jak z zakldaniemm xenonow do nie homologowach lamp bez samopoziomowania.. Widac, nie jakie gowno bo naprawde jest idealnie, bez rzucania sie w oczy
U mnie fest bialo taki naprawde zimny bialy:)
Haha:d A kupilbys za 300zl i byloby to samo
Haha:d A kupilbys za 300zl i byloby to samo
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Albo byłoby 6000K z naklejką 4300K
Właśnie wychodziłem z tego samego założenia, dlatego kupiłem najtańszy możliwy zestaw jaki znalazłem 

Dotarły do mnie zębatki do regulacji, także korzystając z ostatniego wolnego dnia postanowiłem to naprawić. Przyniosłem lampę do domu, poczekałem aż trochę się ogrzeje, żeby przypadkiem nic nie pękło itp. Następnie pozdejmowałem metalowe spinki. Niestety nie mam opalarki, piekarnika też używać nie chciałem, więc wykorzystałem dość mocną suszarkę do włosów
Podgrzewamy klej dookoła równomiernie grzejąc łączenie klosza z korpusem. Po 5 minutach grzania postanowiłem przyatakować. Użyłem szerokiego płaskiego śrubokręta. Wkładamy go w szczelinę i podważamy, wkładamy bardziej i podważamy, i jeszcze raz i jeszcze raz aż odejdzie nam szkło od korpusu tu przy krawędzi. W tym momencie już rękami oddzieliłem szkło od korpusu. Okazało się, że straciła się regulacja, a światło świeciło metr przed auto z powodu wypadnięcia zaczepu (zaczep jest połączony ze śrubą regulacyjną, i wpina się go od tyłu w odbłyśnik mniej więcej po środku lampy, u mnie to wypadło i całe wnętrze lampy latało sobie luźno). Mógłbym na tym poprzestać, ale postanowiłem wymienić już te zębatki jak się do tego dobrałem, żeby 5 razy nie rozbierać, więc i je wymieniłem. Następnie poskładałem wszystko do kupy, korpus z kloszem złożyłem, podgrzałem, gdy klej stał się bardziej elastyczny ścisnąłem to bardziej, założyłem metalowe klipsy i podgrzewałem przez kilka dobrych minut tak samo jak przy rozklejaniu, żeby się dobrze skleiło. I gotowe
Teraz lampa świeci tak jak powinna, jednak muszę poprawić silniczek do regulacji bo miałem problem z wciśnięciem go a nie chciałem pchać na chama żeby nic nie połamać, ale niestety przez to kulka nie wlazła na swoje miejsce i mimo że silniczek działa to wiązka światła ani drgnie 

Dobre światełka, fajna widoczność. Ja w swojej miałem okropne żarówki, nic prawie nie widziałem
Miałem zamiar zmienić, ale... nie zdążyłem.
Ogólnie autko odszykowane

Miałem zamiar zmienić, ale... nie zdążyłem.
Ogólnie autko odszykowane
- Od: 13 lis 2014, 17:35
- Posty: 29
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 Benz + LPG
Taa odszykowane, chyba do złomowania
tu przycierka tam przycierka tu ruda wyłazi tam wyłazi tu coś się nie zgrywa z czymś innym tu coś by trzeba wymienić albo naprawić
ale chociaż na zdjęciach nie wyglada najgorzej 


Znalazłem na allegro paski ledowe, na których moduły SMD są ciaśniej upakowane (jak w normalnym są 3 ledy na 5cm to tu są 3 na 2.5cm) w dobrej cenie (14.5zł za metr, gdzie u mnie w elektrycznym złotówka za 2.5cm). Kupiłem więc dwa, jeden zimny biały do auta a drugi w innych celach.
Zakupiony metrowy paseczek pociąłem, konkretniej odciąłem trzy paski po 15cm. Odpowiednio polutowałem, podłączyłem w podsufitce, oraz wkleiłem je do lampki w podsufitce. Świeci to tak

W aucie mimo ciemnej nocy jest widno jak w dzień, jestem mega zadowolony i polecam każdemu takiego moda
Mam jeszcze drugie foto z balansem bieli ustawionym według świecenia ledów (czyli ściemniona fotka) żeby pokazać, jak te paski wyglądają

Zakupiony metrowy paseczek pociąłem, konkretniej odciąłem trzy paski po 15cm. Odpowiednio polutowałem, podłączyłem w podsufitce, oraz wkleiłem je do lampki w podsufitce. Świeci to tak

W aucie mimo ciemnej nocy jest widno jak w dzień, jestem mega zadowolony i polecam każdemu takiego moda

Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości