Mazda 323 BG BP '94
Nie nie, żadnych wycieków, od 2-3 dni migała kontrolka od oleju, od dłuższego czasu widoczne były jasne spaliny, a ostatnio na 3 gary, więc chyba książkowa uszczelka pod głowicą. Auto jest u mechanika, zobowiązał się zrobić jak należy. Niestety nie mam jak we własnym zakresie zrobić swapa, a wszystko zależne będzie od opinii biegłego, co z motorem nie tak. Wstępnie auto było już u niego wcześniej za poprzedniego właściciela i coś podobnego sie działo, Przerażony kosztem naprawy zawinał autko i poszedł zrobić to gdzieś indziej (pewnie "taniej").
Na dniach powinienem wiedzieć co gdzie i jak.
A propos swapa, silnik z gt, taki ten, 128 km wymagałby jakichś karkołomnych przeróbek ? Czy skrzynia i hamulce z gt, wystarczyłyby do kompletu ?
Na dniach powinienem wiedzieć co gdzie i jak.
A propos swapa, silnik z gt, taki ten, 128 km wymagałby jakichś karkołomnych przeróbek ? Czy skrzynia i hamulce z gt, wystarczyłyby do kompletu ?
- Od: 28 sty 2016, 14:20
- Posty: 78
- Skąd: Lubawa
- Auto: Mazda 323 BG BP '94
Skrzynia może zostać ta co jest

Najtaniej sam silnik słupek z wiązka i komputerem . Skrzynia z 1600 może zostać nawet z 1300 tez pasuje . Ta z 1.3 jest krótka i szybka. 1.8 ma długą skrzynie 2 bieg do 110 km. W BG montaż silnika z GT 1 dzień. A warto też pompę paliwa dać z Gt ale z 1.6 tez powinna dać radę.
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Dzięki za info
Jak na razie są dwie opcje, 1.6 (teoretycznie pewny) od kumpla tego mechanika który się tym zajmuje lub forumowy 1.8. Wszystko zależne jest od zebrania funduszy na jutro rano co graniczy z cudem. Jeśli się uda, ląduje 1.6. Jeśi nie, nadzieja pozostaje w forumowym 1.8 ale to jeszcze do dogadania sprawa i możliwe że swap przedłuży się o miesiąc 
- Od: 28 sty 2016, 14:20
- Posty: 78
- Skąd: Lubawa
- Auto: Mazda 323 BG BP '94
Jak mi szanowny pan forumowicz rozłoży to na dwie raty, to przyjade osobiście do BDG z litrem dobrej gorzały. Nigdy nie byłem bardziej szczery 
- Od: 28 sty 2016, 14:20
- Posty: 78
- Skąd: Lubawa
- Auto: Mazda 323 BG BP '94
Mysle ,ze sie dogadacie
ALe remont B6 i majatek
Przeciez to prosty piździk
CHcąc nawet głowice oddac magikom z wymiana prowadnic i uszczelniacze i docieranie ok 350-400zl, piescionki pewnie ok 200, upg ze 100-120 zl. Ewentulanie uszczelniacze ale ten mysle ze wiecej jak 60-70zl nie zaplaciłbys i uszczelka pod dekiel. ALe pewnie mechanik sie tez ceni 
ALe remont B6 i majatek
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
rafał88 napisał(a):Mysle ,ze sie dogadacie![]()
ALe remont B6 i majatekPrzeciez to prosty piździk
CHcąc nawet głowice oddac magikom z wymiana prowadnic i uszczelniacze i docieranie ok 350-400zl, piescionki pewnie ok 200, upg ze 100-120 zl. Ewentulanie uszczelniacze ale ten mysle ze wiecej jak 60-70zl nie zaplaciłbys i uszczelka pod dekiel. ALe pewnie mechanik sie tez ceni
No i tak te wszystkie pierdoły jak się podliczy, do tego doliczy robociznę (bo nikt za darmo nie chce robić, a nie ważne że to tylko taki "piździk" 1.6) to wyjdzie sumka... Oprócz tego, z tego co wiem mechanik stwierdził też że tuleje nadają się do szlifu, co za tym idzie tłoki do wymiany... I 2 tysie sie uzbiera
Kibicuję mocno, że wpadnie tam BPek. Na pewno nie będziesz żałować

Dokładnie tak jak napisaliście, kwoty nawet się zgadzają
Do tego robocizna obu panów i byłaby sumka. Trzymajcie kciuki a ja podzialam. Na dzisiaj nie udało mi się zebrać kasy na motor od pana mechanika. Krzyknął swoją sumkę i tyle. Mam cichą nadzieję że jakiśw miarę pewny 1.8 się znajdzie, ale nawet jeśli, jak tu silnik przez Polskę transportować, zjedzą mnie koszta ;/
- Od: 28 sty 2016, 14:20
- Posty: 78
- Skąd: Lubawa
- Auto: Mazda 323 BG BP '94
Skoro gładz jest wyjechana to faktycznie nie ma to sensu. Lepiej isc w 1.8 zawsze to mocniejsza jednostka a spali pewnie tyle samo co to 1.8
Bp popie%$^ją dosyc
Jeszcze w takiej małej budzie :.
Przeciez mozna silnik na palecie wysłać jakos "piecyk"

Przeciez mozna silnik na palecie wysłać jakos "piecyk"


- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
No można, czekam aktualnie na odzew pewnej osobistości z forum, w międzyczasie wertuje inne wątki. nie szukam po allegro czy olx'ach bo z moim szczęściem...ufam klubowi 
- Od: 28 sty 2016, 14:20
- Posty: 78
- Skąd: Lubawa
- Auto: Mazda 323 BG BP '94

Nic z owego zdjęcia wywnioskować nie umiem. Co z czym gdzie jak. Czy z osprzętem czy bez. Kolektora nie widzę, z 1.6 będzie taki sam ?I weź tu bądź mądry. Jedyny jaki znalazłem 1.8 póki co. Pali mi się pod nogami więc niech się ktoś zlituje no
- Od: 28 sty 2016, 14:20
- Posty: 78
- Skąd: Lubawa
- Auto: Mazda 323 BG BP '94
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Szukam szukam szukam. Im więcej tym lepiej.
Mały edit. Zapowiada się ciekawie

Mały edit. Zapowiada się ciekawie



- Od: 28 sty 2016, 14:20
- Posty: 78
- Skąd: Lubawa
- Auto: Mazda 323 BG BP '94
Powrót z zaświatów
Wracając do tematu swapu z 1.6 16v 88km na 1.8 bp 128km, jak ma się sprawa z aparatem zapłonowym. Nie posiadam tego z mocniejszej wersji, więc jedno z wielu zapowiadających się pytań to, czy z 1.6 będzie pasował ?
- Od: 28 sty 2016, 14:20
- Posty: 78
- Skąd: Lubawa
- Auto: Mazda 323 BG BP '94
musisz miec komplet :
Silnik cały z osprzętem kolektory , alternator , wspomagania pompa , cały kompletny dolot , aparat zapłonowy z cewką , chłodnica wody , wiązka komletna z komputerem , skrzynka z bezpiecznikami pod maska koło cewki , wydech z GT kompletny ( to mam na sprzedaż )
GT mai inny kolektor wydechowy niż 1,6
Silnik cały z osprzętem kolektory , alternator , wspomagania pompa , cały kompletny dolot , aparat zapłonowy z cewką , chłodnica wody , wiązka komletna z komputerem , skrzynka z bezpiecznikami pod maska koło cewki , wydech z GT kompletny ( to mam na sprzedaż )
GT mai inny kolektor wydechowy niż 1,6
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Hmm, p&p widać wiele ma znaczeń w takim razie. Przynajmniej silnik i buda są już w jednym mieście 

- Od: 28 sty 2016, 14:20
- Posty: 78
- Skąd: Lubawa
- Auto: Mazda 323 BG BP '94
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości