Mazda MX-3 EC B6-C '98

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez rafał88 » 11 gru 2015, 20:48

Gared napisał(a):Popatrz, a ja myślałem, że raczej do wieśwagena, czy innego bolidu młodzieżowego :P Prędzej już bym podejrzewał to co w tym cytacie:
witek napisał(a):No to powiem inaczej, człowiek młody i głupi to mu się podobają takie wydechy i sobie na razie założę :D

:P
Kibel rura może sobie być w czymś, co faktycznie żwawo jeździ, w średnio dynamicznym wozidełku wygląda pretensjonalnie (imo). Fajne brzmienie i fajny wygląd można uzyskać montując co innego, bo przy tym silniku i samej wymianie tłumika nie o osiągi przecież chodzi.


To jest fakt ;) TO byl jeden z powod dlaczego wywalilem Mugena i wleciala seria z koncowka z dyfuzorem :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez grzanekk » 11 gru 2015, 20:53

Mi tam pojemnosc mniejsza od pojemnosci czajnika wystarcza :D
A ze jestem pomyslowy wiec wsadzilem "wypolerowana" kiblorure zamiast wydechu :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 lis 2015, 22:22
Posty: 11
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda MX-3 (1998r)
1.6 DOHC 107KM

Postprzez grzanekk » 3 lip 2016, 21:27

Czas zaktualizować troszkę temat. U madzi wleciały przyciemniane lampy i sprężyny obniżające (tak wiem że słabo siadła ;( ). Pocieszeniem jest to że madzia na pełnym przelocie pokazała na hamowni ponad serie <faja>
Załączniki
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
MX3.jpg
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 lis 2015, 22:22
Posty: 11
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda MX-3 (1998r)
1.6 DOHC 107KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bo_Lo i 18 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy