Strona 2 z 2

Re: Mazda 323F BA Z5 1997

PostNapisane: 17 paź 2015, 12:50
przez rafał88
Jamex ;–)

PostNapisane: 17 paź 2015, 16:05
przez radekn2o
Jameks ponieważ? bo? :)

Re: Mazda 323F BA Z5 1997

PostNapisane: 17 paź 2015, 18:49
przez rafał88
Tak powaznie :–)

Re: Mazda 323F BA Z5 1997

PostNapisane: 31 maja 2017, 00:18
przez radekn2o
z okazji długiego weekendu pomalowałem wnęki zderzakó na czarny mat, i odświeżyłem bębny bo już straszyły. Teraz czekają mnie hamulce z przodu tak wiec kilka pytań:

1. czy mają sens nacinane tarcze ? (szczerze trochę przeraża mnie mała skuteczność hamulców w tak małym aucie)

2. jakie tarcze polecacie ? (roatinger, brembo, febi, bosch)

3. Jakie klocki ?

4. Reperaturki zacisków z przodu, jakie potrzebuję czy zawsze trzeba wymieniać razem z tłoczkiem ?

PostNapisane: 31 maja 2017, 10:16
przez czarek1991
Chcesz lepsze hamulce? wsadzaj z przodu zestaw od 1.8 a z tyłu tarcze z MX-3, 323F BA V6 albo 323F BG GT. Na przod nacinane i wiercone tarcze Mikoda GT i do tego jakieś porządne klocki – EBC, ATE. Co do regeneracji zacsków, to wymieniasz to co wymaga wymiany, jesli tłoczek jest w porządku, nie ma wżerów ani rys to nie trzeba go wymieniać, wystarczy przesmarować i rozruszać.

Re: Mazda 323F BA Z5 1997

PostNapisane: 31 maja 2017, 10:23
przez radekn2o
co masz na myśli pisząc zestaw ? co powinienem kupić i w jakiej kwocie powinienem się zamknąć ?

PostNapisane: 31 maja 2017, 12:45
przez czarek1991
Na przód zwrotnice (okolo 100-200zł), wymienić łozyska przy okazji (250zł), tarcze (300zł), klocki (150zł), ewentualnie oslony tarcz (200zł). Zaciski są te same, koszt jedynie regeneracji. Oczywiscie mozna taniej kupując tańsze części, innych producentow.

Re: Mazda 323F BA Z5 1997

PostNapisane: 11 cze 2017, 11:15
przez adas3003
Zadbany egzemplarz ale gleba wskazana,szerokosci i bezawaryjnosci <spoko>