Mazda 323F BG B6 '93 – gwinted !!!NA SPRZEDAŻ!!!

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez qlimaxonly » 16 paź 2015, 14:20

witek napisał(a):Skrociles przednie lagi jakos czy dales inne górne mocowanie żeby byka gleba na tym gwincie? Lagi od golfa sa strasznie dlugie szczegolnie żeby je wcisnac na przód.

Przód będzie skracany bo jednak nie schodzi jak trzeba. Z tyłu wyszło elegancko :)

DARO MAZDA 323 napisał(a):Tez jestem Ciekawy tego gwintu z VW i kosztów . Prosze o foty w temacie.

Wrzucę wszystko niedługo jak skończę przerabiać przednie lagi :]
Ostatnio edytowano 20 paź 2015, 11:01 przez qlimaxonly, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 16 lip 2015, 12:53
Posty: 18 (2/0)
Auto: Mazda 323F BG '93r.
B6 1.6 SOHC LPG

Postprzez folley » 16 paź 2015, 14:23

Kurka.... Ale jestem ciekaw co bedzie dalej. Jest mega kontrowersyjnie. Lubie to.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sty 2011, 12:32
Posty: 460
Skąd: Okolice Rzeszowa
Auto: Mazda 323f BG b6 1993

Postprzez honda2911 » 16 paź 2015, 14:25

gwint z golfa juz niejedna osoba przerabiala do bg i efekty na przodzie sa malo zadowalające :P
a skracanie calej lagi jest nieopłacalne a skrócenie samego tloczyska wiele nie da :P bedzię sie jeździło jak taczką
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez czarek1991 » 16 paź 2015, 14:30

DARO MAZDA 323 napisał(a):Tez jestem Ciekawy tego gwintu z VW i kosztów . Prosze o foty w temacie.


sam gwint to pewnie koszta mizerne, jak wszystko do golfów :D większe koszta pewnie z przeróbka :) ale i tak zapewne wyjdzie taniej niz kupno gwintu do BG/MX-3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez folley » 16 paź 2015, 14:33

Przerabiałem to z gwintem z ibizy 6k (to samo co golf 3 chyba) i na maksymalnym skręceniu było jak na -35. <nie powiem>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sty 2011, 12:32
Posty: 460
Skąd: Okolice Rzeszowa
Auto: Mazda 323f BG b6 1993

Postprzez honda2911 » 16 paź 2015, 14:36

koszty przerobki tez lajtowe
wystarczy tylko tulejki w poduszkach lekko podszlifowac lub rozwiercić
i jesli nie chce się przespawywać dolnych mocowan amora to mozna rozwiercić otwory i dospawać dla wzmocnienia podkładki o to cała filozofia z gwintem od golfa....temat przetarty już kilka lat temu :P
nawet na tym forum :P
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez sony551 » 17 paź 2015, 01:09

Można dać też amortyzatory z passata b5 audia a4 i przespawać mocowanie bo średnica gwintu TA TECHNIX jest taka sama jak amory mx-3 i 323. A sprężyny kupić z gwintu od golfa III bo są takie same jak w dedykowanym gwincie od mx-3. I naprawdę można zejść nisko bo sama laga z passata jest krótsza o 4cm od Golfa ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 18:12
Posty: 98 (1/2)
Skąd: Garwolin
Auto: Mazda Mx-3 1,8 BP-DOHC SWAP

Postprzez qlimaxonly » 20 paź 2015, 11:12

honda2911 napisał(a):koszty przerobki tez lajtowe
wystarczy tylko tulejki w poduszkach lekko podszlifowac lub rozwiercić
i jesli nie chce się przespawywać dolnych mocowan amora to mozna rozwiercić otwory i dospawać dla wzmocnienia podkładki o to cała filozofia z gwintem od golfa....temat przetarty już kilka lat temu :P
nawet na tym forum :P

Akurat z gwintem od Polo 6N nie jest tak łatwo, mocowania przy zwrotnicy są względnie inne niż mocowania w maździe. W polo są węższe i w Maździe jest potrzebny nowy nawiert na tylne. Osobiście, przespawałem mocowania z oryginalnych amortyzatorów Mazdy, rozwierciłem poduszkę przednią z racji grubej lagi w amorku od Polo i ogólnie jest mega nisko.

Dopisano 20 paź 2015, 19:40:

Kierunki przód USDM oraz tylne lampy z dwoma pozycyjnymi (przeciwmgłowe także działa)
Załączniki
IMG_20151020_193355.jpg
IMG_20151020_193254.jpg
IMG_20151020_193309.jpg
Początkujący
 
Od: 16 lip 2015, 12:53
Posty: 18 (2/0)
Auto: Mazda 323F BG '93r.
B6 1.6 SOHC LPG

Postprzez qlimaxonly » 23 paź 2015, 12:59

Ostatnia sesyjka :(
Załączniki
Praszka1.jpg
Praszka2.jpg
Praszka3.jpg
Praszka4.jpg
Początkujący
 
Od: 16 lip 2015, 12:53
Posty: 18 (2/0)
Auto: Mazda 323F BG '93r.
B6 1.6 SOHC LPG

Postprzez aBartez » 23 paź 2015, 17:23

Ale zaj[tiit] !!!!!!! Fajnie wygląda na glebie i ogólnie jest bardzo klimatyczna :–)! Ja bym nie sprzedawał . A te kierunki usdm są jakieś home made czy oryginałki takie kupiłeś ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2013, 21:21
Posty: 315 (0/2)
Auto: Mazda 323f Bg 1992r.
1.6 , 16v , 65kW,
BSD Racing Dune Racer 4x4 :)!

Postprzez qlimaxonly » 23 paź 2015, 18:19

aBartez napisał(a):Ale zaj[tiit] !!!!!!! Fajnie wygląda na glebie i ogólnie jest bardzo klimatyczna :–)! Ja bym nie sprzedawał . A te kierunki usdm są jakieś home made czy oryginałki takie kupiłeś ??

USDM to homemade, sprzedaję z powodu pójścia na studia, tez mi się ciężko z nią rozstać <płacze>
Początkujący
 
Od: 16 lip 2015, 12:53
Posty: 18 (2/0)
Auto: Mazda 323F BG '93r.
B6 1.6 SOHC LPG

Postprzez qlimaxonly » 25 lis 2015, 19:21

Posiadam na sprzedaż kilka części z mojej Mazdy, chętnych proszę o wiadomość na priv.
Gwint Ta-Technix custom
Komplet hamulców B6
Przewody WN
Przewody oraz hamulce posiadają 600km przebiegu.
Załączniki
11063642_993064530758555_7345829533233618988_n.jpg
12239728_993064587425216_4632453602378405843_n.jpg
12249782_993064434091898_891052638045752790_n.jpg
12274438_993064480758560_6748260149759020682_n.jpg
12274623_993064507425224_1193341022382469229_n.jpg
12278985_993064627425212_6356897670660272572_n.jpg
12289466_993064460758562_4586819437427746957_n.jpg
12289660_993064654091876_2114701741148237711_n.jpg
Początkujący
 
Od: 16 lip 2015, 12:53
Posty: 18 (2/0)
Auto: Mazda 323F BG '93r.
B6 1.6 SOHC LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy