
kto robił SWAP i która to wersja KLZE (z którym kolektorem, wałkami) jakie modyfikacje i na czym "wysterowane"??
www.mazdaspeed.pl
hopek napisał(a):Dobra temp na pomiarobstawiam że latem nie miałaby nawet 170hp...
MariuS napisał(a):ładna jest![]()
kto robił SWAP i która to wersja KLZE (z którym kolektorem, wałkami) jakie modyfikacje i na czym "wysterowane"??
Capazo napisał(a):Kreski kreskami, jaki czas mial w rykach? I bedzie wiadomo. SIlnik seria dolocik, ryczacy przelot ktory zabiera z 10km i seria wnetrze.
15,5 z seryjnym wnetrzem.
bercikspeed napisał(a):najprawdopodobniej 192km,wałki do sprawdzenia,oprócz dolotu i tak jak napisał Capazo ryczącego przelotu to nic,Ecu od k8
bercikspeed napisał(a):czasy wydaję mi się że zależne są od kierowcy jeden zrobi 15,0 a drugi 15,8 więc można tylko sobie gdybać,możliwe że na słabych kapciach startował i mielił tylko w miejscu
a co do wydechu to się zgodzę oprócz hałasu pewnie więcej tracę niż zyskuję
najważniejsze że te osiągi mnie na razie zadowalają i będziemy powoli dążyć do przywrócenia paru koników
jarek.ZE napisał(a):Ecu jest k819 z epromem KLZE, ale na 100% nie wiadomo.
Bartg napisał(a):Ehh szkoda ładnej sztukiNajważniejsze, że właściciel cały
Będzie swapowane gdzie indziej czy idzie pod młotek ?
Bosaczek55 napisał(a):oj szkoda maszynki.wyrazy wspólczucia ..ale jak Ty to zrobiles to sobie nie wyobrazam ze calutka obita chyba ze 3 dachy zaliczyla... jak poprzadnik pisze..wazne ze jestes caly i mozesz dalej działac
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości