
Mazda 323F BJ RF 2002r. 2.0 DITD
didusiek napisał(a):Fajna sztuka i już ją widziałem na żywo.
Dzięki
A tak poza tym to odświeżyłem pierwszy post, bo znowu wpadło parę zmian.
z tych niewidocznych to tuning za pomocą oporniczków, ale chwilowo mam wymontowane, bo przy 48 Ohm sprzęgło nie dawało rady
ale mimo ślizgającego sprzęgła przyspieszenie na 5. biegu 80-120km/h zajęło poniżej 10 sekund, bez oporników mam około 13s.
Ale będzie lepiej, bo dopiero zaczynam "strojenie"
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
I oto nadszedł czas na kolejną zmianę 
Przedstawiam, paczka z dnia 30.08.2012 r.

I jej zawartość: Sprężyny H&R -30/-30

Następnego dnia odrazu zostały założone, a kolejnego ustawiona zbieżność (większość zapomina po obniżeniu o tym
)
Efekt... jak narazie tylko kilka kiepskich zdjęć



Serdeczne podziękowania dla naszych poTURBOwanych klubowiczów bikus i darekk86, którzy szybko, tanio i bez problemowo sprowadzili mi te sprężynki
Gorąco polecam skorzystanie z ich oferty
Przedstawiam, paczka z dnia 30.08.2012 r.

I jej zawartość: Sprężyny H&R -30/-30

Następnego dnia odrazu zostały założone, a kolejnego ustawiona zbieżność (większość zapomina po obniżeniu o tym
Efekt... jak narazie tylko kilka kiepskich zdjęć



Serdeczne podziękowania dla naszych poTURBOwanych klubowiczów bikus i darekk86, którzy szybko, tanio i bez problemowo sprowadzili mi te sprężynki
Gorąco polecam skorzystanie z ich oferty

- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
no to teraz porządne koło by się przydało 
fajnie się prezentuje po glebie ładnie siadło jednak ja musze czasem wjeżdzać w różne dołkowate drogi i nie mogę sobie pozwolić na glebę, a co do kółka to akurat te są najładniejsze z seryjnych 

- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
na kółka oczywiście też przyjdzie czas
w planach są 16"
w planach są 16"
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Całkiem inaczej teraz,duży plus
A jak spręzynki siadają pod obciążeniem pasażerów????

A jak spręzynki siadają pod obciążeniem pasażerów????
-
Lantis 89
Jak narazie to jechałem tylko w dwójkę ale mogę powiedzieć, że dość słabo siadają
ale przyznam, że spodziewałem się mniejszego komfortu, a okazało się, że nawet na polskich drogach daje radę i dobrze odbiera nierówności. Oczywiście czuć, że sztywniejsze
ale prowadzenie na zakrętach jednak dużo lepsze niż wcześniej 
I optycznie dużo lepiej
ale przyznam, że spodziewałem się mniejszego komfortu, a okazało się, że nawet na polskich drogach daje radę i dobrze odbiera nierówności. Oczywiście czuć, że sztywniejsze
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
I optycznie dużo lepiej
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Tak z ciekawości ile Cię ta paczuszka wyniosła ?
Zamierzam swoją Bejotę też rzucić na glebę i chcę wiedzieć czy mi starczy wypłaty 

- Od: 31 sie 2012, 14:49
- Posty: 7
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 323 f BJ 16V 2.0 TD 99`|silver|
tak patrząc to 30cm to tak optymalnie jak by w 4 osoby jechał i jak bym obniżał (czego w przyszłości nie zrobię) to na taką właśnie wysokość. Ładna felga 16" z odpowiednim ET i będzie kozak 

no teraz to wygląda
ładnie usiadła na tych HR'ach 
Przemoo napisał(a):Tak z ciekawości ile Cię ta paczuszka wyniosła ?Zamierzam swoją Bejotę też rzucić na glebę i chcę wiedzieć czy mi starczy wypłaty
Jeśli zainteresowany to napisz do użytkownika bikus albo darekk86, oni Ci konkretnie podają co i jak
Neonixos666 napisał(a):tak patrząc to 30cm to tak optymalnie jak by w 4 osoby jechał i jak bym obniżał (czego w przyszłości nie zrobię) to na taką właśnie wysokość. Ładna felga 16" z odpowiednim ET i będzie kozak
Te moje sprężyny -30/-30 obniżyły tak naprawdę o 50mm

z tyłu raczej trochę mniej poszło w dół, ale nie mierzyłem.
miałem okazję jechać już w 4 osoby i różnicy zbytnio nie widać, zawieszenie nadal pracuje jak powinno, a w dół już po załadowaniu zabardzo nie schodzi
A felgi będą, tylko nie wiem kiedy mnie będzie na nie stać

- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Guma88 napisał(a):Bardzo ładny samochodzik. A sprężynki robią dobrą robotę.
Dzięki
Mam mały problem... w sumie już bardzo długo z tym jeżdżę, ale że nie mam nic innego do roboty to chciałbym się tym zająć
Kto też ma 2.0 DITD może mi podpowie co to wogóle jest i czy można z tym coś zrobić
Chodzi o wilżenie się olejem wokół tego zaworu:


Zajrzałem u brata w Maździe 6 2.0 CiTD i też ma taki zaworek, ale u niego jest suchy...
Oleju mi przez to zbytnio nie ubywa (co 10 tys km przy wymianie, oleju jest może zaledwie o 100-200ml mniej niż na początku, zero dolewania, więc jest ok
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
gdzie ten JDM?
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
Tutaj
:


Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Dokładnie
Narazie wiele z JDM nie ma, bo na polskie warunki rynkowe i drogowe wiele się zrobić nie da...
ale w przyszłym roku Madzia będzie kompletnie przemalowana i przerabiana, więc będzie już widać JDM
o ile nie będzie zmiany autka...

Narazie wiele z JDM nie ma, bo na polskie warunki rynkowe i drogowe wiele się zrobić nie da...
ale w przyszłym roku Madzia będzie kompletnie przemalowana i przerabiana, więc będzie już widać JDM
o ile nie będzie zmiany autka...
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Na liczniku 180 000km więc pora na usunięcie pierwszych drobnych wycieków i zabrudzeń
Wymieniony uszczelniacz na wałku rozrządu, uszczelka w pokrywie zaworów, kontrola luzu na zaworach, nowe podkładki na przelewach.

Kolektor ssący też wymagał 'odświeżenia'...

A oto wilżący się olejem zaworek ze ssącego o którym pisałem parę postów wyżej...

to ten uszczelniacz po lewej jest winowajcą tego wilżenia się
A tak problem ten został rozwiązany

W miejsce ośki na której są klapki w ssącym i ten zaworek, został nawiercony gwint i wkręcona ładna śruba z podkładką
efekt... jak najbardziej pozytywny 
Kolektor po wyczyszczeniu

Wyczyszczony smok i uszczelniona miska olejowa

I nowe paski klinowe, bo bosch są do

Filtry Knecht

I teraz silnik wygląda jakby miał o 150 000 km mniej
Wymieniony uszczelniacz na wałku rozrządu, uszczelka w pokrywie zaworów, kontrola luzu na zaworach, nowe podkładki na przelewach.

Kolektor ssący też wymagał 'odświeżenia'...

A oto wilżący się olejem zaworek ze ssącego o którym pisałem parę postów wyżej...

to ten uszczelniacz po lewej jest winowajcą tego wilżenia się
A tak problem ten został rozwiązany

W miejsce ośki na której są klapki w ssącym i ten zaworek, został nawiercony gwint i wkręcona ładna śruba z podkładką
Kolektor po wyczyszczeniu

Wyczyszczony smok i uszczelniona miska olejowa

I nowe paski klinowe, bo bosch są do


Filtry Knecht

I teraz silnik wygląda jakby miał o 150 000 km mniej
Ostatnio edytowano 19 lut 2013, 23:54 przez Piter5700, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Jeździłeś już bez klapek? jest różnica przy niskich obrotach? podkładki pod wtryskami wymienione?(są tam te same wadliwe co w mazda6). Też miałem taki syf a to wszystko przez EGR. Smok mogłeś odpuścić, raczej tam nie ma czego szukać.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości