MAZDA 323F BG 1.6, 1992 by Rosso

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Rosso323F » 29 kwi 2012, 21:16

Prawdopodobnie zrobienie z Madzi ładnego i pełnego wdzięku autka nigdy nie dojdzie do skutku. Tak samo, jak zrobienie z niego miejskiego "przecinaka"... Postanowiłem zająć się czymś, w czym mam doświadczenie i do czego bynajmniej nie potrzeba poczucia dobrego smaku – czyli robieniem KJSówki i gonienie po szutrach just for fun :) Dziś padła pierwsza modyfikacja, z której jestem zadowolony – tylna rozpórka, która, choć nie wygląda, spełnia swoje zadanie.

Castorama Performance presents:
Obrazek
Obrazek

Przykręcona do śruby mocującej kanapę i kilkoma mniejszymi do kielichów, na dniach zostanie dokładnie wspawana, jak należy. Ach, jakże uroczo będą wyglądały seledynowe pasy Takata przypięte do tej rury :) myślę, by rozpórki lub inne rurki widoczne przez szyby pomalować na biały mat. Poluję również na kubełki, ale bez zbytniego pośpiechu.

W nocy popracuję może nad przednią, jednak tu chyba pomyślę nad "performance" spod innego logo ;)
zoom-zoom
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lut 2012, 01:28
Posty: 27
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda 323F BG '92
1.6; 88KM, 130Nm

Postprzez folley » 6 maja 2012, 09:13

Na tym motorze chcesz się ścigać <co?>
Moja BaGietka
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sty 2011, 12:32
Posty: 460
Skąd: Okolice Rzeszowa
Auto: Mazda 323f BG b6 1993

Postprzez Rosso323F » 7 maja 2012, 00:55

Panowie, potrzebuję pomocy. Naszło mnie na modyfikacje układu dolotowego i malowanie komory silnika. Jak pomyślałem, tak zrobiłem, niestety zdaje się, że nie podłączyłem wszystkiego jak należy. Pojawił się słynny już problem z czujnikiem położenia wału... mam również pozostałości po instalacji LPG, które (za licznymi namowami) chciałbym usunąć. Mógłby ktoś podesłać mi kilka w miarę dokładnych zdjęć komory silnika 1.6 16V? chciałbym okablowanie doprowadzić do możliwie najfabryczniejszego stanu...

mail: kamil.antkowiak.mail@gmail.com

Z góry dziękuję za pomoc :)
zoom-zoom
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lut 2012, 01:28
Posty: 27
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda 323F BG '92
1.6; 88KM, 130Nm

Postprzez Rosso323F » 7 maja 2012, 00:55

Panowie, potrzebuję pomocy. Naszło mnie na modyfikacje układu dolotowego i malowanie komory silnika. Jak pomyślałem, tak zrobiłem, niestety zdaje się, że nie podłączyłem wszystkiego jak należy. Pojawił się słynny już problem z czujnikiem położenia wału... mam również pozostałości po instalacji LPG, które (za licznymi namowami) chciałbym usunąć. Mógłby ktoś podesłać mi kilka w miarę dokładnych zdjęć komory silnika 1.6 16V? chciałbym okablowanie doprowadzić do możliwie najfabryczniejszego stanu...

mail: kamil.antkowiak.mail@gmail.com

Z góry dziękuję za pomoc :)
zoom-zoom
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lut 2012, 01:28
Posty: 27
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda 323F BG '92
1.6; 88KM, 130Nm

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy