Mazda MX-3 EC KL-ZE '94 – MRk
Nie masz chęci na czarne lexusy? Połamał mi się klosz i mam do oddania za grosze
Próba uszczelnienia nie wyszła za ciekawie xD Byś wstawił sobie klosze z tych co masz i fajny by był efekt 
Lepiej stracić sekundę w życiu niż życie w ciągu sekundy.
- Od: 21 lis 2011, 23:15
- Posty: 74
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323F BA
fajny o ile mi by się udało ;D hehe
a co się stało ,że nie wyszło tak jak miało?
pewnie za bardzo podgrzewałeś lampę i dlatego pękła?
jak coś to na priv daj mi znać ile byś za nie chciał 
a co się stało ,że nie wyszło tak jak miało?
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
No i jak tam? Prace trwają? Czekam z niecierpliwością


Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
prace zakończone:D tzn. tak jakby;) w niedzielę o 23 byłem już w domu:) Przede wszystkim trzeba będzie ją wystroić, ponieważ nie do końca równo chodzi i lubi czasem zamulić, ale Patryk uprzedził mnie, że póki co paliwo nie jest dawkowane odpowiednio. Podejrzewam ,że podczas tego urlopu już nie wystroję go, ale następnym razem za pewne to zrobię:) Wiadomo, jest ogromna różnica między K8 ,a KL-ZE (o wiele lepszy dół i sam fakt ,że na 3cim biegu jeszcze spokojnie zapiszczy
). Po wystrojeniu powinno być jeszcze lepiej, także z niecierpliwością będę oczekiwał tego momentu:P El-tec zrobił i wizualnie i jakościowo dobry wydech, ale...jak na przelotowo-komorowy ,to jest i tak głośny;) Szczególnie przy wyższych prędkościach, jak leciałem trasą ok. 140km/h i miałem jakieś 5k rpm, to zaczęło się robić nieznośnie. Reasumując, jestem zadowolony z całego projektu:) i oczywiście na tym nie koniec:) Przyjdzie jeszcze zawias nowy na bank oraz całkiem możliwe ,że przednie heble zostaną wymienione na większe. Tyle ,że wszystko z czasem...
Dziś postaram się założyć kierę i szelki;)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
presco napisał(a):Widok pod maską naprawdę zacny dobrze dobrane kolorystycznie
Dokładnie czysto i schludnie

Również dziękuję
Tak na marginesie – posiadam wszelkie części (pozostałe ze swapu) na sprzedaż, czyli K8, sprzęgło, skrzynię, pełen wydech, drążek zmiany biegów (short-shifter DIY), pompę paliwa, dolot z filtrem K&N'a. Temat założyłem w dziale "SPRZEDAM CZĘŚCI", także jak coś to priv lub na GG (2588059)
Tak na marginesie – posiadam wszelkie części (pozostałe ze swapu) na sprzedaż, czyli K8, sprzęgło, skrzynię, pełen wydech, drążek zmiany biegów (short-shifter DIY), pompę paliwa, dolot z filtrem K&N'a. Temat założyłem w dziale "SPRZEDAM CZĘŚCI", także jak coś to priv lub na GG (2588059)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Wydech do K8 miałeś serię? Jakbyś miał porównać obecny przelot z serią w zakresie powiedzmy do 4k rpm – jest dużo głośniej?
oj tak, jest głośniej. Na jałowym już słychać różnicę, a jak się podkręci go nawet do 4 tys to się aż ludzie odwracają hehe nie mówiąc już o 6,5 ,bo wtedy to można kogoś wystraszyć;P Wcześniej miałem serię poza końcowym – UIter dedykowany do K8 – i było w miarę cicho. Jedynie między 2-3k rpm, było takie troche uciążliwe buczenie, ale potem to dźwięk V6 było pięknie słychać. Teraz jest bardziej rasowy dźwięk, ale powyżej 5 tys. zaczyna się robić nieznośnie. Na krótkich odcinkach luzik, ale na trasie to trochę może przeszkadzać. Zawsze można jednak dostosować odpowiednio prędkość i obroty i da się żyć:) Następnym razem jak będę w PL na urlopie to na pewno nagram jakiś filmik z dźwiękiem obecnego przelotu i wrzucę dla porównania brzmienie starego i nowego wydechu;)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Piękności pod maską, jest tych ZE jak mrówków 
ale oczyść miejsce styku alternatora z łapa która była malowana brak słaby styk słabe ładowanie, u mnie tak było a i wymień śruby jak masz stere co mocuja koło pompy wodnej na nowe twardsze bo lubią sie przekręcać gwinty i koło lubi odpadac
to takie moje dobre rady 
ale oczyść miejsce styku alternatora z łapa która była malowana brak słaby styk słabe ładowanie, u mnie tak było a i wymień śruby jak masz stere co mocuja koło pompy wodnej na nowe twardsze bo lubią sie przekręcać gwinty i koło lubi odpadac
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
dzięki młody za opinię i radę:) teraz jest to fizycznie niemożliwe ,bym cokolwiek zrobił przy niej, ale z czasem jak najbardziej się poogarnia drobne detale:) podstawą dla mnie teraz będzie wystrojenie go;)
Vodka dzięki wielkie:)
a tak na marginesie w końcu wrzuciłem filmiki na YT z dźwiękiem jeszcze K8
1. z kabiny
2. z zewnątrz cz.1
3. z zewnątrz cz.2
4. Ulter dedykowany
Vodka dzięki wielkie:)
a tak na marginesie w końcu wrzuciłem filmiki na YT z dźwiękiem jeszcze K8
1. z kabiny
2. z zewnątrz cz.1
3. z zewnątrz cz.2
4. Ulter dedykowany
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Brzmienie dedykowanego ultera przy K8 jest mi znane, bo jeszcze mam ten tłumik. Przy 2,5 i 6-2-1 ulter jest paskudnie głośny i szukam jakiejś niezamulającej wydechu cichej alternatywy, możliwie bliskiej serii.
ja nie miałem zastrzeżeń do Ultera ,poza tym buczeniem między 2 ,a 3 tysiące obrotów. Nie wiem jakby obecnie brzmiał, bo wraz z wymianą wydechu całego, końcowy tłumik również został zastąpiony. Może trochę mnie poniosło biorąc dwie końcówki o średnicy 90mm, bo jest dość głośno. Także Tobie bym radził wziąć też jakiegoś kwasiaka, ale jeśli chcesz mieć cicho, to komorowy z jakąś skromną końcówką i powinno być ok;)
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Do ultera przy oryginalnym wydechu od K8 i K8 pod maską nie miałem zastrzeżeń. Niestety ulter zrobił się paskudnie głośny, kiedy wpadł pod maskę KL, kolektory 6-2-1, a z wydechu wyleciał katalozator, zaś reszta została jak była. Buczenie między 2 a 3k rpm zniknęło – teraz jest głośno w całym zakresie obrotów, a im wyższe tym głośniej. We wrześniu będę starał się ten stan rzeczy zmienić, a póki co zbieram info jak się do tego zabrać (kat wraca, acz tzw sportowy).
ja póki co mam styczność ze swoim autem raz na kilka miesięcy;P ale jak wrócę na przyszły rok do PL na stałe i będę miał jeździć prawie codziennie to też nie wiem czy wytrzymam;P bo xXx sam stwierdził ,że ten El-tec jest za głośny. Wykonanie (poza za długimi końcówkami, które wystają spod zderzaka :/ ) jest ok ,jakość na wysokim poziomie i wierzę ,że wytrzymałość również. Tylko ten hałas powyżej 5k rpm... Pożyjemy, zobaczymy;P
Moja Miłość, Duma, i Rozrywka :) http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=130442
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości