Mazda 323F BA KL 96r Power by KL-DE Turbo :D
Autko żyje , swap skończony ? 
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=119872
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love MyHonda
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love My
- Od: 19 mar 2011, 20:00
- Posty: 293
- Auto: 323f BA Z5->323f BA KF V6
Nie było mnie tu dłuższy czas bo praca i zjazdy na polibudzie co weekend dobijają i cierpię na brak czasu
Mazda otrzymała w prezencie kompletny dolot oraz poskładany został wydech fakt że nie na 2,5" tylko została seria ale to z powodu zbierania funduszy na plany wiosenne. Foto dam jak będzie na tyle widno, że będzie coś widać
Wrażenia z jazdy nieporównywalne do 2.0 v6 0-100 nie mierzyłem nawet jeszcze a jeżdżę już długo. V-max jechałem 220 po AOW Wrocławia do 210 idzie bardzo chętnie potem już wskazówka prędkościomierza zwalnia ale i tak pnie się w górę. Nie było mi dane przejechać się tak długim odcinkiem żeby zobaczyć ile dokładnie poleci bo zawsze ktoś wyskakiwał na mój pas. No i najważniejsze dla mnie silnik nareszcie nie bierze oleju. Moje 2.0 chlało 0,5 na 1000km a tu po przejechaniu 3500km zniknęło może 2mm ze szpady a leje 10w60. Spalanie w normie Oleśnica-Opole jak oszczędzam to 8,5 normalnie 10. Przy prędkościach pow. 160 i czerwonych światłach PB skończyło się po 260 km od stanu pełnego więc to nie wymaga komentarza
No i na koniec dźwięk. Brak katalizatora nie wpłynął znacząco na pogorszenie. Ulter choć niezbyt ceniony brzmi naprawdę świetnie ale pewnie dużo robią jeszcze kolektory wydechowe 6-2-1. Ja nagram dźwięk to wrzucę. W przedziale 2000-3000 tys prawie nie słychać jak silnik chodzi tak jest cicho no chyba że wdepnie się gaz
No i żeby nie było tak cukierkowo to w Maździe skończyły się bardzo szybko klocki z tyłu i nadają się już tylko na złom. Przy okazji zregeneruję zaciski na tył bo słabo już hamują. I największa bolączka od kiedy mam Mazdę po 4-5 dniach pada akumulator i nie wiadomo co go rozładowuje. Jak nie jeżdżę dłużej niż 3 dni odpinam klemę bo nie chce mi się później przekładać aku, żeby odpalić. Jest to strasznie irytujące. No i przedni zawias tłucze się strasznie z winy gum stabilizatora. Przez jedną można z boku palec przełożyć
Kupione w aso za 28zł sztuka leżą w schowku i nabierają mocy urzędowej
Mimo to na koniec wypracowanka dodam, że za nic w świecie nie oddam Mazdy bo cholera nigdy żadne auto nie dało mi tyle frajdy co czerwona bestia

Mazda otrzymała w prezencie kompletny dolot oraz poskładany został wydech fakt że nie na 2,5" tylko została seria ale to z powodu zbierania funduszy na plany wiosenne. Foto dam jak będzie na tyle widno, że będzie coś widać
No i żeby nie było tak cukierkowo to w Maździe skończyły się bardzo szybko klocki z tyłu i nadają się już tylko na złom. Przy okazji zregeneruję zaciski na tył bo słabo już hamują. I największa bolączka od kiedy mam Mazdę po 4-5 dniach pada akumulator i nie wiadomo co go rozładowuje. Jak nie jeżdżę dłużej niż 3 dni odpinam klemę bo nie chce mi się później przekładać aku, żeby odpalić. Jest to strasznie irytujące. No i przedni zawias tłucze się strasznie z winy gum stabilizatora. Przez jedną można z boku palec przełożyć

Mimo to na koniec wypracowanka dodam, że za nic w świecie nie oddam Mazdy bo cholera nigdy żadne auto nie dało mi tyle frajdy co czerwona bestia

- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Ethil napisał(a): Wrażenia z jazdy nieporównywalne do 2.0 v6
Nie dobijaj mnie
Doprowadź ja do ładu technicznego i później będzie chyba z górki
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=119872
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love MyHonda
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love My
- Od: 19 mar 2011, 20:00
- Posty: 293
- Auto: 323f BA Z5->323f BA KF V6
Oby dobrze służyła
Patrząc na ceny paliwa to zastanawiam się nad Z5
Ogarnę ją po nowym roku dopiero. Wizualnie chwilowo może nie wyglądać nie ma to dla mnie znaczenia. Przynajmniej mam większą satysfakcję jak wszyscy po zapaleniu się zielonego oglądają moje tylne zakurzone światła
Dla mnie pod maską musi być złoto więc wszystkie inwestycje idą w szukanie dodatkowych kucy. Jak skończę pojadę się zhamować.
Ogarnę ją po nowym roku dopiero. Wizualnie chwilowo może nie wyglądać nie ma to dla mnie znaczenia. Przynajmniej mam większą satysfakcję jak wszyscy po zapaleniu się zielonego oglądają moje tylne zakurzone światła
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Obiecane parę ujęć jak jeździ i jak brzmi :
Brakło drogi niestety a nie wiem gdzie w o Opolu można się przetestować.
A tu jak to brzmi. Jak dla mnie jest fajnie
No i parę fotek. Znak rozpoznawczy naklejka transformers na zderzaku
Stare klocki

I gumy stabilizatora stara i nowa dla porównania. Wymiana tego to istna męka chyba że ja coś źle robię.

A tu brudna



Przed świętami przełożę pokrywę bo razi mnie ford a mam swoją od 2.0 z napisem mazda no i umyję bruda
olej nigdzie nie wyłazi ale sam z siebie przez tyle lat się zapuścił no i dokończę polerkę dolotu i maźnę pokrywy w jakiś kolor. Teraz jak już jeździ można się bawić

Jakby ktoś chciał się spotkać jestem w weekendy w Opolu dostępny a na tygodniu czasem wieczorem we Wrocku.
Brakło drogi niestety a nie wiem gdzie w o Opolu można się przetestować.
A tu jak to brzmi. Jak dla mnie jest fajnie
No i parę fotek. Znak rozpoznawczy naklejka transformers na zderzaku
Stare klocki

I gumy stabilizatora stara i nowa dla porównania. Wymiana tego to istna męka chyba że ja coś źle robię.

A tu brudna



Przed świętami przełożę pokrywę bo razi mnie ford a mam swoją od 2.0 z napisem mazda no i umyję bruda

Jakby ktoś chciał się spotkać jestem w weekendy w Opolu dostępny a na tygodniu czasem wieczorem we Wrocku.
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Żeby maździe nie było smutno dostała prezent na święta

Teraz mruga do mnie jak się zbliżam


Teraz mruga do mnie jak się zbliżam
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
mam pytanie skąd wychaczyłeś taki ładny zestaw nowych kolektorów
?
No tun no Fun :)
Zapraszam na FB tam mini fotoleracja jak powstawała nasza F'ranca :D
www.facebook.com/media/set/?set=a.108161882586490.10746.100001780367258&type=3
Zapraszam na FB tam mini fotoleracja jak powstawała nasza F'ranca :D
www.facebook.com/media/set/?set=a.108161882586490.10746.100001780367258&type=3
- Od: 27 cze 2008, 10:16
- Posty: 153
- Skąd: Wroclaw-Swieradow Zdr-JG
- Auto: Mazda 1,5 Z5/2,0 V6 KF 323f BA 96r. Black
Na stuninguj.pl mieli jeszcze na składzie a jak do nich zadzwoniłem i pogadałem to gość nie policzył mi już za wysyłkę.
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
to jeszcze powiedz jaka flota za takie cuda
, bo nie wiem czy dzwonić żeby nie paść na zawał 
No tun no Fun :)
Zapraszam na FB tam mini fotoleracja jak powstawała nasza F'ranca :D
www.facebook.com/media/set/?set=a.108161882586490.10746.100001780367258&type=3
Zapraszam na FB tam mini fotoleracja jak powstawała nasza F'ranca :D
www.facebook.com/media/set/?set=a.108161882586490.10746.100001780367258&type=3
- Od: 27 cze 2008, 10:16
- Posty: 153
- Skąd: Wroclaw-Swieradow Zdr-JG
- Auto: Mazda 1,5 Z5/2,0 V6 KF 323f BA 96r. Black
Gratulacje.
Ładnie się odpycha
Na jakim kompie jeździsz?.
Do pełni szczęścia brakuje skończonego wydechu i porządnego wystrojenia świnką
Ładnie się odpycha
Do pełni szczęścia brakuje skończonego wydechu i porządnego wystrojenia świnką
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Kris_Wro napisał(a):to jeszcze powiedz jaka flota za takie cuda, bo nie wiem czy dzwonić żeby nie paść na zawał
750 za taką zabawę. Ile km czy nm daje taki kolektor nie wiem ale za to bez porównania lepiej brzmi wydech
jarek.ZE napisał(a):Gratulacje.
Ładnie się odpychaNa jakim kompie jeździsz?.
Do pełni szczęścia brakuje skończonego wydechu i porządnego wystrojenia świnką
Na kompie od kf-a. Mam od kl-a ale trzeba by przerobić trochę instalacje bo to od forda był ten motor. Będzie jednak wysterowany świnią chociaż coraz bardziej skłaniam się do MS-a bo kogo bym się nie pytał to poleca ale tu z wystrojeniem i z ułożeniem mapy miałbym już problem i raczej kogoś bym szukał do tej roboty. Pożyjemy zobaczymy, sesja się zbliża więc chwilowo mam inne problemy
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Na kompie od KFa masz nieoptymalny AFR, więc nie radzę katować zbytnio., szkoda silnika.
Kup ecumaster det3( nowy 500-600zł), strojenie i będzie bezpiecznie dla silnika i przybędzie mocy.
Kup ecumaster det3( nowy 500-600zł), strojenie i będzie bezpiecznie dla silnika i przybędzie mocy.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
Właśnie dziwne jest to że sprawdziłem szerokopasmową AFR i nie było więcej niż 14,7 a przy 6000 i więcej 13,6 więc chyba nie jest to zły wynik. Fakt że na wysokich Kf teoretycznie powinien nie dolewać. Bałem się że popłyną tłoki więc wolałem sprawdzić od razu. Może wskazania były błędne ale nie chce mi się w to wierzyć. Nie mniej jednak wysterowany będzie
Mam od tego weekendu podłączone kilka wskaźników potem dam foto i między innymi afr ale do zwykłej sondy seryjnej i wskazania różnią się od tej szerokopasmowej. Powiedziałbym, że tu pokazuje cały czas bogato ale jak będzie strojenie to na stałe zamontuje szerokopasmową jak kupie oczywiście bo tu sprawdzałem na nie swojej 
Ogólnie chłonę chętnie wszystkie pomocne informacje bo jak wiadomo człowiek jeszcze wiele musi się nauczyć
Ogólnie chłonę chętnie wszystkie pomocne informacje bo jak wiadomo człowiek jeszcze wiele musi się nauczyć
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Ostatnio zabrałem się wreszcie za stare 2.0v6. Widziałem chyba na tym forum nawet taki fajny stolik v6 i takie będzie przeznaczenie bloku i tłoków z tego silnika
Po rozbiórce moim oczom ukazał się obraz jak po bitwie. Zawory w opłakanym stanie. Porobiły się małe dziurki od ogromnej ilości nagaru pierścienie trzeba było odrywać nożem a uszczelniaczy prawie nie było. Panewki w tym silniku to prawdziwa loteria. Kilka było prawie przetartych na wylot
a kilka jak nowych

No i tak wyglądały tłoki jeden po czyszczeniu drugi świeżo wyjęty

A tu obiecane zegary. Lipna pogoda brak przyczepności na mokrej drodze mógłbym jeszcze ponarzekać
Postaram się nagrać coś dłuższego i lepszego.


No i tak wyglądały tłoki jeden po czyszczeniu drugi świeżo wyjęty

A tu obiecane zegary. Lipna pogoda brak przyczepności na mokrej drodze mógłbym jeszcze ponarzekać
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Tematy się pomału klarują no i fajno
... jak tak patrzę na foty to faktycznie kto by pomyślał jaki masz śrutownik pod machą
Ethil napisał(a): Wizualnie chwilowo może nie wyglądać nie ma to dla mnie znaczenia. Przynajmniej mam większą satysfakcję jak wszyscy po zapaleniu się zielonego oglądają moje tylne zakurzone światła![]()
... jak tak patrzę na foty to faktycznie kto by pomyślał jaki masz śrutownik pod machą
Ze świateł biorę z zaskoczenia 
Wczoraj wracając od dziewczyny skorzystałem z pustej już nocą drogi na moim zadupiu i przeprowadziłem pierwszy test na g-techu. Wyniki może nie powalają ale były tylko dwie próby na śliskiej drodze i z prawie łysymi zimówkami (2mm bieżnika do wykończenia) tak więc liczę że będzie dużo lepiej.
1 próba 0-100km/h 9.01 1/4 nie pamiętam ale cienizna bo brakowało trakcji
2 próba 0-100km/h 7.44 1/4 15.83 speed 93.3 już lepiej ale też ciężki start.
Bardzo by mi zależało sprawdzić się z kimś o podobnych osiągach a już na pewno przejechać się na prawdziwej ćwiartce
Wczoraj wracając od dziewczyny skorzystałem z pustej już nocą drogi na moim zadupiu i przeprowadziłem pierwszy test na g-techu. Wyniki może nie powalają ale były tylko dwie próby na śliskiej drodze i z prawie łysymi zimówkami (2mm bieżnika do wykończenia) tak więc liczę że będzie dużo lepiej.
1 próba 0-100km/h 9.01 1/4 nie pamiętam ale cienizna bo brakowało trakcji
2 próba 0-100km/h 7.44 1/4 15.83 speed 93.3 już lepiej ale też ciężki start.
Bardzo by mi zależało sprawdzić się z kimś o podobnych osiągach a już na pewno przejechać się na prawdziwej ćwiartce

- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Ethil napisał(a):
Bardzo by mi zależało sprawdzić się z kimś o podobnych osiągach a już na pewno przejechać się na prawdziwej ćwiartce
do lubuskiego masz niedaleko, to wpadaj
Jak się zorganizujecie to z chęcią wpadnę 
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Spoks
mamy w ZG zajefajną miejscówe... my vs hondziary
także trzymam za słowo
także trzymam za słowo
To będę czekał w razie czego na zapro 
- Od: 28 sie 2010, 14:32
- Posty: 138
- Skąd: Ligota Polska
- Auto: 323f v6 :D
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości