;(;(
Chcę taką!
Mazda 323F BA KF '96 2.0 V6 GT
1, 2
Dawno tu nic nie pisałem. Czas troszkę zaktualizować temat. Madzia trochę przeszła a co mam to wstawiam foto
*xenon 6k.


* podświetlenie i wnętrze







* wnęki na czarny mat i halogeny na żółto



* nie obyło się też bez problemów. Rozwiązałem problem z piszczeniem w kole, po mnóstwie godz spędzonych w warsztacie, częściach itp. okazało się że wina jest piast która się wyrobiła przez najprawdopodobniej zapieczone łożysko. Zatem zostało zmieniona cała prawa zwrotnica z łożyskiem i przegubem, który pękł przy odkręcaniu




* jest kilka nowych części jak odboje sasch, świece DENSO, końcówka drążka, sworzeń i kilka innych
Czekam na wasze opinie
*xenon 6k.


* podświetlenie i wnętrze







* wnęki na czarny mat i halogeny na żółto



* nie obyło się też bez problemów. Rozwiązałem problem z piszczeniem w kole, po mnóstwie godz spędzonych w warsztacie, częściach itp. okazało się że wina jest piast która się wyrobiła przez najprawdopodobniej zapieczone łożysko. Zatem zostało zmieniona cała prawa zwrotnica z łożyskiem i przegubem, który pękł przy odkręcaniu




* jest kilka nowych części jak odboje sasch, świece DENSO, końcówka drążka, sworzeń i kilka innych
Czekam na wasze opinie
Dawno tu nic nie pisałem, więc trzeba odświeżyć temat 
wcześniej już nie pamiętam czy coś wleciało do auta <figielek>
* założyłem nowe dysze kalibracyjne do LPG 2,2mm
aktualnie Mazda dostałą trochę prezentów i czeka mnie też trochę pracy przy niej
Wymieniłem zaworek zwrotny pompy oleju, filtr na KNECHT i olej (miałem zalewać stary ale miał 5tys i był jak smoła) bo po ostatniej zmianie oleju zaczęły mi klepać zawory. Po wymianie nadal klepały i się wkurzyłem że tyle czasu i wymiana nic nie dała. Ale zrobiłem 60km trasy i na światłach usłyszałem że jest cicho i teraz już nic nie klekocze słychać tylko silnik
Zregenerowałem jeszcze raz zacisk tylny bo zaczął przepuszczać płyn i układ się zapowietrzał.
graty:
[center]
[/center]
stary i nowy zaworek, różnica w filtrach, silnik od spodu (zaworek jest pod kluczem na imbus):
[center]

[/center]
sesja po woskowaniu:
[center]











[/center]
W najbliższym czasie kolejne prace ( wymiana filtrów LPG, oring na aparacie, CAI, wlot ze zderzaka, lusterka i klamki w kolor)
wcześniej już nie pamiętam czy coś wleciało do auta <figielek>
* założyłem nowe dysze kalibracyjne do LPG 2,2mm
aktualnie Mazda dostałą trochę prezentów i czeka mnie też trochę pracy przy niej
Wymieniłem zaworek zwrotny pompy oleju, filtr na KNECHT i olej (miałem zalewać stary ale miał 5tys i był jak smoła) bo po ostatniej zmianie oleju zaczęły mi klepać zawory. Po wymianie nadal klepały i się wkurzyłem że tyle czasu i wymiana nic nie dała. Ale zrobiłem 60km trasy i na światłach usłyszałem że jest cicho i teraz już nic nie klekocze słychać tylko silnik
graty:
[center]

stary i nowy zaworek, różnica w filtrach, silnik od spodu (zaworek jest pod kluczem na imbus):
[center]



sesja po woskowaniu:
[center]













W najbliższym czasie kolejne prace ( wymiana filtrów LPG, oring na aparacie, CAI, wlot ze zderzaka, lusterka i klamki w kolor)
Witam, mam do Ciebie pytanko. Jesteś w stanie mi podać średnice złączek które miałeś zamontowane pod maską (dwie czerwone + aluminiowa) – dolot w pierwszej wersji bez filtra stożkowego, zanim miałeś przerobione i puszczone w zderzak?
Może też orientujesz się jaka jest średnica rury wydechowej (łączenie rury z tłumikiem końcowym), po moich pomiarach wychodzi niby przy samym tłumiku 46 mm ale kilkanaście centów w stronę silnika już 51 mm, nadmienię, że chcę wymienić bo strasznie grucha na RM Motors RM4.
Niestety jak dotąd nie dostałem żadnego info z forum.
Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.
Może też orientujesz się jaka jest średnica rury wydechowej (łączenie rury z tłumikiem końcowym), po moich pomiarach wychodzi niby przy samym tłumiku 46 mm ale kilkanaście centów w stronę silnika już 51 mm, nadmienię, że chcę wymienić bo strasznie grucha na RM Motors RM4.
Niestety jak dotąd nie dostałem żadnego info z forum.
Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.
- Od: 17 sty 2012, 16:10
- Posty: 7
- Skąd: Ełk, warmińsko-mazurskie
- Auto: 323F BA 2.0 v6 '97
odpisałem Ci na PW.
Mam nadzieje, że pomogłem.
Co do Vki mojej, żyje i jeździ dobrze
z nowości kilka nowych części, trochę zmian optycznych. Na dniach wlecą ambery, a w cieplejszą pogodę pomaluje lusterka i klamki
Później może jakieś zdjęcia
Mam nadzieje, że pomogłem.
Co do Vki mojej, żyje i jeździ dobrze
z nowości kilka nowych części, trochę zmian optycznych. Na dniach wlecą ambery, a w cieplejszą pogodę pomaluje lusterka i klamki
Dawno nic nie pisałem, ale to dlatego, że Vka ma się dobrze. Ciągle jest użytkowana, wszystko dopieszczone na czas. Nie mam za bardzo czasu na zrobienie kilku zdjęć i pokazać jak to teraz wygląda choć nie wiele się zmieniło. W garażu czeka paczka nowych kosmetyków wosków itp które czekają na aplikacje iw tedy pewnie strzele więcej fotek choć do tego potrzebna pogoda 
Obecnie ogarnąłem ranty drzwi i położyłem podkład teraz czekam na odrobinę słońca i idzie do malowania, przy okazji mam nadzieję prysnę klamki i lusterka w kolor
W najbliższym czasie wleci kompletny rozrząd, choć bardziej zastanawiam się nad włożeniem KL-DE na pokład (ktoś może ma namiary na jakiegoś speca lub silniczek w idealnej kondycji ? ) Osłona będzie na czarno znowu pomalowana 
Jedno zdjęcie na szybkiego pstryknięte.

Przy okazji zapraszam do nabycia rarytasu Mazdaspeed
Rabacik zawsze będzie dla zainteresowanych 

viewtopic.php?f=5&t=161181
Obecnie ogarnąłem ranty drzwi i położyłem podkład teraz czekam na odrobinę słońca i idzie do malowania, przy okazji mam nadzieję prysnę klamki i lusterka w kolor
Jedno zdjęcie na szybkiego pstryknięte.

Przy okazji zapraszam do nabycia rarytasu Mazdaspeed
viewtopic.php?f=5&t=161181
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości