Mazda 323F BA KF '96 2.0 V6 GT

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Szymon » 9 mar 2012, 16:09

;(;(

Chcę taką!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2008, 00:01
Posty: 6452 (359/160)
Skąd: Tarnowskie Dziury
Auto: ‘13 Lexus IS250 III
‘16 Scenic w Longu
‘03 Mx-5 NB FL Silver Blues

Postprzez lukasssss1 » 9 mar 2012, 20:52

Dawno tu nic nie pisałem. Czas troszkę zaktualizować temat. Madzia trochę przeszła a co mam to wstawiam foto :P

*xenon 6k.

Obrazek
Obrazek

* podświetlenie i wnętrze

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

* wnęki na czarny mat i halogeny na żółto

Obrazek
Obrazek
Obrazek

* nie obyło się też bez problemów. Rozwiązałem problem z piszczeniem w kole, po mnóstwie godz spędzonych w warsztacie, częściach itp. okazało się że wina jest piast która się wyrobiła przez najprawdopodobniej zapieczone łożysko. Zatem zostało zmieniona cała prawa zwrotnica z łożyskiem i przegubem, który pękł przy odkręcaniu <płacze>

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

* jest kilka nowych części jak odboje sasch, świece DENSO, końcówka drążka, sworzeń i kilka innych ;)

Czekam na wasze opinie :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2008, 20:55
Posty: 419 (0/1)
Skąd: Białystok/Mońki
Auto: Mazda 6 2.0d 2007r. GG Hatchback

Postprzez lukasssss1 » 10 cze 2012, 19:47

Dawno tu nic nie pisałem, więc trzeba odświeżyć temat :)

wcześniej już nie pamiętam czy coś wleciało do auta <figielek>
* założyłem nowe dysze kalibracyjne do LPG 2,2mm

aktualnie Mazda dostałą trochę prezentów i czeka mnie też trochę pracy przy niej :)
Wymieniłem zaworek zwrotny pompy oleju, filtr na KNECHT i olej (miałem zalewać stary ale miał 5tys i był jak smoła) bo po ostatniej zmianie oleju zaczęły mi klepać zawory. Po wymianie nadal klepały i się wkurzyłem że tyle czasu i wymiana nic nie dała. Ale zrobiłem 60km trasy i na światłach usłyszałem że jest cicho i teraz już nic nie klekocze słychać tylko silnik :) Zregenerowałem jeszcze raz zacisk tylny bo zaczął przepuszczać płyn i układ się zapowietrzał.

graty:
[center]Obrazek[/center]

stary i nowy zaworek, różnica w filtrach, silnik od spodu (zaworek jest pod kluczem na imbus):
[center]Obrazek

Obrazek

Obrazek[/center]

sesja po woskowaniu:
[center]Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek[/center]
W najbliższym czasie kolejne prace ( wymiana filtrów LPG, oring na aparacie, CAI, wlot ze zderzaka, lusterka i klamki w kolor)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2008, 20:55
Posty: 419 (0/1)
Skąd: Białystok/Mońki
Auto: Mazda 6 2.0d 2007r. GG Hatchback

Postprzez ghostar » 30 maja 2013, 16:09

Witam, mam do Ciebie pytanko. Jesteś w stanie mi podać średnice złączek które miałeś zamontowane pod maską (dwie czerwone + aluminiowa) – dolot w pierwszej wersji bez filtra stożkowego, zanim miałeś przerobione i puszczone w zderzak?
Może też orientujesz się jaka jest średnica rury wydechowej (łączenie rury z tłumikiem końcowym), po moich pomiarach wychodzi niby przy samym tłumiku 46 mm ale kilkanaście centów w stronę silnika już 51 mm, nadmienię, że chcę wymienić bo strasznie grucha na RM Motors RM4.
Niestety jak dotąd nie dostałem żadnego info z forum.

Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.
Początkujący
 
Od: 17 sty 2012, 16:10
Posty: 7
Skąd: Ełk, warmińsko-mazurskie
Auto: 323F BA 2.0 v6 '97

Postprzez lukasssss1 » 1 cze 2013, 09:06

odpisałem Ci na PW.

Mam nadzieje, że pomogłem.

Co do Vki mojej, żyje i jeździ dobrze ;)

z nowości kilka nowych części, trochę zmian optycznych. Na dniach wlecą ambery, a w cieplejszą pogodę pomaluje lusterka i klamki ;) Później może jakieś zdjęcia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2008, 20:55
Posty: 419 (0/1)
Skąd: Białystok/Mońki
Auto: Mazda 6 2.0d 2007r. GG Hatchback

Postprzez D@m$on » 10 wrz 2013, 02:01

Siema
Jak tam są Ambery i fogi?:)

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:05
Posty: 836 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Postprzez tomekV6 » 11 wrz 2013, 21:26

Świetny egzemplarz <spoko> Osobiście nie podoba mi się czerwona "osłona" na chłodnice :P
Nigdy nie jedź szybciej niż lata twój anioł stróż
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2010, 18:55
Posty: 613 (0/2)
Skąd: Rzeszów/Nozdrzec
Auto: 323F GT Mazdaspeed Touring Kit A-Spec

Postprzez lukasssss1 » 23 wrz 2013, 18:24

Dawno nic nie pisałem, ale to dlatego, że Vka ma się dobrze. Ciągle jest użytkowana, wszystko dopieszczone na czas. Nie mam za bardzo czasu na zrobienie kilku zdjęć i pokazać jak to teraz wygląda choć nie wiele się zmieniło. W garażu czeka paczka nowych kosmetyków wosków itp które czekają na aplikacje iw tedy pewnie strzele więcej fotek choć do tego potrzebna pogoda :)

Obecnie ogarnąłem ranty drzwi i położyłem podkład teraz czekam na odrobinę słońca i idzie do malowania, przy okazji mam nadzieję prysnę klamki i lusterka w kolor :) W najbliższym czasie wleci kompletny rozrząd, choć bardziej zastanawiam się nad włożeniem KL-DE na pokład (ktoś może ma namiary na jakiegoś speca lub silniczek w idealnej kondycji ? ) Osłona będzie na czarno znowu pomalowana :)

Jedno zdjęcie na szybkiego pstryknięte.

Obrazek


Przy okazji zapraszam do nabycia rarytasu Mazdaspeed :D :D :D Rabacik zawsze będzie dla zainteresowanych :)

Obrazek

viewtopic.php?f=5&t=161181
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2008, 20:55
Posty: 419 (0/1)
Skąd: Białystok/Mońki
Auto: Mazda 6 2.0d 2007r. GG Hatchback

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy