Mazda 323F BA 2.5 KL-ZE 1995
Witamy nowego mazdowicza
Najlepsza BA w klubie
piekne fele i gleba dodaje charakteru 
Dbaj o nia jak poprzedni własciciele
Najlepsza BA w klubie


Dbaj o nia jak poprzedni własciciele
- Od: 18 sty 2010, 21:32
- Posty: 518
- Skąd: Przyłubsko/Katowice
- Auto: Była Mazda MX-3
DOHC 1.6 16v 96r.
"Oriental red"
jest Fiat Coupe 2.0 20v 147KM
nie ma co autko trzyma fason




X LIVE IS YOUR GAME X
- Od: 6 paź 2009, 15:23
- Posty: 227
- Skąd: ISLANDIA/GDYNIA
- Auto: Mazda 323f BA v6
Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
Nissan Skyline r34 GTT
Honda civic 6g 1.6 vti
Czas odświeżyć zapomniany temat i opisać moją 8 miesięczną przygodę z Mazdą.
Do rzeczy: po odpadnięciu wydechu i skończeniu się hamulców w pierwszym tygodniu po zakupie, przyszedł czas na znikający olej.
Początkowo myślałem, że to przez mój styl jazdy, więc postanowiłem nie przekraczać 3 tysięcy obrotów, efekt był marny – olej dalej uciekał
, w takiej sytuacji nie pozostało mi nic innego jak wykorzystywać możliwości KF’a i mieć zawsze litrowy pojemnik Elfa, by poziom oleju był właściwy.
Do pewnego momentu było ok, ale po pewnym czasie zaczęły mnie irytować częste dolewki oleju i wstydziłem się, że przy zmianie biegu, pojawiała się chmurka dymu w wstecznym lusterku, nie chciałem też żeby ktoś miał wypadek jak wjedzie w taką chmurkę
i na dodatek ta końcówka wydechu w kolorze czarny mat też mi się już znudziła, więc wkurzyłem się i zamknąłem Mazdę na zimę w garażu… 
Na koniec ciekawostka, spalanie KF’a: 7 litrów na niecałe 4 tysiące kilometrów
....... oczywiście oleju
Śnieg stopniał, nerwy opadły, pozostało pytanie co z Mazdą? Alledrogo, remont KF, inny KF albo KL-ZE – wybrałem oczywiście opcję najrozsądniejszą i najtańszą, czyli KL-ZE.
Do wykonania zadania został nominowany Patryk xXx i po ustaleniach samochód trafił w jego ręce. Pierwszy, większy etap prac został wykonany i Mazda wróciła do mnie.
W tym miejscu dziękuję Patrykowi za wykonaną pracę i mam nadzieję, że w niedługim czasie znów pojawię się w Lublinie, żeby dokończyć modyfikacje.
Podsumowując, zmiany które zostały wykonane: odświeżony silnik, CAI z filtrem Fujita, nowe przewody NGK, ECU Master DET III, kolektory wydechowe oplecione bandażem termoizolacyjnym, podkładki pod kolektor.
Na koniec mojego monologu: zdjęcie i obecny wygląd pod maską, jest jeszcze kilka drobiazgów do zrobienia ale w swoim czasie…

Do rzeczy: po odpadnięciu wydechu i skończeniu się hamulców w pierwszym tygodniu po zakupie, przyszedł czas na znikający olej.
Początkowo myślałem, że to przez mój styl jazdy, więc postanowiłem nie przekraczać 3 tysięcy obrotów, efekt był marny – olej dalej uciekał
Do pewnego momentu było ok, ale po pewnym czasie zaczęły mnie irytować częste dolewki oleju i wstydziłem się, że przy zmianie biegu, pojawiała się chmurka dymu w wstecznym lusterku, nie chciałem też żeby ktoś miał wypadek jak wjedzie w taką chmurkę

Na koniec ciekawostka, spalanie KF’a: 7 litrów na niecałe 4 tysiące kilometrów
Śnieg stopniał, nerwy opadły, pozostało pytanie co z Mazdą? Alledrogo, remont KF, inny KF albo KL-ZE – wybrałem oczywiście opcję najrozsądniejszą i najtańszą, czyli KL-ZE.

Do wykonania zadania został nominowany Patryk xXx i po ustaleniach samochód trafił w jego ręce. Pierwszy, większy etap prac został wykonany i Mazda wróciła do mnie.
W tym miejscu dziękuję Patrykowi za wykonaną pracę i mam nadzieję, że w niedługim czasie znów pojawię się w Lublinie, żeby dokończyć modyfikacje.
Podsumowując, zmiany które zostały wykonane: odświeżony silnik, CAI z filtrem Fujita, nowe przewody NGK, ECU Master DET III, kolektory wydechowe oplecione bandażem termoizolacyjnym, podkładki pod kolektor.
Na koniec mojego monologu: zdjęcie i obecny wygląd pod maską, jest jeszcze kilka drobiazgów do zrobienia ale w swoim czasie…

- Od: 25 wrz 2010, 19:45
- Posty: 64
- Auto: Mazda 323F BA V6
Beny napisał(a):coś mało płynu chłodniczego masz![]()
Silnik już wystrojony? będziesz hamował mazdę?
Jak wrażenia po przesiadce z KF dużo szybciej jest
płynu jest odpowiednio, choć na fotce rzeczywiście wygląda jakby było minimum
Silnik wystrojony, ale gdy zmienię wydech będzie ponownie strojony i wtedy też, udam się na hamownię.
Oczywiście jest szybciej, powyżej 5 tysięcy jest przyjemnie

- Od: 25 wrz 2010, 19:45
- Posty: 64
- Auto: Mazda 323F BA V6
D@m$on napisał(a):A pokaż jak teraz z zewnątrz wygląda
Jak umyję samochód w weekend to zrobię jakieś fotki
MIRU napisał(a):ifno o kosztach jakie poniosłeś podczas swapa udziela xXx
Nie, xXx udziela informacji ile orientacyjnie kosztowałby swap u niego, natomiast koszty jakie ja poniosłem są moją prywatną sprawą i nie zamierzam ich upubliczniać.
- Od: 25 wrz 2010, 19:45
- Posty: 64
- Auto: Mazda 323F BA V6
TR4PSTAR napisał(a):Super autkoMiałem dzisiaj okazję obejrzeć je po zmianach a nawet przejechać się jako pasażer
Wciska ładnie ... Jeszcze kilka drobiazgów i będzie rakieta
Dzięki
- Od: 25 wrz 2010, 19:45
- Posty: 64
- Auto: Mazda 323F BA V6
informuj o spalaniu w miescie i w trasie 
- Od: 20 paź 2009, 21:07
- Posty: 46
- Skąd: ŁÓdź
- Auto: 323f ba, 1.8 16v kat
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości