Mazda 323C BA 1.5l Z5 95r.

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez waldez » 21 maja 2009, 17:01

THOR napisał(a):No Waldek jedziesz z koksem ostro

No już ledwo się mieszcze do auta i gdzieś mi szyja zniknęła <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez krzemyk1981 » 21 maja 2009, 19:38

waldez
jeśli można wiedzieć to gdzie montujesz maty – ja na razie zacząłem od bagażnika ;)
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2008, 14:18
Posty: 105
Skąd: TOS/oppeln/breslau
Auto: 323c 1.3 1996

Postprzez waldez » 21 maja 2009, 20:13

Na chwilę obecną, czyli od poniedziałku będę wygłuszał przednie drzwi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez Slasher » 21 maja 2009, 20:35

Ja u siebie na poczatku tez chcialem same drzwi, ale jakos tak wyszlo ze poszedl caly bagaznik, srodek za boczkami kolo tylnej kanapy, nadkola... a na koniec drzwi z dwoch stron. W sumie wsadzilem ponad 20 bolla typu "flex" i 7 bolla z filcem. Wszedzie miedzy matami a boczkiem czy plastikiem dodatkowo wsadzilem takie ala gąbki ale nie chlonace wody. Efekt naprawde godny polecenia. Dobra opalarka, pare browarkow i lecisz z tematem :P
Pozdrawiam Bogdan
Moja MX-3:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/MX-,3/51151
Sprzedam różne części do MX-3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 cze 2008, 01:32
Posty: 96
Skąd: Kwidzyn
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V B6 DOHC

Postprzez waldez » 21 maja 2009, 20:53

Zaczynam od drzwi bo to podstawa, ale z czasem będą wygłuszane kolejne elementy w tym bagażnik. Boczki jak i inne plastiki bedą wypchane watoliną nie pochłaniającą wilgoci. Bo najgorsze co może być to trzeszczące i ocierające się o siebie tworzywo podczas słuchania.
Wróóóóććććć najgorsze jest w stjunigowanych autach trzeszczenie całego zderzaka jak i klapy bagażnika pod wpływem meeeeega basu :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez Slasher » 21 maja 2009, 21:04

No mi juz nic(nawet ramka do rejestracji :P ) nie stuka/puka oprócz tylnego zderzaka. Spojler przymocowalem od nowa z grubszymi podkladkami i wszystko mocno poskrecalem. Po wygluszeniu bagaznika ze zderzakiem jest juz lepiej, jednak jak czasami jak glosniej podkrece to troche pierdzi. Myslalem zeby zderzak od srodka pianka wypelnic... Jak myslisz- da rade? Albo masz moze jakies inne pomysly?
Pozdrawiam Bogdan
Moja MX-3:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/MX-,3/51151
Sprzedam różne części do MX-3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 cze 2008, 01:32
Posty: 96
Skąd: Kwidzyn
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V B6 DOHC

Postprzez waldez » 21 maja 2009, 21:27

Słyszałem właśnie o sposobie z pianką montażową, ale delikatnie, żeby spod zderzaka nie wylazła. Znajomy miał tak zrobione w Fiacie CC i dawało radę. Słyszałem również o sklejeniu taśmą dekarską. Trzeba dokładnie nad tym pomyśleć.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez luki88 » 22 maja 2009, 14:03

waldez napisał(a):sklejeniu taśmą dekarską

to sie stosuje zamiast mat wygluszających drzwi :) a tak z ciekawości jakie tam z przodu masz głośniki?
Sprzedam
Zaślepki halogenów i podłogę bagażnika
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2008, 11:39
Posty: 503
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG

Postprzez waldez » 26 maja 2009, 21:24

Dobra drzwi kierowcy wygłuszone, nie spodziewałem się, że daje to aż tak dużo.
luki88 napisał(a):a tak z ciekawości jakie tam z przodu masz głośniki?

Z przodu jest Magnat Classic 216 – tanie i amatorskie, ale z wygłuszonymi drzwiami i ustawionymi tweeterami gra całkiem przyjemnie. Teraz muszę zlikwidować trzeszczenie tylnej ramki od rejestracji bo szaleje pod wpływem basu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez Slasher » 26 maja 2009, 22:11

Odtlusc lekko i tasma dwustronna na wszystkich rantach i bedzie ok
waldez napisał(a):Dobra drzwi kierowcy wygłuszone, nie spodziewałem się, że daje to aż tak dużo.

Daje daje dobrze prawi :P
Pozdrawiam Bogdan
Moja MX-3:
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Mazda/MX-,3/51151
Sprzedam różne części do MX-3
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 cze 2008, 01:32
Posty: 96
Skąd: Kwidzyn
Auto: Mazda MX-3 1.6 16V B6 DOHC

Postprzez waldez » 26 maja 2009, 22:25

Slasher napisał(a):Odtlusc lekko i tasma dwustronna na wszystkich rantach i bedzie ok

Jutro zrobie, i przy okazji wygłuszenie bagażnika
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez luki88 » 27 maja 2009, 10:18

słyszałem patent jak koleś przykleil rejestrację na kelj do szyb :)

jeśli chodzi o tablicę to ponaklejaj 2stronną taśmę klejącą (taką do przyklejania listew, znaczków itp) na tablicę rejestaacyjną w miejscu stykania się z ramką, na ramkę w miejscach stykania się ze zderzakiem i niebędzie pukała
Sprzedam
Zaślepki halogenów i podłogę bagażnika
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2008, 11:39
Posty: 503
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG

Postprzez waldez » 1 cze 2009, 21:37

Przez cały tydzień wygłuszyłem tylko drzwi przez tą cholerną pogodę. Ciągle leje i leje.

Ale za to w mojej głowie narodził się nowy pomysł. Pomysł jest mega kosztowny i wymagający dużo pracy, poświęcenia i łatwienia części, ale za to dający wiele radości. Mowa o swapie na 1,8. Przeczytałem cały FAQ o swapie i roboty troche z tym jest. Jak myślicie na jakie koszty całkowite muszę sie przygotować. Wydaje mi się, że coś koło 3 tys. Mam rację??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez kieresik » 1 cze 2009, 21:47

oooo

mi też to chodziło po głowie jakiś czas jednak pomysł porzuciłem bo chyba zbyt mało sie zaangażowałem. teraz mi o tym przypomniałeś i od nowa się zaczynam nakręcać.
swoją drogą gdzieś kiedyś był na forum koleś który miał chyba z dwie czy trzy Cetki i w jednej niby nył swap na 1.8 ale szczegółów chyba nie opisywał.

Będe obserwował jak sobie radzisz i może pójde jednak w twoje ślady :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2007, 15:11
Posty: 106
Skąd: Koszalin
Auto: 323 C

Postprzez luki88 » 1 cze 2009, 21:49

coś okolo 3 tysięcy czyli anglik w takeij cenie (mowa o 323f bo c z takim silnikiem to chyba ciezko bedzie znalezc) – wszystko przekladasz jak leci

ewqentualnie mozesz sprzedac auto dawcę na części i swoj stary silnik i skrzynie biegow a wiec koszty wiaza sie z ceną robocizny oraz rzeczy które trzeba wemienic czyli filtry, olej, plyny itp
Sprzedam
Zaślepki halogenów i podłogę bagażnika
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2008, 11:39
Posty: 503
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG

Postprzez waldez » 1 cze 2009, 22:15

No właśnie myślałem o dorwaniu anglika z rozbitym tyłem. To jest chyba najlepsze i najtańsze rozwiązanie. Co do filtrów i plłynów to oczywiście nie uwzględniałem ich w tej cenie bo dodał bym je do kosztów stałych
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Postprzez luki88 » 2 cze 2009, 15:21

angliki w całości są za 2,5-3 tysie i takie lepiej się opyla kupić niż rozbitego bo z rozbitka nic nie sprzedasz, a w akcie desperacji kazda czesc sprzedajesz za 10-20 zł i szybko ci się wszystko zwraca – wazne zeby się pozbyc auta jaknajszybciej zeby miejca nie zawalało
Sprzedam
Zaślepki halogenów i podłogę bagażnika
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2008, 11:39
Posty: 503
Skąd: Kutno
Auto: Mazda 323F BA '96 1,5 STAG

Postprzez Bartg » 2 cze 2009, 15:34

Trzebaby tylko porownac, czy wszystko z F pasuje do C plug&play ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7831 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez krzemyk1981 » 8 cze 2009, 21:27

waldez
ile mat idzie na jedne drzwi ??
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2008, 14:18
Posty: 105
Skąd: TOS/oppeln/breslau
Auto: 323c 1.3 1996

Postprzez waldez » 8 cze 2009, 22:29

U mnie poszło 7 i kawałek, ale robiłem to pierwszy raz mega amatorsko, jeśli chcesz to robić bardziej dokładnie to myslę, że z 10 sztuk pyknie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2008, 20:55
Posty: 599
Skąd: Włocławek
Auto: 323c BA 1,5 16v DOHC 95r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy