Strona 10 z 10

PostNapisane: 25 kwi 2022, 22:29
przez gt10r5
freestylee napisał(a):przeskoku nie będzie z V6 na BP mocą/NM itp.

Nieco tanszy gaziutek będzie.


A tak na serio, zawsze możesz uturbić bp :)

PostNapisane: 25 kwi 2022, 22:52
przez freestylee
gt10r5 napisał(a):Nieco tanszy gaziutek będzie.


A tak na serio, zawsze możesz uturbić bp


Już z LPG na pokładzie ,z BRC,baraccudy i nowy parownik :D


Turbienie ,to koszta jednak i czas na zabawy.

Sam nie wiem ,z jednej strony V6 to V6 , z drugiej wartość blacharki na przykładzie Mx-3 żeby to było dobrze przekroczy grubo wartość auta.

Tam co by nie było idealnie jest , blacha o ile zdrowa ,to też igła to nie jest pod kątem lakieru, za to mechanicznie ogarnięta podobnie.

PostNapisane: 27 kwi 2022, 23:04
przez gt10r5
z BRC

najgorzej

PostNapisane: 27 kwi 2022, 23:23
przez freestylee
gt10r5 napisał(a):najgorzej


Mówiłeś że Stag to lipa :D :P

Z ciekawości czemu BRC słabe ? :)

PostNapisane: 27 kwi 2022, 23:43
przez gt10r5
Mówiłeś że Stag to lipa :D :P

Niesprawne, w rzeczy samej.

Brc, jeszcze przy takim kundlu czyli na nieoryginalnych wtryskach i reduktorze to w najlepszym razie półprodukt. Do tego mierna ilość korekt i mocno nieprzyjazny interfejs programowy = słaby dobór fachowca do tych instalacji.

Re: Mazda 323F BA KF '96 GT

PostNapisane: 6 cze 2022, 20:27
przez freestylee
Mazda znalazła nowy dom , były to bardzo udane oraz miło spędzone prawie 3 lata z tym autkiem.. :)
Może kiedyś wrócę do BA... <płacze>
Dziękuję za wszystkie porady oraz wymianę zdań z nią związaną w tym temacie.
Pojechała w okolice Żywca.

Temat do zamknięcia.