Mazda 323F BA Z5 '98 A-SPEC TOURING KIT

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez pawcio1017 » 12 gru 2014, 01:18

Ładna sztuka <spoko> Tak jak wszyscy mówią teraz porządne JDMowe koło ;)
Obrazek
Przedstawiciel Warmii i Mazur
 
Od: 21 kwi 2011, 12:31
Posty: 3867 (82/119)
Skąd: TORUŃ/BYDGOSZCZ/OSTRÓDA
Auto: jest:
Mazda MX-5 NC 2.5,
Mazda 3 BP,
była:
Mazda MX-5 NC 1.8,
Mazda 3BK,
Mazda 323f BA,
Mazda 323 BG,

Postprzez michal1983 » 21 gru 2014, 08:14

"Wpadł" tłumik Yumex Mazdaspeed, który został wcześniej "odświeżony" czarną farbą żaroodporną. Jest cichszy niż Remus, który miałem wcześniej.

Obrazek

Obrazek

Końcówka wydechu jest trochę krzywo zamontowana, będę to musiał poprawić.

Obrazek

Korzystając z okazji podczas montażu tłumika zrobiłem zdjęcie podłogi po konserwacji.

Obrazek

Włożyłem też rozpórkę i torbę od Lantisa.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W Renault 19 i 21 też była taka torba :)

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2011, 09:34
Posty: 103
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98

Postprzez przemo/leg » 22 gru 2014, 00:52

Ładnie ładnie <spoko>
Widzę, że uporządkowany sprzęt audio :D
Trzeba jakiś spocik zrobić żeby zobaczyć to na żywo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 paź 2013, 23:08
Posty: 174 (0/5)
Skąd: Legnica
Auto: Była: Mazda 323F BA; 1,5 Z5; 1998 LE
Jest: Mazda Xedos 6 CA KF; 1993

Postprzez michal1983 » 22 gru 2014, 09:37

Spot to chyba dopiero na wiosnę, chociaż ładną mamy wiosnę tej zimy :)

Winter setup.

My się zimy nie boimy i z gwintem w dół schodzimy ;) Między przednią dokładką z EZ Lipem a ziemią jest całe 7cm ;)

Wcześniej było tak:

Obrazek


Teraz tak to wygląda:

Obrazek

Obrazek


Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2011, 09:34
Posty: 103
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98

Postprzez rafał88 » 22 gru 2014, 10:22

Jest nisko <spoko> Tylko wez te hamulce z z5 wymien na wieksze :P Nie ma hebla przy tym kole :) Jest ladniejszych jak nie najladniejszych BA <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Bartg » 22 gru 2014, 11:08

Bez naklejek EZ lip od razu lepiej :) Zgadzam się, że jak ma wlecieć jakieś dobre koło to minimum hamulce z BP powinny wlecieć :)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez michal1983 » 22 gru 2014, 12:32

arafal21 napisał(a):Jest ladniejszych jak nie najladniejszych BA <spoko>

Oj, nie ma co przesadzać, jest tutaj na forum kilka "tłustych kotów", jeżeli chodzi o BA.

Będę musiał pomyśleć nad wstawieniem hamulców od BP.

Bartq, a Ty kiedy robisz swapa hamulców z przodu od wersji 1.8 BP, czy zostają standardowe od Z5 ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2011, 09:34
Posty: 103
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98

Postprzez honda2911 » 22 gru 2014, 12:49

z m6 wstawiaj ;)
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez Bartg » 22 gru 2014, 12:52

michal1983 napisał(a):
arafal21 napisał(a):Jest ladniejszych jak nie najladniejszych BA <spoko>

Oj, nie ma co przesadzać, jest tutaj na forum kilka "tłustych kotów", jeżeli chodzi o BA.

Będę musiał pomyśleć nad wstawieniem hamulców od BP.

Bartq, a Ty kiedy robisz swapa hamulców z przodu od wersji 1.8 BP, czy zostają standardowe od Z5 ?


Chętnie bym zrobił, ale cel na zimę/jesień to blacharkę do igły doprowadzić, może na lato :) Zawsze to te 2cm więcej średnicy tarczy i do wyglądu i do hamowania.

Z M6 dobra opcja, ale dochodzi przejście na 5 śrub + nowe felgi, koszt tarcz i klocków też trochę większy ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez honda2911 » 22 gru 2014, 13:03

rozstawu nie trzeba zmieniać wystarczy tylko dobrać odpowiednie tarcze
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez czarek1991 » 22 gru 2014, 13:09

Problem jest wlasnie z tarczami o srednicy do BA V6 albo M6, ktore beda na 4 sruby. W jednej firmie krzykneli mi za takie dorobienie tarcz 1000zł <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez Bartg » 22 gru 2014, 13:11

No dokładnie o to chodzi, albo robić cały swap na 5 śrub albo nie ruszać, ktoś pewnie powie to nawiercić nowe otworzy w tarczy, tacy magicy też są <nie powiem>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez honda2911 » 22 gru 2014, 16:06

bez wiercenia też się zrobi :D
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez Crenshaw » 22 gru 2014, 21:07

mi też ta BA się strasznie podoba <spoko> ile masz tam zapasu jeszcze przy tym setupie? czyli ile jeszcze może pójść w dół? :P
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez rafał88 » 22 gru 2014, 23:32

Pewnie do michy moze zejsc :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez michal1983 » 23 gru 2014, 08:21

Gość z Belgii, od którego kupiłem gwint BC Racing wymienił przednie sprężyny i amortyzatory na ich krótsze wersje. Standardowo do Mazdy 323F BA są sprzedawane dłuższe.

To jest setup z maksymalnie opuszczonym gwintem z przodu, mógłbym jeszcze zejść 2-3 cm niżej, ale musiałbym się pozbyć pierścieni zabezpieczających:


Obrazek



To są zdjęcia i filmik od gościa, od którego kupiłem ten gwint, on jeździł bez tych pierścieni zabezpieczających:



Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2011, 09:34
Posty: 103
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98

Postprzez przemo/leg » 23 gru 2014, 13:23

Nisko nisko <spoko>
podziwiam maniaków gleby. Ja bym chyba od siebie z osiedla nie wyjechał na takiej glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 paź 2013, 23:08
Posty: 174 (0/5)
Skąd: Legnica
Auto: Była: Mazda 323F BA; 1,5 Z5; 1998 LE
Jest: Mazda Xedos 6 CA KF; 1993

Postprzez zemoj » 23 gru 2014, 22:50

Wg mnie ten ez lip nie potrzebny. Sama dokladka MS lepiej by wyglądała. Reszta miód dla oczu :) Czekam jeszcze na dobre koło no i popieram, że wówczas w sukurs powinny pójść heble.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez misiak89-89 » 24 gru 2014, 12:00

ez lip strzał w 10, sprawia wrażenie jeszcze niższej a posadzenie na zimę jest bardzo odważne <spoko>
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Bartg » 24 gru 2014, 12:21

Na zimę powiadasz :P

Obrazek
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy