
Mazda 323F BG B6 '90
Tak były i są NKG
w co do winy to jest wina Madzi ona wypluła świece
a nie świeca Madzie
.




Ostatnio edytowano 31 lip 2014, 18:05 przez krzysiek323f bg, łącznie edytowano 1 raz

Ciesz się że na stacji Ci się to stało
Ja to miałem stresa jak mi zaczęło auto gasnąć w centrum miasta na drodze 2 pasmowej, a na krawężnik za chiny nie wjadę w dodatku jechałem sam ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Nigdy takiego czegoś nie używałem, mocne toto? Czy świeca będzie już na wieki wieków związana z tym silnikiem? 
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
jaaco napisał(a):Nigdy takiego czegoś nie używałem, mocne toto? Czy świeca będzie już na wieki wieków związana z tym silnikiem?
No ja też

Heh, czytając to przypomniała mi się najdroższa wymiana świec, która pociągnęła trochę więcej za sobą i skończyło się na remoncie silnika
Przy odkręcaniu jedna się odkręciła lekko bez żadnego luzu, później wszystkie pozakręcałem oprócz tej jednej bo się kręciła bez oporu, obejrzałem starą świece i gwint z głowicy był na niej. Wyjąłem więc głowicę i zawiozłem do przegwintowania, ale stwierdziłem, że jak już tam wiozę to zrobię jej remont, wymiana uszczelniaczy, później stwierdziłem, że jak zrobiłem górę to mi pewnie za jakiś czas dół będzie puszczał, więc wymieniłem pierścionki. No i tym sposobem wymiana świec wyniosła mnie jakieś 1000zł, no ale chociaż w gratisie dostałem remont silnika 
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
damian napisał(a):Heh, czytając to przypomniała mi się najdroższa wymiana świec, która pociągnęła trochę więcej za sobą i skończyło się na remoncie silnikaPrzy odkręcaniu jedna się odkręciła lekko bez żadnego luzu, później wszystkie pozakręcałem oprócz tej jednej bo się kręciła bez oporu, obejrzałem starą świece i gwint z głowicy był na niej. Wyjąłem więc głowicę i zawiozłem do przegwintowania, ale stwierdziłem, że jak już tam wiozę to zrobię jej remont, wymiana uszczelniaczy, później stwierdziłem, że jak zrobiłem górę to mi pewnie za jakiś czas dół będzie puszczał, więc wymieniłem pierścionki. No i tym sposobem wymiana świec wyniosła mnie jakieś 1000zł, no ale chociaż w gratisie dostałem remont silnika
No wiesz dół mam w świetnym stanie

- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Sprzedaje 17". Jest jak dla mnie za twardo
, ale 15 wróciły na Mazdę
i jednak do 1.6 to są akurat 


-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Crenshaw napisał(a):<płacze>
Nie płacz

Mi w BG 1.6 notorycznie swieca sie wykrecala co ok 30tys
Wysłane z mojego WT19i
Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Dziś Kręciłem do Końca
. Normalna temp Oleju 65stopni 
Dopisano 15 maja 2014, 22:05:
Hmm może kiedyś wpadnie coś innego
. Jakieś BP 

Dopisano 15 maja 2014, 22:05:
arafal21 napisał(a):<spoko>
Tylko jedna rzecz mi nie odpowiada w tej BagietceSilniik
Hmm może kiedyś wpadnie coś innego


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości