Mazda 323F BJ ZM 2001 Pb&LPG by BenQ323
Widzę, że działasz Panie kolego. Ja z Textarów z tyłu jestem zadowolony. Myślę, że też będziesz  
			
			
		- 
					
						
					
						z kropką nad z
 
- Od: 4 sty 2010, 22:12
 - Posty: 3200 (146/242)
 - Skąd: Bydgoszcz
 - Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0 
http://www.rallyshop.pl/index.php?p138678,super-oferta-rozporka-sparco-mazda-323
Może Cię zainteresuje
			
			
		Może Cię zainteresuje
- 
					
						
					
						z kropką nad z
 
- Od: 4 sty 2010, 22:12
 - Posty: 3200 (146/242)
 - Skąd: Bydgoszcz
 - Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0 
No kurczę okazja niezła, ale najpierw montaż gratów jakie przyszły z nadzieją, że pukanie w zawieszeniu zniknie i dopiero potem planowanie jakichkolwiek wydatków  
			
			Regeneracja DPF........info PW
		benq323 napisał(a):ale najpierw montaż gratów jakie przyszły z nadzieją, że pukanie w zawieszeniu zniknie
jak świece wymienisz to pukanie ustanie
PS; będzie dobrze

Same świece nie, ale jak pasek wspomagania do tego dorzucę to na pewno pomoże 
Edit 07.10.2013
 
Zamontowano nowe tarcze wraz z klockami, oba sworznie, pasek wspomagania, oraz świece

Łącznik stabilizatora jak narazie nie montowany, bo po zmianie sworzni pukanie ustało, a na żadnym z łaczników nie wyczut został najmniejszy luz (co innego mówił diagnosta na przeglądzie
 )
			
			
				Edit 07.10.2013
Zamontowano nowe tarcze wraz z klockami, oba sworznie, pasek wspomagania, oraz świece

Łącznik stabilizatora jak narazie nie montowany, bo po zmianie sworzni pukanie ustało, a na żadnym z łaczników nie wyczut został najmniejszy luz (co innego mówił diagnosta na przeglądzie
 )Ostatnio edytowano 24 lut 2014, 04:35 przez benq323, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			Regeneracja DPF........info PW
		Wczoraj bylem na regulacji lpg i zamieniony zostal reduktor. Zamiast tomasetto alaski zalozono mocniejszego antarctika. Mam nadzieje ze ten trochę lepiej się spisze 
Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka
			
			Wysłane z mojego GT-I8190 przy użyciu Tapatalka
Regeneracja DPF........info PW
		Odcina już na każdym? 
			
			
benq323 napisał(a):Zamiast tomasetto alaski zalozono mocniejszego antarctika
powinno być dobrze
ja mam u siebie na przodzie Textar plus Textar i sobie chwalę  
			
			
		

- Od: 14 kwi 2011, 09:47
 - Posty: 1415 (2/3)
 - Skąd: Lublin
 - Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
 
No textary jak narazie zachowują się bardzo dobrze- nie pylą, nie piszczą i hamują dużo lepiej od poprzedniego zestawu  
 
Dziś była okazja sprawdzić na prostej jak spisuje się nowy reduktor i poprawa jest znacząca. Nie ma już spadku mocy na 4 i 5 biegu. Pod górkę równomiernie przyśpiesza powyżej 5,5k obr/min
			
			Dziś była okazja sprawdzić na prostej jak spisuje się nowy reduktor i poprawa jest znacząca. Nie ma już spadku mocy na 4 i 5 biegu. Pod górkę równomiernie przyśpiesza powyżej 5,5k obr/min

Regeneracja DPF........info PW
		zemoj napisał(a):To nie reduktor był za słaby, tylko Ty za dużo mocy masz!![]()
Dobrze, że już ok
  
  
  
  Mocy ile by nie było to i tak będzie mało  
Mały EDIT:
W ostatnich dniach doszła do mnie paczka od Grzyba (dziex
 )

			
			
				
Mały EDIT:
W ostatnich dniach doszła do mnie paczka od Grzyba (dziex
 )
Ostatnio edytowano 24 lut 2014, 04:36 przez benq323, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			Regeneracja DPF........info PW
		Tak dla odświeżenia  
 
W końcu zabrałem się za wyrównanie podłogi w bagażniku. Za materiał posłużył gęsty styropian (fachowo styrodur) o grubości 5 cm.
Teraz podłoga jest płaska prawie jak w kombi
 

			
			
				W końcu zabrałem się za wyrównanie podłogi w bagażniku. Za materiał posłużył gęsty styropian (fachowo styrodur) o grubości 5 cm.
Teraz podłoga jest płaska prawie jak w kombi
 
Ostatnio edytowano 24 lut 2014, 04:36 przez benq323, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			Regeneracja DPF........info PW
		I jak tam przygotowania przed zima 
  
			
			
		Dziś rozpoczęte  
 
Szpachla na drzwiach wcale nie była aż tak grubo nałożona i wymiana drzwi byłaby wielką głupotą
 

Na takim odcinku właśnie wyszło pęknięcie. Teraz zostanie ponownie zaszpachlowane i pomalowane całe drzwi.
Wplanach jest malowanie także maski (mnóstwo odprysków), ranty drzwi (wszystkie 4 mocno zaatakowane), tylne nadkola, konserwacja podwozia, profili zamkniętych oraz pasów przedniego i tylnego
 
W trakcie realizacji jest także mały update który ucieszy oko, ale na razie tylko tyle... już widzę jak zżera Was ciekawość
  
  
			
			
				Szpachla na drzwiach wcale nie była aż tak grubo nałożona i wymiana drzwi byłaby wielką głupotą
 
Na takim odcinku właśnie wyszło pęknięcie. Teraz zostanie ponownie zaszpachlowane i pomalowane całe drzwi.
Wplanach jest malowanie także maski (mnóstwo odprysków), ranty drzwi (wszystkie 4 mocno zaatakowane), tylne nadkola, konserwacja podwozia, profili zamkniętych oraz pasów przedniego i tylnego
W trakcie realizacji jest także mały update który ucieszy oko, ale na razie tylko tyle... już widzę jak zżera Was ciekawość
  
  
Ostatnio edytowano 24 lut 2014, 04:37 przez benq323, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			Regeneracja DPF........info PW
		Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości



