Mazda 323F BA 98' 1.8 BP Touring Kit A-Spec video str 13 zdjęcia str 14
Tamiya x-24, ja też muszę kupić już trzecią buteleczkę bo mi znowu po zimie zjadło z halogenów 
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
tak jak mówi jaaco, pomarańczowa to Tamiya Clear Orange X-26 a żółta to Tamiya Clear Yellow X-24, jak chcesz zobaczyć jak wyglądają halogeny pomalowane tą żółtą to mam gdzieś fotki w temacie z moją mx-3
Kilka osób na tym jak i na innym forum prosiło mnie na pw o filmik z dźwiękiem mojego wydechu więc nagrałem conieco i wrzucam
Odrazu mówię, że metaliczny podźwięk spowodowany jest dziurą w wydechu (wcześniej tego dźwięku nie było) gdyż na rurze między kolektorem a strumienicą mam dziurę wielkości pięciozłotówki.
Odrazu mówię, że metaliczny podźwięk spowodowany jest dziurą w wydechu (wcześniej tego dźwięku nie było) gdyż na rurze między kolektorem a strumienicą mam dziurę wielkości pięciozłotówki.
Wydaje sie byc przyjemny, taki nie za glosny przy niskich obrotach a z pazurem przy koncu skali
Podoba mnie sie to ale musialbym jeszcze uslyszec na zywo. Szukam caly czas odpowiednio brzmiacego dla siebie i dzieki temu filmikowi WM laduje na mojej liscie potencjalnego zakupu 
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
no na żywo brzmi jeszcze fajniej bo ten jego basik jest taki bardziej miękki ale niestety mikrofon w iphonie 4 nie jest idealnym urządzeniem rejestrującym dźwięk, może jeszcze kiedyś spróbuję coś lepiej nagrać jak się zbiorę żeby się tej dziury pozbyć 
Dawno nic nie pisałem, więc mały update
Końcem sierpnia madzia zaliczyła trasę Sosnowiec – Zakopane – Wisła – Szczyrk – Sosnowiec, oczywiście niezawodnie
Z rzeczy psujących się – nic się nie zepsuło, w sumie odkąd mamy auto nic się nie zepsuło
a ze zużywających się, po powrocie z Zakopanego zostały wymienione łożyska przednie na SKF, bo bardzo huczały (ciekawostka – jak się skręciło w lewo to przestawało huczeć, a jak w prawo to huczało jeszcze bardziej). Później zaliczyła śpiewająco przegląd, oraz dostała nowy dowód rejestracyjny z powodu braku miejsc na pieczątki
15.10 minęło 6 lat odkąd ją mamy zarejestrowaną w Polsce, przejechała z nami niezawodnie 53 tysiące kilometrów
W tym miesiącu z kolei zostało zrobione ze spraw mechanicznych:
– tarcze przód nacinane nawiercane Rottinger
– klocki przód kashiyama (na lepsze póki co nie starczyło pieniędzy, kiedyś tam zmienię na coś efektywniejszego i mniej pylącego)
– bębny zostały zregenerowane – wcześniej trzymały jak diabli i piszczały przy każdym ruszaniu, teraz jest cisza
– wymieniona osłona na przegubie zewnętrznym
Ze spraw optycznych:
– gałka zmiany biegów Skunk2
– mieszek drążka zmiany biegów skórzany
– wymieniłem licznik (docelowo miał być z białymi tarczami od BJ, ostatecznie wylądował taki sam jak miałem czyli polift z BA ale bez popalonych ścieżek, z działającym brzęczykiem od świateł który u mnie nie działał)
– lampa lewa wymieniona na BOSCH (teraz mam dwie takie same)
Plany:
– kupiony zestaw Xenon 4300K. Zestaw jest niemiecki, z homologacją E4 i E13 na przetwornicach. Żarniki mają barwę światła nieco bielszą od zwykłych żarówek, trzeba zamontować i wyregulować lampy na stacji kontroli pojazdów
– malowanie odbłyśników soczewek na czarny mat + przy okazji wyczyszczenie lamp i soczewek w środku
– montaż spryskiwaczy do lamp
– montaż układu udającego autopoziomowanie, aby nie mieć problemów na przeglądach (czekam na paczkę)
– shortshifter
Zakupiłem też komplet felg 16", ale nie do efki tylko albo do MX-3, albo do czegoś co MX-3 zastąpi, jak MX się kiedyś sprzeda to felgi przyszły sezon rozpoczną na efce

– tarcze przód nacinane nawiercane Rottinger
– klocki przód kashiyama (na lepsze póki co nie starczyło pieniędzy, kiedyś tam zmienię na coś efektywniejszego i mniej pylącego)
– bębny zostały zregenerowane – wcześniej trzymały jak diabli i piszczały przy każdym ruszaniu, teraz jest cisza
– wymieniona osłona na przegubie zewnętrznym
Ze spraw optycznych:
– gałka zmiany biegów Skunk2
– mieszek drążka zmiany biegów skórzany
– wymieniłem licznik (docelowo miał być z białymi tarczami od BJ, ostatecznie wylądował taki sam jak miałem czyli polift z BA ale bez popalonych ścieżek, z działającym brzęczykiem od świateł który u mnie nie działał)
– lampa lewa wymieniona na BOSCH (teraz mam dwie takie same)
Plany:
– kupiony zestaw Xenon 4300K. Zestaw jest niemiecki, z homologacją E4 i E13 na przetwornicach. Żarniki mają barwę światła nieco bielszą od zwykłych żarówek, trzeba zamontować i wyregulować lampy na stacji kontroli pojazdów
– malowanie odbłyśników soczewek na czarny mat + przy okazji wyczyszczenie lamp i soczewek w środku
– montaż spryskiwaczy do lamp
– montaż układu udającego autopoziomowanie, aby nie mieć problemów na przeglądach (czekam na paczkę)
– shortshifter
Zakupiłem też komplet felg 16", ale nie do efki tylko albo do MX-3, albo do czegoś co MX-3 zastąpi, jak MX się kiedyś sprzeda to felgi przyszły sezon rozpoczną na efce
Korzystając z jednodniowego wyjazdu z kumplem na działkę, ładnej pogody i umytego auta zrobiłem kilka jesiennych zdjęć. Co prawda i tak nikt tu nie zagląda i nikogo nie interesuje mój temat, ale jakby ktoś przypadkiem tu trafił to kilka świeżych fotek.
Mały update z dzisiaj. Co zostało zrobione:
– obie lampy przednie rozklejone i wyczyszczone
– pomalowane odbłyśniki soczewek na czarny mat
– naprawiona regulacja lewej lampy, poprawione zębatki od regulacji
– zamontowany Xenon 4300K
– zamontowany zestaw DIY spryskiwaczy na przednie lampy

Zostało jedynie podregulować lampy i spryskiwacze i będzie git
– obie lampy przednie rozklejone i wyczyszczone
– pomalowane odbłyśniki soczewek na czarny mat
– naprawiona regulacja lewej lampy, poprawione zębatki od regulacji
– zamontowany Xenon 4300K
– zamontowany zestaw DIY spryskiwaczy na przednie lampy

Zostało jedynie podregulować lampy i spryskiwacze i będzie git
luki jak sprawują się te tarcze rotingera, bo też się nad nimi zastanawiałem?
Dopisano 28 gru 2014, 18:11:
konkretnie nawet jak sprawuję się taki zestaw jak założyłeś: rotinger + kashiyama
Dopisano 28 gru 2014, 18:11:
konkretnie nawet jak sprawuję się taki zestaw jak założyłeś: rotinger + kashiyama
Nie ma szału? Jest szał jak skur*ysyn, wreszcie widzę że mi światła świecą
na zwykłych żarówkach potrafiłem zrobić trasę 15km i pod domem zorientować się, że jechałem na samych pozycjach, które świecą na pomarańczowo więc widać je tyle co nic, więc jak świeciły żarówki tungsram+90%? A i tak świeciły kilka razy mocniej, niż zwykłe, które miałem przed nimi.
Dzisiaj wyregulowałem prawą lampę, świeci idealnie tak jak powinna także jestem zadowolony, natomiast lewej nie zdążyłem bo po wpadnięciu w dziurę znów spadła zębatka i soczewka poszła w dół i świeci metr przed auto, także chyba znów trzeba będzie rozkleić lewą lampę i to złożyć i poprawić jeszcze bardziej te zębatki.
A rotingery z kashiyamą sprawują się nieźle, ale do pełni szczęścia trzeba byłoby zregenerować zaciski + wymienić płyn w układzie, ale tym zajmę się dopiero na wiosnę bo za zimno. Ale polecam

Dzisiaj wyregulowałem prawą lampę, świeci idealnie tak jak powinna także jestem zadowolony, natomiast lewej nie zdążyłem bo po wpadnięciu w dziurę znów spadła zębatka i soczewka poszła w dół i świeci metr przed auto, także chyba znów trzeba będzie rozkleić lewą lampę i to złożyć i poprawić jeszcze bardziej te zębatki.
A rotingery z kashiyamą sprawują się nieźle, ale do pełni szczęścia trzeba byłoby zregenerować zaciski + wymienić płyn w układzie, ale tym zajmę się dopiero na wiosnę bo za zimno. Ale polecam

luki_92_92 napisał(a):więc jak świeciły żarówki tungsram+90%? A i tak świeciły kilka razy mocniej, niż zwykłe, które miałem przed nimi.
Czy rzeczywiście te Tungsramy+90% są takie dobre? Wiem, że w testach wypadają dobrze, dlatego kiedyś miałem je u siebie i jak później zmieniłem na Bosh Pure Light to zauważyłem znaczną poprawę, no chyba, że to było tylko moje subiektywne odczucie albo dostałem Tungsramy jakieś słabej jakości/odpady produkcyjne (zamawiałem na allegro)
- Od: 31 gru 2011, 09:34
- Posty: 103
- Skąd: Lubin
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98
Heh
Sie narobil a i tak spadlo
Kara jak szlak
Poka ja teraz to wyglada, ja poluje na 55w przetwornice ale nie moge wyrwac samych tylko caly zestaw mi wciskaja 
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Nie pierdziel, do wyboru do koloru
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... fault-1209
Muszę gdzieś dorwać zębatki do lampy z boscha :/ A raczej samych nie kupię, chyba że by mi się udało znaleźć kogoś z rozbitą lampą boscha, ale raczej to graniczy z cudem :/

Muszę gdzieś dorwać zębatki do lampy z boscha :/ A raczej samych nie kupię, chyba że by mi się udało znaleźć kogoś z rozbitą lampą boscha, ale raczej to graniczy z cudem :/
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości