Mazda 323f BA BP GT '95 -nowe fotki 32 str.
oj tam, oj tam
miałeś? to już nie masz? coś zrobiłeś
mi się wydaję że jest ok tak jak jest 
Aaa, myślałem że nie masz gleby i dlatego tak buja, widocznie to zależy od producenta springów, moje sa sztywniejsze i dlatego jest różnica 
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
MTSy są miękkie
w ogóle nie odczułem że samochód się utwardził. nie wiem czy to źle czy dobrze dla zawieszenia, ale ogólnie nie narzekam 
dawno nic nie pisałem, ale nic się nie działo
nawet miesięczny przebieg spadł mi o połowę 
z ciekawszych rzeczy (lub i nie):
pojeżdżawka na torze:
Małe relacje zrobiona przez Sewę: Klik, tam jest kilka zdjęć, ja dodam tylko filmiki
mała sesja zdjęciowa:







zdjęcie z młodszą siostrą

z rzeczy to-do:
najbliżej czeka rozrząd i poprawki blacharsko lakiernicze. rozrząd zamówiony w carspeed, niestety nie OE/OEM, ale będzie:
– pasek Mitsuboshi
– napinacz GMB
– rolka gładka GMB
– rolka prowadząca zębata SKF
– sprężyna napinacza oryginał OE MAZDA
– pompa wody japońska AISIN/GMB z uszczelkami
Olej:
– filtr oryginał OE MAZDA
– Olej VALVOLINE Maxlife 10W40
– VALVOLINE Professional Engine Flush
Z poprawek będzie trochę, bo praktycznie wszystkie ranty trzeba zabezpieczyć, łącznie z tylnymi nadkolami (tu na szczęście wyszło delikatnie, ale chce to przed zimą zrobić, żeby się nie rozpleniło), do tego malowanie tylnych prawych drzwi (w końcu, po 2 latach, zrobię mega kreskę od klucza) poza tym malowanie tylnej klapy, bo jest pełno odprysków i rysek oraz porządne zabezpieczenie podwozia, z grubsza tyle
z ciekawszych rzeczy (lub i nie):
pojeżdżawka na torze:
Małe relacje zrobiona przez Sewę: Klik, tam jest kilka zdjęć, ja dodam tylko filmiki
mała sesja zdjęciowa:

zdjęcie z młodszą siostrą
z rzeczy to-do:
najbliżej czeka rozrząd i poprawki blacharsko lakiernicze. rozrząd zamówiony w carspeed, niestety nie OE/OEM, ale będzie:
– pasek Mitsuboshi
– napinacz GMB
– rolka gładka GMB
– rolka prowadząca zębata SKF
– sprężyna napinacza oryginał OE MAZDA
– pompa wody japońska AISIN/GMB z uszczelkami
Olej:
– filtr oryginał OE MAZDA
– Olej VALVOLINE Maxlife 10W40
– VALVOLINE Professional Engine Flush
Z poprawek będzie trochę, bo praktycznie wszystkie ranty trzeba zabezpieczyć, łącznie z tylnymi nadkolami (tu na szczęście wyszło delikatnie, ale chce to przed zimą zrobić, żeby się nie rozpleniło), do tego malowanie tylnych prawych drzwi (w końcu, po 2 latach, zrobię mega kreskę od klucza) poza tym malowanie tylnej klapy, bo jest pełno odprysków i rysek oraz porządne zabezpieczenie podwozia, z grubsza tyle
Wszystkie zdjęcia wyszły super z ostatniej sesyjki.
A co do rozrządu to nie obawiaj się bo ja mam to samo założone u siebie i latam już prawie 20tys km.
Co do oleju to przy moim przebiegu jaki mam już na budziku postanowiłem zalewać mineralny a marka to Lotos a wymieniam co 10tys a nawet mniej.
Co do kresek to tylko polerka delikatna i nie masz kresek więc możemy razem nad tym podziałać tylko trzeba załatwić szlifierkę.
P.S. zdjęcie nr. 2 jest bajka.
A co do rozrządu to nie obawiaj się bo ja mam to samo założone u siebie i latam już prawie 20tys km.
Co do oleju to przy moim przebiegu jaki mam już na budziku postanowiłem zalewać mineralny a marka to Lotos a wymieniam co 10tys a nawet mniej.
Co do kresek to tylko polerka delikatna i nie masz kresek więc możemy razem nad tym podziałać tylko trzeba załatwić szlifierkę.
P.S. zdjęcie nr. 2 jest bajka.

- Od: 11 cze 2010, 11:05
- Posty: 504
- Skąd: Suwałki/Toruń/Brwinów pod WA-WĄ
- Auto: Mazda 323f BA 1,5 Z5 1996r,
Mazda 3 BK LF Aero 2005r.
rozrząd z gwarancją na 60k km
co do kreski to akurat tej nie da się spolerować, jest głęboka i poharatana, ale nic się z tym przez 2 lata nie działo, ale czas najwyższy się tym zająć. co do oleju to moja opinia jest taka, że minerał w tym silniku to samo zło 

Na takim samym paseczku rozrządu jeżdżę, póki co jest ok
Firmy rolek i napinacza nie pamiętam
A mój mechanik mówił i tak też zalecił, żeby go wymienić po 70k km a nie 60 jak w Twoim wypadku
No zobaczymy
U mnie semisyntetyk zalany i nic nie bierze, no ale niecałe 160k przebiegu, do Twoich 230 sie nie umywa 

niecałe 160k przebiegu, jak takie coś czytam to z krzesła spadam
powiedz jeszcze że rocznik 94, od niepalącego emeryta z niemiec, jeżdżącego oczywiście tylko w niedzielę do kościoła 


oj tam oj tam
przebiegiem i rocznikiem się nie jeździ, takie jest moje zdanie.
co do rozrządu na tyle jest gwarancja (tzn 1rok/60k km), więc tyle pewnie wytrzyma. obecny rozrząd miałem wymienić 10k km temu, ale jakoś mi wyleciało
od kupna nie ruszany, więc czas najwyższy 
co do rozrządu na tyle jest gwarancja (tzn 1rok/60k km), więc tyle pewnie wytrzyma. obecny rozrząd miałem wymienić 10k km temu, ale jakoś mi wyleciało
Rocznik 98, gościu palący(niestety...ale dluuuuugo trwało zeby usunąć ten smród) i nie emeryt także trochę się pomyliłeś
Aczkolwiek nie wiem, kto wierzy w takie rzeczy o emerytach 
Aczkolwiek w domu jest jeszcze astra rok 97 i 101k przebiegu(od nowości rodzice jezdzą), także da się^^
Aczkolwiek w domu jest jeszcze astra rok 97 i 101k przebiegu(od nowości rodzice jezdzą), także da się^^
Piterek17 napisał(a): U mnie semisyntetyk zalany i nic nie bierze, no ale niecałe 160k przebiegu, do Twoich 230 sie nie umywa
Ja mam 307k km przebiegu mam instalację LPG i ani grama nie ubyło po 5k km
- Od: 11 cze 2010, 11:05
- Posty: 504
- Skąd: Suwałki/Toruń/Brwinów pod WA-WĄ
- Auto: Mazda 323f BA 1,5 Z5 1996r,
Mazda 3 BK LF Aero 2005r.
no to jak nie bierze to z jakie powodu zalałeś minerał?
trzydziech napisał(a):– pompa wody japońska AISIN/GMB z uszczelkami
U mnie ta pompa nie dozyla 60k km. Jak ja kupowalem swoj zestaw z ta pompa to dostalem gwarancje 1rok/90k km, ale widze, ze teraz jest inaczej
pompa wody nie jest w tej gwarancji na kilometry, ani w tej tańszej ani droższej wersji gdzie do obu jest polecona. Był też rozrząd OE/OEM MAZDA na 100.000km:
– pasek oryginał OE MAZDA w pudełku mazdy
– napinacz oryginał OEM MAZDA – NTN (folia)
– rolka prowadząca oryginał OEM MAZDA – NTN (folia)
– rolka prowadząca zębata SKF
– sprężyna napinacza oryginał OE MAZDA
Taki rozrząd ma 1 rok gwarancji producenta z limitem 100.000km.
– pasek oryginał OE MAZDA w pudełku mazdy
– napinacz oryginał OEM MAZDA – NTN (folia)
– rolka prowadząca oryginał OEM MAZDA – NTN (folia)
– rolka prowadząca zębata SKF
– sprężyna napinacza oryginał OE MAZDA
Taki rozrząd ma 1 rok gwarancji producenta z limitem 100.000km.
no to nie jest powód
przenieśmy się do Twojego wątku skoro mówimy o Twoim samochodzie:P
Zestaw do wymiany na miejscu 

Trzydziech jak tam sprawa climatroniku ?
Nic się nie chwalisz czy się udało czy jeszcze jakieś problemy
Nic się nie chwalisz czy się udało czy jeszcze jakieś problemy
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
-
Cierpliwy
- Od: 25 kwi 2008, 18:29
- Posty: 1489 (3/6)
- Skąd: Łódź
- Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'
na razie jest problem ze znalezieniem schematu elektrycznego od mojej efki (konkretnie od klimy). kupiłem dodatkowy panel taki sam jak mój i próbowałem jakoś odczytać zmiany napięć, oporności itp. ale nic mi się nie zgadza
po za tym teraz to już w ogóle kompletnie brak czasu, a nad tym jednak trzeba chwilkę posiedzieć. jak dorwę schemat, to trochę to uprości 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość