Mazda 323f BA BP GT '95 -nowe fotki 32 str.

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez trzydziech » 27 cze 2011, 15:09

oj tam, oj tam :P miałeś? to już nie masz? coś zrobiłeś :>mi się wydaję że jest ok tak jak jest :P
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez jaaco » 27 cze 2011, 17:06

Aaa, myślałem że nie masz gleby i dlatego tak buja, widocznie to zależy od producenta springów, moje sa sztywniejsze i dlatego jest różnica :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez trzydziech » 27 cze 2011, 20:10

MTSy są miękkie :P w ogóle nie odczułem że samochód się utwardził. nie wiem czy to źle czy dobrze dla zawieszenia, ale ogólnie nie narzekam :P
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez trzydziech » 10 wrz 2011, 21:59

dawno nic nie pisałem, ale nic się nie działo :P nawet miesięczny przebieg spadł mi o połowę :P
z ciekawszych rzeczy (lub i nie):
pojeżdżawka na torze:
Małe relacje zrobiona przez Sewę: Klik, tam jest kilka zdjęć, ja dodam tylko filmiki :)





mała sesja zdjęciowa:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

zdjęcie z młodszą siostrą ;)
Obrazek

z rzeczy to-do:
najbliżej czeka rozrząd i poprawki blacharsko lakiernicze. rozrząd zamówiony w carspeed, niestety nie OE/OEM, ale będzie:
– pasek Mitsuboshi
– napinacz GMB
– rolka gładka GMB
– rolka prowadząca zębata SKF
– sprężyna napinacza oryginał OE MAZDA
– pompa wody japońska AISIN/GMB z uszczelkami
Olej:
– filtr oryginał OE MAZDA
– Olej VALVOLINE Maxlife 10W40
– VALVOLINE Professional Engine Flush
Z poprawek będzie trochę, bo praktycznie wszystkie ranty trzeba zabezpieczyć, łącznie z tylnymi nadkolami (tu na szczęście wyszło delikatnie, ale chce to przed zimą zrobić, żeby się nie rozpleniło), do tego malowanie tylnych prawych drzwi (w końcu, po 2 latach, zrobię mega kreskę od klucza) poza tym malowanie tylnej klapy, bo jest pełno odprysków i rysek oraz porządne zabezpieczenie podwozia, z grubsza tyle :P
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez wachers » 11 wrz 2011, 20:32

Wszystkie zdjęcia wyszły super z ostatniej sesyjki.
A co do rozrządu to nie obawiaj się bo ja mam to samo założone u siebie i latam już prawie 20tys km.
Co do oleju to przy moim przebiegu jaki mam już na budziku postanowiłem zalewać mineralny a marka to Lotos a wymieniam co 10tys a nawet mniej.
Co do kresek to tylko polerka delikatna i nie masz kresek więc możemy razem nad tym podziałać tylko trzeba załatwić szlifierkę. :D
P.S. zdjęcie nr. 2 jest bajka. <serduszka>
Najlepsza muzyka to dźwięk silnika.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2010, 11:05
Posty: 504
Skąd: Suwałki/Toruń/Brwinów pod WA-WĄ
Auto: Mazda 323f BA 1,5 Z5 1996r,
Mazda 3 BK LF Aero 2005r.

Postprzez trzydziech » 11 wrz 2011, 21:05

rozrząd z gwarancją na 60k km :P co do kreski to akurat tej nie da się spolerować, jest głęboka i poharatana, ale nic się z tym przez 2 lata nie działo, ale czas najwyższy się tym zająć. co do oleju to moja opinia jest taka, że minerał w tym silniku to samo zło <nie powiem>
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez Piterek17 » 11 wrz 2011, 21:18

Na takim samym paseczku rozrządu jeżdżę, póki co jest ok :D Firmy rolek i napinacza nie pamiętam <nie powiem> A mój mechanik mówił i tak też zalecił, żeby go wymienić po 70k km a nie 60 jak w Twoim wypadku ;) No zobaczymy :P U mnie semisyntetyk zalany i nic nie bierze, no ale niecałe 160k przebiegu, do Twoich 230 sie nie umywa ;)
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2011, 13:18
Posty: 217 (0/1)
Skąd: Siemianice/Gdańsk
Auto: Mazda 323F Z5 98' LE

Postprzez luki_92_92 » 11 wrz 2011, 21:20

niecałe 160k przebiegu, jak takie coś czytam to z krzesła spadam <lol> powiedz jeszcze że rocznik 94, od niepalącego emeryta z niemiec, jeżdżącego oczywiście tylko w niedzielę do kościoła hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez trzydziech » 11 wrz 2011, 21:24

oj tam oj tam :P przebiegiem i rocznikiem się nie jeździ, takie jest moje zdanie.
co do rozrządu na tyle jest gwarancja (tzn 1rok/60k km), więc tyle pewnie wytrzyma. obecny rozrząd miałem wymienić 10k km temu, ale jakoś mi wyleciało :P od kupna nie ruszany, więc czas najwyższy :)
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez Piterek17 » 11 wrz 2011, 21:30

Rocznik 98, gościu palący(niestety...ale dluuuuugo trwało zeby usunąć ten smród) i nie emeryt także trochę się pomyliłeś :D Aczkolwiek nie wiem, kto wierzy w takie rzeczy o emerytach :D
Aczkolwiek w domu jest jeszcze astra rok 97 i 101k przebiegu(od nowości rodzice jezdzą), także da się^^
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2011, 13:18
Posty: 217 (0/1)
Skąd: Siemianice/Gdańsk
Auto: Mazda 323F Z5 98' LE

Postprzez wachers » 12 wrz 2011, 15:55

Piterek17 napisał(a): U mnie semisyntetyk zalany i nic nie bierze, no ale niecałe 160k przebiegu, do Twoich 230 sie nie umywa ;)

Ja mam 307k km przebiegu mam instalację LPG i ani grama nie ubyło po 5k km
Najlepsza muzyka to dźwięk silnika.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2010, 11:05
Posty: 504
Skąd: Suwałki/Toruń/Brwinów pod WA-WĄ
Auto: Mazda 323f BA 1,5 Z5 1996r,
Mazda 3 BK LF Aero 2005r.

Postprzez trzydziech » 12 wrz 2011, 16:51

no to jak nie bierze to z jakie powodu zalałeś minerał?
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez sq2jul » 12 wrz 2011, 16:58

trzydziech napisał(a):– pompa wody japońska AISIN/GMB z uszczelkami


U mnie ta pompa nie dozyla 60k km. Jak ja kupowalem swoj zestaw z ta pompa to dostalem gwarancje 1rok/90k km, ale widze, ze teraz jest inaczej ;)
Smoki i gołe baby
Forumowicz
 
Od: 29 wrz 2007, 21:15
Posty: 6700 (241/160)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: gnojarz & bezdasznik

Postprzez trzydziech » 12 wrz 2011, 17:01

pompa wody nie jest w tej gwarancji na kilometry, ani w tej tańszej ani droższej wersji gdzie do obu jest polecona. Był też rozrząd OE/OEM MAZDA na 100.000km:
– pasek oryginał OE MAZDA w pudełku mazdy
– napinacz oryginał OEM MAZDA – NTN (folia)
– rolka prowadząca oryginał OEM MAZDA – NTN (folia)
– rolka prowadząca zębata SKF
– sprężyna napinacza oryginał OE MAZDA
Taki rozrząd ma 1 rok gwarancji producenta z limitem 100.000km.
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez wachers » 12 wrz 2011, 17:09

Powód jeden duży przebieg i LPG
Najlepsza muzyka to dźwięk silnika.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2010, 11:05
Posty: 504
Skąd: Suwałki/Toruń/Brwinów pod WA-WĄ
Auto: Mazda 323f BA 1,5 Z5 1996r,
Mazda 3 BK LF Aero 2005r.

Postprzez trzydziech » 12 wrz 2011, 17:13

no to nie jest powód :P przenieśmy się do Twojego wątku skoro mówimy o Twoim samochodzie:P
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez trzydziech » 14 wrz 2011, 21:01

Zestaw do wymiany na miejscu :P
Obrazek
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez Majki88 » 22 wrz 2011, 16:21

Trzydziech jak tam sprawa climatroniku ?
Nic się nie chwalisz czy się udało czy jeszcze jakieś problemy :P
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez trzydziech » 22 wrz 2011, 16:55

na razie jest problem ze znalezieniem schematu elektrycznego od mojej efki (konkretnie od klimy). kupiłem dodatkowy panel taki sam jak mój i próbowałem jakoś odczytać zmiany napięć, oporności itp. ale nic mi się nie zgadza :( po za tym teraz to już w ogóle kompletnie brak czasu, a nad tym jednak trzeba chwilkę posiedzieć. jak dorwę schemat, to trochę to uprości :P
Klubowicz
CUP 2011 miejsce 2
 
Od: 9 wrz 2009, 10:02
Posty: 2232 (44/33)
Skąd: Toruń
Auto: Mazda Mx5 NBfl B6 02r.

Postprzez luki_92_92 » 22 wrz 2011, 18:28

Mam pisać do miśków z uk jak ostatnio, żeby schemacik dali? <oczy>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy