Erastotenes napisał(a):Najbardziej rozbawił mnie wiatraczek
Wiatraczek zdemontowany. Używanie tego gadzetu nie ma sensu przy bardzo wysokich temperaturach.
Jezeli temp w samochodzie ma ok 30 stopni C to i tak bedzie on dmuchal cieplym powietrzem. Gdyby mial wieksza srednice to moze bylo by ok (wyglad jednak byl by komiczny).
loockas napisał(a):Dareczeq napisał(a):Obecnie wynosi 7000 obr/min.
Czy czasem i tak nie zablokuje Cię ogranicznik z ECU, który chyba jest ustawiony na 6300 o ile pamiętam?
Tak naprawde ta opcja, ktora jest ustawiona na 7000 obr to nic innego jak informacja przy jakich obrotach komputer sterujacy LPG ma sie przelaczyc na benzyne przy duzych obciazeniach. Ustawilem ja tak wysoko bo standardowo po kalibracji wynosi ona 6000 obr. W takiej sytuacji przy przyduszeniu obrotow na LPG powyzej 6000 nastapilo by przelaczenie na benzyne (a tego wlasnie chcialem uniknac).
Oczywiscie masz racje, ze to nie spowoduje, ze bede mogl wyzej krecic silnik az do 7000 obrotow, odciecie nastapi szybciej przy ok 6300. Zatem czy ustawil bym 6400 lub 7000 obr efekt bedzie taki sam (w przypadku silnika B6).
Parametr ten zmienialem wlasnie miedzy innymi po to aby upewnic sie w tym co napisales ale zapomnialem wspomniec na forum o wynikach testu. Wiec super, ze o tym nadmieniles.
Na poczatku mialem ustawione na standard 6000 obr.
Potem zmienilem na 6600 i mialem wrazenie jakby krecil sie wyzej (zludzenie).
Po zmianie na 7000 upewnilem sie, ze odcinka pozostaje taka sama jak na benzynie.
Z ostatnich nowosci – zakupiono
