Mazda 323F BJ RF-4F 2002 nie do zepsucia :)
Neonixos – co do opon to w fordzie kiedyś u ojca było dokładnie do samo. Problemem okazały się sworznie wahaczy (nie wiem co to ma do tego i w jaki sposób może wogóle to wpływać) ale po wymianie jak reką odjął – klometrów juz z 40 tysi nalatane i żadnej opony nie ścina ani zimówki ani letniej. A było dokładnie tak jak u Ciebie – po wewnętrznej stronie druty prawie...
A swoją drogą jak u Ciebie było z wyważeniem? Chociaż mało prawdopodobne żeby wszyztskie koła były źle wyważone... Ale chyba nie wspominałeś na których kołach Ci to ścieło...?
A swoją drogą jak u Ciebie było z wyważeniem? Chociaż mało prawdopodobne żeby wszyztskie koła były źle wyważone... Ale chyba nie wspominałeś na których kołach Ci to ścieło...?

pawcio1017 napisał(a):nie wspominałeś na których kołach Ci to ścieło...?
generalnie na wszystkich tak było, ale dzięki za podpowiedź gdzie szukać, choć to mało prawdopodobne bo przed sprawdzeniem zbieżności wyszarpali zawieszenie (mają stację diagnostyczną) i wszystko w jak najlepszym porządku a kontrolę zbieżności robili cyfrowo chcieli nawet dowód od samochodu bo ściągali z bazy danych jakie kąty musi mieć samochód. Szukając przyczyny pojadę do mechanika i sprawdzi mi te sworznie i nie tylko.
a ja myślę że za dużo mocy masz pod maską – i tu tkwi sedno sprawy 

Uważaj mam Mazde i nie zawaham się jej użyć
!!

- Od: 28 lut 2008, 16:45
- Posty: 351
- Skąd: wawa
- Auto: 323F BJ 2.0 TDVI 2001
freshbratek napisał(a):a ja myślę że za dużo mocy masz pod maską – i tu tkwi sedno sprawy



Z nowości:
Starcie z Xedos 6 2,0 V6 144 wyszło 2:1 dla mnie:p ale raczje remis bo xed miał pełen bak a ja zimówki. Jednak coś ten diesel warty jest
Starcie z Xedos 6 2,0 V6 144 wyszło 2:1 dla mnie:p ale raczje remis bo xed miał pełen bak a ja zimówki. Jednak coś ten diesel warty jest

kiedy sie scigales
moze jakis filmik nakrecony z partyzanta
neonixos uzywamy opcji edytuj a nie piszemy posta pod postem

- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Filmik będzie ale z perspektywy jedynie startu a nie w środku, niestety trakcja była kiepska i zimówki nie dawały rady.
Neonixos666 napisał(a):Filmik będzie ale z perspektywy jedynie startu a nie w środku, niestety trakcja była kiepska i zimówki nie dawały rady.
A potem mówi że mu opony ścina...

Panie i Panowie przedstawiam prawdopodobnie pierwszy półprofesjonalny układ opornikotuningu wraz z okablowaniem i sterowaniem on/off do mazdy z silnikiem RF4F (z przepływomierzem) z możliwością rozbudowy





Dodatkowo zostało poprawione podświetlenie wskaźnika doładowania (podłączenia z instalacji radia)





Dodatkowo zostało poprawione podświetlenie wskaźnika doładowania (podłączenia z instalacji radia)
no prosze
jeszcze tylko przycisk powinienes miec oryginalny od mazdy
taki do wlaczania i wylaczania trakcji
i wtedy bys mial naprawde ori 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
No no nie pogadasz teraz
Nawet carbonem boxa obkleiłeś
Ta opcja on/off skojarzyła mi się z blokadami, jakie montowało się w skuterach. Kiedyś też miałem własnie taki pstryczek i w razie kontroli niebieskich szybko sie przełączało i leciał przepisowo tylko do 45km/h
A właśnie tak apropo folii to masz gdzies u siebie w mieście dostęp do takich?

A właśnie tak apropo folii to masz gdzies u siebie w mieście dostęp do takich?

boczek86 napisał(a):no proszejeszcze tylko przycisk powinienes miec oryginalny od mazdy
taki do wlaczania i wylaczania trakcji
i wtedy bys mial naprawde ori
To jeszcze trzeba dopracować bo w końcowej wersji puszka będzie nie oklejona a pomalowana i koszulki termokurczliwe na końcach przewodów, przełącznik taki bo drugi będzie od natrysku wody który muszę skompletować zimą a wiosną montaż
szkoda ze niepodswietlane
znaczy da sie podlaczyc swiatlo ale niedasz rady tego zrobic bo przez przycisk nieprzechodzi plus i minus tylko opornosc
ale w kontroli tez chyba sa dwa przyciski
albo moze od mazdy 323c bys cos dobral 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
pawcio1017 napisał(a):A właśnie tak apropo folii to masz gdzies u siebie w mieście dostęp do takich?
Niestety nie, mam tą filie z Pisza aż.
boczek86 napisał(a):szkoda ze niepodswietlaneznaczy da sie podlaczyc swiatlo ale niedasz rady tego zrobic bo przez przycisk nieprzechodzi plus i minus tylko opornosc
ale w kontroli tez chyba sa dwa przyciski
albo moze od mazdy 323c bys cos dobral
Przycisk nie podświetlam bo ma być właśnie taki cichociemny
tylko ze startów na 1/4 w Rykach na opornikach
z zewnątrz ale muszę nakręcić coś jak ogarnę wszystko w aucie i dobrze żeby było sucho i bez mgły 
a przełącznik zostawię sobie do podtlenku
a przełącznik zostawię sobie do podtlenku

Bart0n napisał(a):Masz jakiś filmik jak się odpycha bez i z opornikami?
przyjedz na zlot to moze bedziesz mial okazje na jazde probna




- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Chodziło mi o taki film z widokiem na licznik i obrotka
ogólnie świetne w DiTD jest to ,że za parę złotych można zwiększyć moc bez większych problemów. Jak Neonixosss zacznie produkcję swoich boxów na masową skalę to już w ogóle same przecinaki będą jeździć 
Bart0n napisał(a):Jak Neonixosss zacznie produkcję swoich boxów na masową skalę to już w ogóle same przecinaki będą jeździć
hehhehe a ile części do ditd się pojawi jak ktoś przesadzi
ogólnie jest spoko tylko mnie sprzęgło męczy
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości