Dziś zabrałem się za przymiarki dostosowania CAI do KF-a. Pierwszy problem to odpowiednie skrócenie pierwszej rury (przepustnica – przepływomierz), a ponieważ nie chcę tego zrobić na odwal się poczekam aż
mbmaster upora sie z zaciskiem i razem to pomierzymy i diaksem utniemy. Kolejna sprawa to muszę dokupić dłuższy wąż od odmy, EGRu i jedną opaskę silikonową na przepustnicę bo obecna jest za szeroka. Ponieważ mój budżet przez najbliższe dni wynosi 0 więc o tydzień przynajmniej się to przesunie. Ale pomimo tych problemów postanowiłem zamontować część zestawu od przepływomierza do stożka (założyłem na razie stary bo pod ręką nie miałem zestawu do spryskania BOMZa:)
Efekt jest taki, że o wiele fajniej i rasowo silnik ryczy
Po przejazdach testowych delektując się dźwiękiem nie stwierdziłem żeby rura się nagrzała.
Poniżej foto 50% zestawu:)
Najpierw trzeba było zdemontować pozostałości po oryginalnym dolocie zaznaczone czerwoną strzałką – ta rura wchodzi w błotnik i składa sie z 3 elementów – jeszcze nie wyjąłem ostatniego, bo to już trzeba zdejmować osłonę pod silnikiem i koło z osłoną, żeby dostać się do tego – ale będzie to zrobione:)
a tutaj efekt 50% – nie robiłem fotek co i jak podłączać bo już są we wcześniejszych relacjach
Jak widać dolot przymocowany jest kątownikiem do przepływomierza