Mazda 323 BG 1.3 16V 1991

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Mazdaxxx » 5 paź 2007, 00:03

powiem wam panowie ze wydałem 155 zł na filtr dedykowany do naszego modelu do tego 45 zł za przeyłke z angli (kupiłem na angielskiem e-buy) u nas nie znalazłem do tego dokupiłem oryginalna przełaczke z przepływomierza na okragłe wejscie wyrznołem dziure w zderzaku i doprowadziłem zimne powietrze odizolowałem storzka iiiiii ryczy jak głupia allleee osiagi i spalanie poszło do góry teraz jak mu pocisne solidnie po odcince to od 11,1 do 11,7 na 100 wpierdzieli :/ nie polecam chyba wróce do standardowej puchy i filtrona :/
323 BG 1.3 16v gaźnik 73KM 1991r
323 BG 1.3 8v wtrysk 67KM 1990r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1991r
323F BG 1.6 16v gaźnik 88KM 1990r
Fiat Tempra 1.6 8v 75KM 1996r
323F BG 1.6 16v wtrysk 88KM 1993r
323f BA 1.5 16v 88KM 1996r
BMW e36 compact 1.6 8v 105KM 1994r
Mx-3 1.6 16v 107KM 1998r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2007, 12:51
Posty: 721
Skąd: Kraków
Auto: mx-3 1.6 107KM 98r

Postprzez BratCukierka » 5 paź 2007, 07:49

I jak wrażenia?i masz może fotorealcję jak to w naszych modelach zrobić? język


oj wrażenia pozytywne :)
fototrelacja taka sama jak w mx-3 mX-men'a :D
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez pestek » 5 paź 2007, 09:30

BratCukierka działaj działaj <spoko> <spoko> <paker> <paker>
"Kabura-ya Signal arrow"
Nowy projekt DOHC TURBO już ukończony :) Frajda niesamowita :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 maja 2005, 14:10
Posty: 510
Skąd: MALBORK
Auto: MAZDA mx3 BP-T

Postprzez BratCukierka » 5 paź 2007, 12:30

pestek napisał(a):BratCukierka działaj działaj spoko spoko paker paker


Pomyśle o zglebieniu na wiosenkę :D:P i pomalowaniu maski i dachu na czarno jak u przemka323h i założeniu spojlerka na klapę i lotki nad tylną szybą od GT :D:P i może przedni zderzak od GT albo GTX zagości :P

Mazdaxxx napisał(a):powiem wam panowie ze wydałem 155 zł na filtr dedykowany do naszego modelu do tego 45 zł za przeyłke z angli (kupiłem na angielskiem e-buy) u nas nie znalazłem do tego dokupiłem oryginalna przełaczke z przepływomierza na okragłe wejscie wyrznołem dziure w zderzaku i doprowadziłem zimne powietrze odizolowałem storzka iiiiii ryczy jak głupia allleee osiagi i spalanie poszło do góry teraz jak mu pocisne solidnie po odcince to od 11,1 do 11,7 na 100 wpierdzieli :/ nie polecam chyba wróce do standardowej puchy i filtrona :/


ja mimo wszystko narazie zrezygnowałem ze zmiany dolotu :)

zapomniałbym o najważniejszym :D jesli uda mi się gdzieś "na czarno" jakąś kaskę zarobić to i może inny silnik robiący pssssst zagości pod maską :P ale to już pewnie po wakacjach jeśli za granicę uda mi się wyjechać :)
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez check » 5 paź 2007, 13:46

BratCukierka napisał(a):Pomyśle o zglebieniu na wiosenkę i pomalowaniu maski i dachu na czarno jak u przemka323h i założeniu spojlerka na klapę i lotki nad tylną szybą od GT i może przedni zderzak od GT albo GTX zagości

uu, grube zmiany się szykują :D

BratCukierka napisał(a):esli uda mi się gdzieś "na czarno" jakąś kaskę zarobić to i może inny silnik robiący pssssst zagości pod maską

BPT czy B6T? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez BratCukierka » 5 paź 2007, 14:08

FKamil napisał(a):BratCukierka napisał:
esli uda mi się gdzieś "na czarno" jakąś kaskę zarobić to i może inny silnik robiący pssssst zagości pod maską

BPT czy B6T? zeby


chciałbym BPT :) ale wiadomo zmiana silnika zależy od funduszy :)
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez tekknoraver » 5 paź 2007, 14:24

No to jak będę miał czas to biore się za to :) Ciężko było ? :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez BratCukierka » 5 paź 2007, 14:34

No to jak będę miał czas to biore się za to usmiech Ciężko było ? język


Nie ale potrzebne jest imadło żeby spokojnie zbić kulkę :) nic nie szlifowałem na drążku ani nie spawałem :) wystarczy trochę siły z młotka i kulka ruszy :)
Aha poźniej możesz się namęczyć z wepchnięciem spowrotem takiej sprężyny która jest pokazana w fotorelacji ale u mnie poszło to chwileczke wystarczy przecinak i młotek (z jednej strony wepchnąć sprężyne w swoje miejsce a z drugiej na zakończeniu walnąć młotkiem i już siedzi :D )
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez tekknoraver » 5 paź 2007, 14:57

Hehehe mój teściu ma wszystko w garażu,a ja mogę tam korzystać ze wszystkich tych dobrodziejst i jego porady więc powinno być ok :) tak więc mX-Men może liczyć na kolejne piwo :P albo wszyscy się złoża na roczny zapas dla niego :]
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez .:MarciN:. » 5 paź 2007, 17:25

BratCukierka napisał(a):spojlerka na klapę


ta opcja w ogóle mi się nie podoba. Reszta jak najbardziej. Chociaż ja idę w zupełnie w innym kierunku i stylu to te zmiany również mogą być ciekawe.

Pytanie co do short shiftera: jakie jest wrażenie po zaimplementowaniu tego pomysłu – czy biegi wchodzą lżej i szybciej rzeczywiście?

Powodzonka w dalszych modyfikacjach. Może kiedyś będzie okazja zobaczyć się na żywo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 maja 2006, 22:06
Posty: 403 (0/1)
Skąd: Kraśnik/Rzeszów
Auto: 323 BG '91 1.3 16V

Postprzez BratCukierka » 5 paź 2007, 17:29

.:MarciN:. napisał(a):czy biegi wchodzą lżej i szybciej rzeczywiście?


lżej nie wchodzą (niektórzy piszą że troszke ciężej ale ja tego nie zauważyłem – dla mnie brak różnicy) ale dużo szybciej....skok dźwigni zmiany biegów jest bardzo krótki no i wsteczny teraz wchodzi zawsze :)
Ja jestem zadowolony z tej modyfikacji :)

.:MarciN:. napisał(a):BratCukierka napisał:
spojlerka na klapę


ta opcja w ogóle mi się nie podoba.


To tylko plany... dużo może się jeszcze zmienić :)
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez BratCukierka » 7 paź 2007, 20:48

A więc autko na wiosne/lato jeśli nic się nie zmieni będzie wyglądało mniej więcej tak :) VT na szybko według projektu jacobsa

Obrazek
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez przemek323h » 7 paź 2007, 21:46

BratCukierka napisał(a):A więc autko na wiosne/lato jeśli nic się nie zmieni będzie wyglądało mniej więcej tak

Bardzo fajny projekt, coś mi przypomina chyba że mi się wydaje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2007, 21:40
Posty: 215
Skąd: Iława
Auto: mx-3 1.8V6

Postprzez BratCukierka » 7 paź 2007, 21:48

przemek323h dokładnie malowanie wzorowane na Twojej mazdeczce ale będzie prawdopodobnie mat czarny :)
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez check » 7 paź 2007, 21:51

ee mat czarny :|
I wszystkie ciemne szybki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez BratCukierka » 7 paź 2007, 21:53

FKamil napisał(a):ee mat czarny ysz


BratCukierka napisał(a):prawdopodobnie


:P

FKamil napisał(a):I wszystkie ciemne szybki usmiech


może i tak ale delikatnie :)
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez przemek323h » 7 paź 2007, 21:53

BratCukierka napisał(a):prawdopodobnie mat czarny

To wtedy listwy i lusterka muszą polecieć też w macie żeby pasowało.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2007, 21:40
Posty: 215
Skąd: Iława
Auto: mx-3 1.8V6

Postprzez BratCukierka » 7 paź 2007, 21:56

To wtedy listwy i lusterka muszą polecieć też w macie żeby pasowało.


Pożyjemy... Zobaczymy...

PS. Zrobiłeś ShortShifter??
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez check » 7 paź 2007, 22:02

a felgi czarne z polerowanym rantem by wyglądały ładnie <ganja>
P.S Co do malowania to w niedługim czasie u siebie też będę robił maskę i dach na czarno, tylko czekam na maskę z wlotem ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez przemek323h » 7 paź 2007, 22:04

BratCukierka napisał(a):PS. Zrobiłeś ShortShifter??

Nie, u mnie jest to inaczej rozwiązane porównywałem ze swoją 1.3, u mnie jest inny drążek, wykonany w całości z jednego elementu, nie ma żadnej kuli do zbicia. Ale porównywałem także skok lewarka i on fabrycznie jest krótszy niż w np. 1.3.

P.S poszukuję schematów, instrukcji do mazdy GTX proszę o linki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lip 2007, 21:40
Posty: 215
Skąd: Iława
Auto: mx-3 1.8V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy