MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91' RENOWACJA, Żółte tabilce
Dzięki za wszystkie miłe słowa :–) w sumie podwozie na razie zostało tylko podratowane, niejest to tak zrobione żeby miało wytrzymać niewiadomo jak długo, wystarczy 2 lata bo do tego czasu i tak będzie wszystko zdzierane i piaskowanie. Myślałem żeby od razu rozebrać go w pył i zrobić na igle ale poczekam aż mazda skończy 25 lat wtedy zarejestruje ją na żółte blachy. Dzięki temu nie będę musiał płacić ubezpieczenia i będzie można na spokojnie przyniej pracować. Przynajmniej taką mam wizję :-P a na razie trzeba dotrzeć silnik i może wybrać się na zlot we wrześniu :-D
- Od: 14 kwi 2013, 00:57
- Posty: 80
- Skąd: Krosno
- Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Aż specjalnie konto założyłem, żeby złożyć tu wyrazy uznania...
Wygląda pięknie, jestem pod ogromnym wrażeniem
.
Sam mam taką Mazdę i też mam w planach renowację (choć u mnie mechanicznie jest ok, za to blacharsko... zdecydowanie gorzej), więc tym bardziej gorąco kibicuję projektowi
.
I przypominam o podliczeniu kosztów... wiem, że to "drogie" i "się nie opłaca", ale ile konkretnie renowacja takiej Mazdy kosztuje to nikt poza Tobą nie jest w stanie powiedzieć
.
Wygląda pięknie, jestem pod ogromnym wrażeniem
Sam mam taką Mazdę i też mam w planach renowację (choć u mnie mechanicznie jest ok, za to blacharsko... zdecydowanie gorzej), więc tym bardziej gorąco kibicuję projektowi
I przypominam o podliczeniu kosztów... wiem, że to "drogie" i "się nie opłaca", ale ile konkretnie renowacja takiej Mazdy kosztuje to nikt poza Tobą nie jest w stanie powiedzieć
-
SokoleOko
Witam ponownie trochę znowu zeszło ale prace ruszają na nowo
silnik wczoraj został poskładany do kupy, złączony ze skrzynią, wszystkie uchwyty już są czeka już tylko na montaż ale dzisiaj jeszcze nie wrzucę jego fotek
Dzisiaj będzie skromnie ale myślę że w tym tygodniu będzie troszkę grubiej, a i p.s. wielkie dzięki dla SokoleOko za miłe słowa
Od spodu w miarę już porobione tylko że musiałem kupić kolejny zbiornik gdyż ten ze str 7 co się okazało jest od mx-3 i jest nieco wyższy. Tak nawiasem więcej info na temat tego zbiornika od mx-3 znajdziecie w dziale "Sprzedam części".
Półośki odnowione, odmalowane
Przepływomierz też troszkę odświeżony
Od spodu w miarę już porobione tylko że musiałem kupić kolejny zbiornik gdyż ten ze str 7 co się okazało jest od mx-3 i jest nieco wyższy. Tak nawiasem więcej info na temat tego zbiornika od mx-3 znajdziecie w dziale "Sprzedam części".
Półośki odnowione, odmalowane
Przepływomierz też troszkę odświeżony
- Od: 14 kwi 2013, 00:57
- Posty: 80
- Skąd: Krosno
- Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'
Podłoga igla to to niejest. Progi są do wymiany i pod nogami kierowcy jest dziora ale taka do przyjęcia podczas deszczu gumiakow nie trzeba :–). Tył był w miarę spoko co trzeba było to się zrobiło. Na razie niestac mnie na generalna blacharke. Za 2 latka jak Madzi stuknie 25lat rozbiorze się nią w pył i zrobi się blacharke na tip top, chyba że znajdzie się kasa to może szybciej ale na razie nie ogarne całego auta naraz. Na dzien dzisiejszy zaaplikuje w przekroje i podluznice olej pelzajacy. W zimie i tak będzie stała w garazu więc wystarczy. Tak że z buda jeszcze nie jest tragicznie, dobry materiał do renowacji :-D
- Od: 14 kwi 2013, 00:57
- Posty: 80
- Skąd: Krosno
- Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'
Napatrzeć się nie mogę na zrobione już rzeczy
I zazdroszczę, i to bardzo 
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
fajnie to wszystko z koloryzowane
mam pytanie co do tych miedzianych przewodów od paliwa i płynu hamulcowego co idą od przodu do tyłu, dostałeś już gotowe do mazdy czy na zamówienie robiłeś??? 

- Od: 7 sie 2014, 11:20
- Posty: 15
- Skąd: EŁK
- Auto: Była:
323F BG 1.6 16V SOHC 92r.
323F BG 1.8 16V DOHC 93r.
323F BG 1.6 16V SOHC 93r.
MX3 EC 1.6 16V SOHC 93r.
Obecnie:
323F BG 1.6 16V SOHC 94r.
Alex90 – chyba wielu się ze mną tu zgodzi: to co robisz z Madzią stanowi świetną inspirację i pcha do garażu na kolejne, długie godziny. Dajesz pozytywnego kopa w cztery litery i tyle
Gratuluję umiejętności, gratuluję autka i przede wszystkim: gratuluję pasji i zaangażowania. eFka wygląda znakomicie, a jestem w pełni przekonany, że będzie tylko lepiej. Temat dodaję do ulubionych i będę zaglądał, zwłaszcza w dni, kiedy w wyniku popracowego zmęczenia/upału/nadmiaru obowiązków odpuszczam sobie pracę przy swojej czerwonej strzale. Pozdrawiam!
Tak jak kiedyś pisałem dużo pracy włożone ale szczerze mówiąc czy nie idziesz od złej strony ? Patrząc na podwozie to wygląda w opłakanym stanie. Sam zobaczysz jak wytniesz zewnętrzne progi to zobaczysz dopiero niespodziankę, już to widzę że po wypiaskowaniu podwozia podłoga wyglądałaby jak u mnie. Jak już robisz coś takiego to mogłeś jednak zrobić podwozie, skoro nie chcesz na zimę wyjeżdżać to się zastanów bo lada moment jesień i zima
Ja bym już spasował na ten sezon i zrobił to podwozie bo ruda się rozprzestrzenia bardzo szybko niestety.
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
djakob masz rację spód nadaje się do naprawy ale na razie nie wyrobie, szkoda mi w ogóle zakładać zbiornik no ale co zrobię. Skończyły mi się wszystkie oszczędności zostało tylko na skończenie silnika, z resztą zrobić blacharkę to nie taka prosta sprawa po pierwsze nie mam gdzie składować tych wszystkich rzeczy z auta, dopiero muszę postawić na nie blaszaka bo nie zawalę warsztatu samochody klientów są priorytetem. Poza tym jak już wezmę się za spód to od razu zrobię wszystko ale z tym zejdzie więc poczekam 2 latka na żółte blachy żeby nie płacić ubezpieczenia (każdy zaoszczędzony grosz jest ważny).
Jakoś przebieduję ale za to później może was zaskoczę
Jak na razie wrzucam obiecane fotki już prawie gotowego zestawu
zostało tylko zrobić osłonę od rozrządu hydrografiką i zakręcić korek Mazdaspeed który będę miał dopiero za 2 tygodnie bo wtedy szwagier przywiezie mi z USA, po włożeniu silnika polakierować wieszaki.
Jakoś przebieduję ale za to później może was zaskoczę
Jak na razie wrzucam obiecane fotki już prawie gotowego zestawu
- Od: 14 kwi 2013, 00:57
- Posty: 80
- Skąd: Krosno
- Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'
To teraz na alledrogo z nim 
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
efekt jest niesamowity! Gratki! 

Motoryzacyjne porno 

zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
-
like a shadow
- Od: 13 maja 2008, 16:22
- Posty: 2161 (14/6)
- Skąd: Krk / Ostr
- Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89
Zostaw go na wystawie bo szkoda go
Jeszcze się porysuje przy zakładaniu albo kapnie na niego olej 
Mistrzostwo
Niestety ta niezakonserwowana podłoga daje mi lekki niesmak przy tym eleganckim zawieszeniu 
Mistrzostwo

To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3369 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości