MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91' RENOWACJA, Żółte tabilce

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez alex90 » 12 lip 2014, 12:57

Dzięki za wszystkie miłe słowa :–) w sumie podwozie na razie zostało tylko podratowane, niejest to tak zrobione żeby miało wytrzymać niewiadomo jak długo, wystarczy 2 lata bo do tego czasu i tak będzie wszystko zdzierane i piaskowanie. Myślałem żeby od razu rozebrać go w pył i zrobić na igle ale poczekam aż mazda skończy 25 lat wtedy zarejestruje ją na żółte blachy. Dzięki temu nie będę musiał płacić ubezpieczenia i będzie można na spokojnie przyniej pracować. Przynajmniej taką mam wizję :-P a na razie trzeba dotrzeć silnik i może wybrać się na zlot we wrześniu :-D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2013, 00:57
Posty: 80
Skąd: Krosno
Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'

Postprzez Szyna » 13 lip 2014, 11:04

Zapraszamy, zapraszamy :D viewtopic.php?f=513&t=172149
Z chęcią będę oglądał takie samochody :)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Odcina » 15 lip 2014, 09:47

Co tu dużo mówić <spoko>
Nie trąb po..bie bo jadę na glebie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2013, 17:27
Posty: 916
Skąd: Zamość
Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA

Postprzez SokoleOko » 23 lip 2014, 18:40

Aż specjalnie konto założyłem, żeby złożyć tu wyrazy uznania...
Wygląda pięknie, jestem pod ogromnym wrażeniem :).

Sam mam taką Mazdę i też mam w planach renowację (choć u mnie mechanicznie jest ok, za to blacharsko... zdecydowanie gorzej), więc tym bardziej gorąco kibicuję projektowi :).

I przypominam o podliczeniu kosztów... wiem, że to "drogie" i "się nie opłaca", ale ile konkretnie renowacja takiej Mazdy kosztuje to nikt poza Tobą nie jest w stanie powiedzieć :).
SokoleOko
 

Postprzez alex90 » 17 sie 2014, 14:44

Witam ponownie trochę znowu zeszło ale prace ruszają na nowo :D silnik wczoraj został poskładany do kupy, złączony ze skrzynią, wszystkie uchwyty już są czeka już tylko na montaż ale dzisiaj jeszcze nie wrzucę jego fotek :P Dzisiaj będzie skromnie ale myślę że w tym tygodniu będzie troszkę grubiej, a i p.s. wielkie dzięki dla SokoleOko za miłe słowa



Od spodu w miarę już porobione tylko że musiałem kupić kolejny zbiornik gdyż ten ze str 7 co się okazało jest od mx-3 i jest nieco wyższy. Tak nawiasem więcej info na temat tego zbiornika od mx-3 znajdziecie w dziale "Sprzedam części".



DSC_0398a.jpg




Półośki odnowione, odmalowane



DSC_0390a.jpg




Przepływomierz też troszkę odświeżony



DSC_0524a.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2013, 00:57
Posty: 80
Skąd: Krosno
Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'

Postprzez Japńczyk » 17 sie 2014, 15:13

Jak tak oglądam poczynione prace to aż dziw bierze co tu się narobiło :D Podoba mi się <serduszka>
Ile metrów przewodu miedzianego potrzeba na nowe przewody hamulcowe??
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2013, 19:06
Posty: 49 (0/1)
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323F Bg 1.6 8v 91r.

Postprzez alex90 » 17 sie 2014, 15:53

Na same przewody hamulcowe poszło ok 12 metrów bo wymieniłem wszystkie możliwe, na przewody paliwowe poszło 9m
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2013, 00:57
Posty: 80
Skąd: Krosno
Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'

Postprzez Szyna » 17 sie 2014, 21:39

Podłoga nie ruszona ? Czyżby była w tak dobrym stanie ? Nie warto było ją zakonserwować zanim wszystko założyłeś :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez alex90 » 17 sie 2014, 23:23

Podłoga igla to to niejest. Progi są do wymiany i pod nogami kierowcy jest dziora ale taka do przyjęcia podczas deszczu gumiakow nie trzeba :–). Tył był w miarę spoko co trzeba było to się zrobiło. Na razie niestac mnie na generalna blacharke. Za 2 latka jak Madzi stuknie 25lat rozbiorze się nią w pył i zrobi się blacharke na tip top, chyba że znajdzie się kasa to może szybciej ale na razie nie ogarne całego auta naraz. Na dzien dzisiejszy zaaplikuje w przekroje i podluznice olej pelzajacy. W zimie i tak będzie stała w garazu więc wystarczy. Tak że z buda jeszcze nie jest tragicznie, dobry materiał do renowacji :-D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2013, 00:57
Posty: 80
Skąd: Krosno
Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'

Postprzez Michał88 » 18 sie 2014, 10:24

Napatrzeć się nie mogę na zrobione już rzeczy :) I zazdroszczę, i to bardzo ;)
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
like a shadow
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 16:22
Posty: 2161 (14/6)
Skąd: Krk / Ostr
Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89

Postprzez ziomuś_ełk » 18 sie 2014, 14:47

fajnie to wszystko z koloryzowane <spoko> mam pytanie co do tych miedzianych przewodów od paliwa i płynu hamulcowego co idą od przodu do tyłu, dostałeś już gotowe do mazdy czy na zamówienie robiłeś??? :>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 sie 2014, 11:20
Posty: 15
Skąd: EŁK
Auto: Była:
323F BG 1.6 16V SOHC 92r.
323F BG 1.8 16V DOHC 93r.
323F BG 1.6 16V SOHC 93r.
MX3 EC 1.6 16V SOHC 93r.
Obecnie:
323F BG 1.6 16V SOHC 94r.

Postprzez alex90 » 18 sie 2014, 15:53

Wszystkie przewody sam kształtowałem i ukladalem. Kupowałem w rulonie po 10m
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2013, 00:57
Posty: 80
Skąd: Krosno
Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'

Postprzez szczotkadokibla » 19 sie 2014, 23:55

Alex90 – chyba wielu się ze mną tu zgodzi: to co robisz z Madzią stanowi świetną inspirację i pcha do garażu na kolejne, długie godziny. Dajesz pozytywnego kopa w cztery litery i tyle :) Gratuluję umiejętności, gratuluję autka i przede wszystkim: gratuluję pasji i zaangażowania. eFka wygląda znakomicie, a jestem w pełni przekonany, że będzie tylko lepiej. Temat dodaję do ulubionych i będę zaglądał, zwłaszcza w dni, kiedy w wyniku popracowego zmęczenia/upału/nadmiaru obowiązków odpuszczam sobie pracę przy swojej czerwonej strzale. Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lip 2012, 16:14
Posty: 148 (11/2)
Skąd: Wrocław/Białystok
Auto: Mazda 3 BL
2010r.
2.2 185KM
MZR-CD
Mazda 323 GTX
1988r.
1.6Turbo 16V 150KM

Postprzez djakob » 20 sie 2014, 15:49

Tak jak kiedyś pisałem dużo pracy włożone ale szczerze mówiąc czy nie idziesz od złej strony ? Patrząc na podwozie to wygląda w opłakanym stanie. Sam zobaczysz jak wytniesz zewnętrzne progi to zobaczysz dopiero niespodziankę, już to widzę że po wypiaskowaniu podwozia podłoga wyglądałaby jak u mnie. Jak już robisz coś takiego to mogłeś jednak zrobić podwozie, skoro nie chcesz na zimę wyjeżdżać to się zastanów bo lada moment jesień i zima :) Ja bym już spasował na ten sezon i zrobił to podwozie bo ruda się rozprzestrzenia bardzo szybko niestety.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez alex90 » 20 sie 2014, 21:03

djakob masz rację spód nadaje się do naprawy ale na razie nie wyrobie, szkoda mi w ogóle zakładać zbiornik no ale co zrobię. Skończyły mi się wszystkie oszczędności zostało tylko na skończenie silnika, z resztą zrobić blacharkę to nie taka prosta sprawa po pierwsze nie mam gdzie składować tych wszystkich rzeczy z auta, dopiero muszę postawić na nie blaszaka bo nie zawalę warsztatu samochody klientów są priorytetem. Poza tym jak już wezmę się za spód to od razu zrobię wszystko ale z tym zejdzie więc poczekam 2 latka na żółte blachy żeby nie płacić ubezpieczenia (każdy zaoszczędzony grosz jest ważny).
Jakoś przebieduję ale za to później może was zaskoczę :)


Jak na razie wrzucam obiecane fotki już prawie gotowego zestawu :D zostało tylko zrobić osłonę od rozrządu hydrografiką i zakręcić korek Mazdaspeed który będę miał dopiero za 2 tygodnie bo wtedy szwagier przywiezie mi z USA, po włożeniu silnika polakierować wieszaki.




DSCF0597.JPG

DSCF0600.JPG

DSCF0602.JPG

DSCF0603.JPG

DSCF0606.JPG

DSCF0615.JPG

DSC_0300.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2013, 00:57
Posty: 80
Skąd: Krosno
Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'

Postprzez jaaco » 20 sie 2014, 22:47

To teraz na alledrogo z nim :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez szczotkadokibla » 20 sie 2014, 23:13

efekt jest niesamowity! Gratki! <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lip 2012, 16:14
Posty: 148 (11/2)
Skąd: Wrocław/Białystok
Auto: Mazda 3 BL
2010r.
2.2 185KM
MZR-CD
Mazda 323 GTX
1988r.
1.6Turbo 16V 150KM

Postprzez Michał88 » 20 sie 2014, 23:49

Motoryzacyjne porno <serduszka>
zops.na.allegro.pl <– 5% rabatu przy zakupach przez forum
like a shadow
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 16:22
Posty: 2161 (14/6)
Skąd: Krk / Ostr
Auto: 323f BA Z5 '96
323 GTX BG BPT 4WD '89

Postprzez rafał88 » 21 sie 2014, 07:05

Jaaa Cie nie pier...le <serduszka> <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Szyna » 21 sie 2014, 19:05

Zostaw go na wystawie bo szkoda go :P Jeszcze się porysuje przy zakładaniu albo kapnie na niego olej :D
Mistrzostwo <spoko> Niestety ta niezakonserwowana podłoga daje mi lekki niesmak przy tym eleganckim zawieszeniu <rotfl>
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy