Mazda 323F BJ DiTD Sportive 500000km przebiegu
Poliuretany Olkusz Dobry wybór...u mnie świetnie się sprawdzają... Muszę u nich zamówić tuleje do tylnych wahaczy, ale to pewnie za jakieś 6/8 lat bo teraz wszystko wymieniłem na ori...
Good Job Kolego
Good Job Kolego
Przy zamawianiu przednich tulei pytałem firme mailowo czy robią też na tył, bo chciałem komplet wziąć, to odpowiedzieli mi, że robią tylko na przód w tym momencie
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
dawid075321 napisał(a):Przy zamawianiu przednich tulei pytałem firme mailowo czy robią też na tył, bo chciałem komplet wziąć, to odpowiedzieli mi, że robią tylko na przód w tym momencie
To akurat wiem Tył można zamówić u nich na zamówienie, wysyłając do nich najlepiej stare tylne tuleje
Cześć. Jest duży problem. Po naprawie całego zawieszenia i ustawieniu zbieżności w krótkim czasie uległ uszkodzeniu dwa razy lewy sworzeń. Miał tak ktoś może? Nie wiem w czym szukać przyczyny . Prawy się trzyma dobrze, za to lewy ciągle się uszkadza, pierwszy padł po 2000km a drugi już po 1000km . Poprzednio na sworzniach jeździłem cały rok czyli około 60 000 km.
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Sworznie delphi?
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Pierwszy był meile a drugi japanparts. Widzę na allegro wahacze po 115zl z nty kompletne, zamówię na dwie strony i wymienię. Mam nadzieję problem z głowy będzie.
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
to kup jakis porzadny, CTR albo 555
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
czarek1991 napisał(a):to kup jakis porzadny, CTR albo 555
Potwierdzam, u mnie też różne wynalazki typu MOOG, Yamato itp. nie dawały rady, a po zmianie na CTR narazie spokój (około 20tys. już wytrzymał).
A druga sprawa to sprawdź czy masz oryginalną śrubę, bo jak ktoś ci zwykłą wsadził to też nie wytrzyma i problem może być już nie tylko we sworzniu, ale w zwrotnicy, już spotykałem przypadki gdzie chińskie śruby się rozciągają i sworzeń zaczyna wyrabiać gniazdo w zwrotnicy...
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Śruby nie zmieniane, skladalem to sam. We wtorek będę miał nowe wahacze i myślę problem będzie z głowy. Poza tym jazda na poliuretanie pomimo fabrycznej twardości nie należy do przyjemnych. W 2 tygodnie zrobiłem z 4 tysiące po opolskich i śląskich drogach i nie zdaje to egzaminu na dziurach zupełnie.
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Dla pewnosci sprawdz czy gniazdo sworznia w zwrotnicy nie jest wyrobione i czy nie ma luzow.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Zapewne niektórzy są zdumieni takim przebiegiem a nie wiedzą że ich ditd pewnie też tyle ma
Drugie tyle życzę
Drugie tyle życzę
A więc tak, ponownie fotka licznika, nic nie poradzę na to, że przebieg tak rośnie . Jednocześnie zapadła u mnie decyzja , iż przy przebiegu 500 000 km kupuję nowe auto i mazdę oddaję do lakiernika, żeby zrobił nowy lakier, kupuję jej nowe koła, dokładnie Japan racing jr3 17' oraz trochę się zrobi silnik przy okazji, tak żeby wyszło ze 150km i 350nm, jak już polecę na całość to wleci też 6 biegowa skrzynia z jakiegoś diesla, tak żeby to miało ręce i nogi.
Auta nie sprzedam już nigdy , bo to nie ma sensu
A kiedy już będzie fura podrobiona to będę częstym uczestnikiem zlotów, bo będzie co pokazać
Auta nie sprzedam już nigdy , bo to nie ma sensu
A kiedy już będzie fura podrobiona to będę częstym uczestnikiem zlotów, bo będzie co pokazać
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Ostatnio spotkał mnie nie zbyt miły widok z rana. Rozwalone lusterko i porysowane drzwi, sprawcy nie ma więc musiałem się tym zająć sam. Przesyłka za granicę szla trochę ponad tydzień. Na patencie poklejone taśmą jakoś dało radę, na szczęście nie miałem żadnej kontroli na drodze.
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
[tiiit] BJ'a. Graty samozaparcia
dawid075321 napisał(a): oraz trochę się zrobi silnik przy okazji, tak żeby wyszło ze 150km i 350nm
Nie zrobisz tyle z tego silnika a jak ktoś obiecał Ci taki wynik to nie wierz. Zostaw tak jak jest, ewentualnie jak chcesz żeby fura śmigała jeszcze długo to pompa do regeneracji i czyszczenie kolektora, ewentualnie turbo jak ma luzy.
Ostatnio pękło pół miliona przebiegu
Z mazdą nie dzieje się nic poza przygodą rok temu jak poddał się napinacz rozrządu. Naprawa pociągnęła za sobą( z czasem myślę, że niepotrzebnie ) regenerację wtrysków i pompy. Po tych serwisach jest problem z odpalaniem auta przy temperaturze powietrza bliskiej zeru, tylko jak jest zimny silnik, np jak auto stoi przez noc w garażu . Tak jakby mu się cofało paliwo.
Poza tym auto ma się całkiem nieźle. Powoli zbliża się już jego koniec. Rozglądam się za 3BM/BN 2.0 AT, w tym roku prawdopodobnie stanę się jej posiadaczem
Z mazdą nie dzieje się nic poza przygodą rok temu jak poddał się napinacz rozrządu. Naprawa pociągnęła za sobą( z czasem myślę, że niepotrzebnie ) regenerację wtrysków i pompy. Po tych serwisach jest problem z odpalaniem auta przy temperaturze powietrza bliskiej zeru, tylko jak jest zimny silnik, np jak auto stoi przez noc w garażu . Tak jakby mu się cofało paliwo.
Poza tym auto ma się całkiem nieźle. Powoli zbliża się już jego koniec. Rozglądam się za 3BM/BN 2.0 AT, w tym roku prawdopodobnie stanę się jej posiadaczem
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
dawid075321 napisał(a):Po tych serwisach jest problem z odpalaniem auta przy temperaturze powietrza bliskiej zeru, tylko jak jest zimny silnik, np jak auto stoi przez noc w garażu . Tak jakby mu się cofało paliwo.
pewnie założone stare podkładki pod przelewy albo ktoś ukręcił śrubę mocującą przelew, zdejmij dekiel i dmuchnij w powrót ten gumowy co wychodzi na zewnątrz a zobaczysz bąbelki gdzie jest nieszczelność. Nie przybywa oleju?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości