Mazda 323F BJ RF 2002 TDVI 74 kW Pakiet Etude Style on constraction :)
Ja startowałem z 2.5tyś a zmieniałem bieg przy 4tyś, tak z mojego wykresu z wywnioskowałem iż takie obroty będą najlepsze.
Kiedyś muszę wybrać się na hamownie w lub pod Rzeszowem. Ciekawy jestem ile jest rzeczywiście aktywnych źrebiąt


- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
@tomek@ napisał(a):Lepiej nie jechać i nie psuć sobie humoru
Czasem spadek nastroju powoduje doping do jego poprawy

- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Daj znac jak ja znajdziesz 

- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Hamownia idzie w odstawkę na plan dalszy. W koncu doszły do mnie dokładki progów od wersji sportive


Niestety muszą jeszcze trochę poczekać na założenie.


Niestety muszą jeszcze trochę poczekać na założenie.

- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Erastotenes napisał(a):Hamownia idzie w odstawkę na plan dalszy
a czemu
ja musze kiedys shamowac moja
a progi bajka i poezja
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
boczek86 napisał(a):Erastotenes napisał(a):Hamownia idzie w odstawkę na plan dalszy
a czemu
ja musze kiedys shamowac mojapo wymianie pompy inne autko
![]()
a progi bajka i poezja
Dzięki. Czekałem dłuuugo na możliwą okazję i opłaciło się. Jak sie otwiera taka paczuszkę to serducho sie raduje


- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Erastotenes napisał(a):boczek86 napisał(a):Erastotenes napisał(a):Mówi się, że po regeneracji nie to samo auto. Sam robiłeś wszystko?
sam wymienialem pompe ale tadziol mi regenerowal
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Erastotenes napisał(a): Czasem pali na dotyk a czasem nie. To jest chwilami irytujące :/ Trza odwiedzić dohtora już niebawem. Mówi się, że po regeneracji nie to samo auto. Sam robiłeś wszystko?
kręci i nie może odpalić czy w ogóle nie chce kręcić??
Erastotenes napisał(a): Czasem pali na dotyk a czasem nie.
przekaźnik trzeba sprawdzić
malkolm napisał(a):Erastotenes napisał(a): Czasem pali na dotyk a czasem nie. To jest chwilami irytujące :/ Trza odwiedzić dohtora już niebawem. Mówi się, że po regeneracji nie to samo auto. Sam robiłeś wszystko?
kręci i nie może odpalić czy w ogóle nie chce kręcić??
Słychać przekaźnik "cyk" i cisza. Kontrolki nie palą się ponad standard. Pytasz o przekaźnik B5B4? Dzieje sie tak jak głośniej posłucham radia, albo jak jest duża wilgotność zwłaszcza rano przy niższej temperaturze. Z tego co ktoś kiedyś mi mówił, to chyba wysprzęglik pada na gwałt. Trzeba pojechać i oddać byle w dobre ręce. Później pozostaje się cieszyć z jazdy oraz niezawodności przez długi czas.
Dopisano 18 wrz 2012 15:55:
Edit 1: Zmiana tematu. Dziś miałem trochę czasu, więc przedstawiam fotki jak spisuje się Large Blue Fluffy Dryer podczas osuszania.





Efekt zanikania wody uzyskuje się podczas wklepywania lub delikatnego prasowania ręcznika. Chcę powiedzieć, że bardzo fajny gadżet i niesamowicie praktyczny oraz bardzo delikatny dla powierzchni, którą pozostawia ja bez smug. Cenowo jak najbardziej korzystny.
Taka uwaga dla tych, którzy nie są zorientowani w temacie. Ręcznikiem tym nie powinno się wykonywać ruchów orbitalnych czy posuwisto-zwrotnych z uwagi na paprochy, które mogą nam wbić się i zarysować element(-ty) jako pozostałość po niedbałym umyciu lub przypadkowym kontakcie z podłożem. Do ręcznika, z uwagi na delikatność włókien, bardzo łatwo przyczepiają się zanieczyszczenia, o czym należy pamiętać jeśli gdzieś wypadłby nam z rąk. Ten ręcznik zaleca się prać ręcznie lub w pralce nastawiając na program "delikatne"/ "syntetyczne" do 40*C w delikatnym proszku do kolorów, bez użycia zmiękczaczy do prania czy płynów do płukania tkanin. Na koniec, przed pracą tak fajnym narzędziem, należy obciąć wszelkie metki. Na razie, to byłoby na tyle
Z dodatkowych prac, poza osuszeniem, nałożyłem politurę i wosk

- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Przedstawiam efekt kropelkowania po zastosowaniu politury Sonaxa oraz Megs Gold Class podczas dzisiejszej porannej pogody.



- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
Niestety Sonax ma krótkoterminowy efekt, mimo wszystko daje radę
W listopadzie pojawi się dokładka do przodu
, która głównie występowała właśnie w wersjach kierowanych na rynek niemiecki z tego co mi wiadomo [foto poniżej] Na wiosnę pakiet powinien być w całości skompletowany i pięknie się prezentować w swej całej okazałości
Mój obiekt dążeń jest taki jak na foto z pominięciem koloru, alufelg, grila i lexusowych świateł z tyłu.





Ostatnio edytowano 22 wrz 2012, 13:17 przez Erastotenes, łącznie edytowano 2 razy

- Od: 16 paź 2009, 21:04
- Posty: 1844
- Skąd: Warszawa
- Auto: ex BJ TDVI RF4F '02 101PS
obecnie Kia QL
powiem ze dokladka rewelacyjna
autko nabierze agresji 
- Od: 26 wrz 2010, 12:12
- Posty: 2321 (4/1)
- Skąd: PUCK
- Auto: mazda 323f '99 2,0 ditd sport edition
viewtopic.php?f=312&t=106621&start=0
Jestem pod wrażeniem zmian, bo auto widziałam rok temu ostatnio.
Powodzenia z modami i teraz u doktorka, pewnie alternatorek do wymiany, albo same szczotki![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Powodzenia z modami i teraz u doktorka, pewnie alternatorek do wymiany, albo same szczotki
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
-
Ania_TM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości