Mazda 323C BH Z5 '98 sprzedana :(

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez michal1983 » 14 maja 2014, 08:47

W programie nie było pokazane czy zostało to później czymś zabezpieczone. Napewno powina być położona konserwacja, jakiś baranek, żeby później nie rdzewiało.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2011, 09:34
Posty: 103
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98

Postprzez Bartg » 14 maja 2014, 08:55

Wycinania nie będzie bez przesady :P Negatyw koło 2 stopni idzie maks zrobic, przy dobrze ustawionej zbieżności aż tak bardzo mocno nie powinny opony ucierpieć :)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez l3mur91 » 14 maja 2014, 09:43

michal1983 napisał(a):Ostatnio widziałem na Discovery program o tuningu samochodów i gość zamiast rolować wewnętrzny rant nadkola poprostu wziął kątówkę i go odciął


Tym samym przegrzewasz dodatkowo blachę która zaczyna szybciej rdzewieć. A w Mazdach i bez tego rdzewieje sama z siebie. Poza tym po odcięciu często zastają ostrę krawędzie które haratają oponę. Rolowanie jest lepsze bo jednocześnie wypycha budę na zewnątrz.
Przy rolowaniu najczęstszym problem jest pękający lakier na rancie, ewentualnie szpachla <faja>

Dalej rolowanie jest sztuką samą w sobie dlatego ludzie którzy posiadają rolki, nie rolują komuś tylko wypożyczają, żeby sam zainteresowany we własnym zakresie mógł sobie popsuć nadkola :D
Szczwany Szubrawiec
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2009, 17:04
Posty: 1501 (3/1)
Skąd: Lodz

Postprzez Dominator » 14 maja 2014, 10:13

Na zdjeciu wygladaja te kola jakby byly schowane do srodka, tym bardziej, poteguje to naciag opony..temu prosi sie o dystans..
Ale ranty zroluj i zdaj relacje jak poszlo ;)
...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2011, 23:36
Posty: 4920 (66/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: Accord 8 2.2 gnojówka

Postprzez Roni » 14 maja 2014, 11:39

l3mur91 napisał(a):Przy rolowaniu najczęstszym problem jest pękający lakier na rancie, ewentualnie szpachla


Przerabiałem temat, sam u siebie rolowałem. Rolkę w Łodzi możecie wyporzyczyc od SNB Łódź-Ja od nich brałem :)

Co do lakieru, podgrzewasz opalarką tak aby była mega ciepła blacha ale trzeba uważac zeby nie spalic i rolujesz, 3 auta zrobiliśmy takim sposobem. ;)
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez Bartg » 14 maja 2014, 12:00

Jeah w 6 warsztacie dali rade ustawić zbieżność dopiero na sprzęcie 3d :D Kąty wyszły 3 st z przodu 4st z tyłu (z jednej strony co prawda, ale to się wyrówna), takze po zrolowaniu dystanse wpadną na pewno około 10-15mm.

Obrazek
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez michal1983 » 14 maja 2014, 13:32

Jak udało Ci się ustawić takie kąty pochylenia ? Wcześniej pisałeś, że zawias FK pozwala na ustawienie max. 2 stopni ?

Mierzyłeś ile Mazda poszła w dół na zawieszeniu gwintowanym w porównaniu do poprzedniego setupu, nie masz problemu z poruszaniem się po łódzkich drogach :) ? Czy odczuwasz lekkie wibracje podczas rozpędzania z racji tego, że półosie są teraz pod innym kątem ?
Ostatnio edytowano 14 maja 2014, 13:41 przez michal1983, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2011, 09:34
Posty: 103
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98

Postprzez Bartg » 14 maja 2014, 13:39

Myslalem ze jest mniej, negartyw ustawiony na "fasolkach" na Mcphersonie przez znajomego. Od poprzedniego usiadła około 2.5 z przodu i 3 z tyłu. Jakoś daje rade, progi na miękko, pare razy już zahaczyłem ale tragedii nie ma :D WIbracji nie czuje, nic nie bije na kierownicy i nie ma prawa przy dobrze ustawionej zbieżności.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez honda2911 » 14 maja 2014, 13:50

a czemu napisane jest mazda mx3 <co?> :P
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez Bartg » 14 maja 2014, 13:55

Widać profesjonalny Pan ogarniał wydruk :D Najbardziej mnie rozbraja podejście do klienta w tym kraju, w każdym warsztacie zaczynało się nie od tak chętnie pomożemy, sprawdzimy co da się zrobić, tylko po coś Pan obniżał, bez sensu jeździć się nie da. W jednym gość był tak "miły", że podziękowałem i odjechałem zanim zdążył cokolwiek mądrego powiedziec ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Crenshaw » 14 maja 2014, 14:13

niestety u mnie w mieście jest to samo, szukałem kogoś kto by mi na szybko wymienił amory swego czasu, ale mechanicy byli tak uprzejmi, że zrobiłem to sam :/ jakby po prostu nie chcieli zarabiać, jak by brzydziła ich twoja kasa...
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Bartg » 14 maja 2014, 14:16

Akurat mechaników mam dwóch zaufanych, jeden od normalnych wymian itd, drugi od takich jak gwint i kombinowanie :D Ale jak zrobić cokolwiek więcjej to masakra, łaske im robisz że w ogóle przyjechałes.

Dopisano 14 maja 2014 15:55:

Lepiej bez chlapaczy chyba ? :P

Obrazek
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Pyton162 » 14 maja 2014, 16:21

przód wyleciał to i tyl musi zeby wyglądało to spójnie, pozdro trzeba zdjąć
Pyton162
 

Postprzez Bartg » 14 maja 2014, 16:23

Zdjęte :P
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez misiak89-89 » 14 maja 2014, 17:22

michal1983 napisał(a):Jak udało Ci się ustawić takie kąty pochylenia ? Wcześniej pisałeś, że zawias FK pozwala na ustawienie max. 2 stopni ?



da radę do 5 stopni
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Roni » 14 maja 2014, 18:37

Eee tył jak będzie szerszy to miód malina panie
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez Bartg » 19 maja 2014, 17:28

Z ciekawostek dropsa z racji tego, że zawiesiłem sie prawie dziś progiem próbując podjechać pod krawężniczek malutki postanowiłem zmierzyć dlaczego, wyszło że od najniższego punktu auta jest około 7 cm :P
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez czarek1991 » 19 maja 2014, 18:23

Czyli jeszcze masz co skrecic w dol :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez Bartg » 19 maja 2014, 18:35

Zawias jest do samego dołu skręcony :P
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez caroleck » 19 maja 2014, 20:55

najniższa i najładniejsza cetka w Polsce :D gratulacje <spoko>
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 13:47
Posty: 1394 (3/6)
Skąd: Olsztyn
Auto: była: 323F BA Z5 '97R Ben + LPG
jest: 323F BA KF '96R Ben + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy