Mazda 323C BH Z5 '98 sprzedana :(
W programie nie było pokazane czy zostało to później czymś zabezpieczone. Napewno powina być położona konserwacja, jakiś baranek, żeby później nie rdzewiało.
- Od: 31 gru 2011, 09:34
- Posty: 103
- Skąd: Lubin
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98
Wycinania nie będzie bez przesady
Negatyw koło 2 stopni idzie maks zrobic, przy dobrze ustawionej zbieżności aż tak bardzo mocno nie powinny opony ucierpieć 
michal1983 napisał(a):Ostatnio widziałem na Discovery program o tuningu samochodów i gość zamiast rolować wewnętrzny rant nadkola poprostu wziął kątówkę i go odciął
Tym samym przegrzewasz dodatkowo blachę która zaczyna szybciej rdzewieć. A w Mazdach i bez tego rdzewieje sama z siebie. Poza tym po odcięciu często zastają ostrę krawędzie które haratają oponę. Rolowanie jest lepsze bo jednocześnie wypycha budę na zewnątrz.
Przy rolowaniu najczęstszym problem jest pękający lakier na rancie, ewentualnie szpachla
Dalej rolowanie jest sztuką samą w sobie dlatego ludzie którzy posiadają rolki, nie rolują komuś tylko wypożyczają, żeby sam zainteresowany we własnym zakresie mógł sobie popsuć nadkola
l3mur91 napisał(a):Przy rolowaniu najczęstszym problem jest pękający lakier na rancie, ewentualnie szpachla
Przerabiałem temat, sam u siebie rolowałem. Rolkę w Łodzi możecie wyporzyczyc od SNB Łódź-Ja od nich brałem
Co do lakieru, podgrzewasz opalarką tak aby była mega ciepła blacha ale trzeba uważac zeby nie spalic i rolujesz, 3 auta zrobiliśmy takim sposobem.
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Jeah w 6 warsztacie dali rade ustawić zbieżność dopiero na sprzęcie 3d
Kąty wyszły 3 st z przodu 4st z tyłu (z jednej strony co prawda, ale to się wyrówna), takze po zrolowaniu dystanse wpadną na pewno około 10-15mm.


Jak udało Ci się ustawić takie kąty pochylenia ? Wcześniej pisałeś, że zawias FK pozwala na ustawienie max. 2 stopni ?
Mierzyłeś ile Mazda poszła w dół na zawieszeniu gwintowanym w porównaniu do poprzedniego setupu, nie masz problemu z poruszaniem się po łódzkich drogach
? Czy odczuwasz lekkie wibracje podczas rozpędzania z racji tego, że półosie są teraz pod innym kątem ?
Mierzyłeś ile Mazda poszła w dół na zawieszeniu gwintowanym w porównaniu do poprzedniego setupu, nie masz problemu z poruszaniem się po łódzkich drogach
Ostatnio edytowano 14 maja 2014, 13:41 przez michal1983, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 31 gru 2011, 09:34
- Posty: 103
- Skąd: Lubin
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98
Myslalem ze jest mniej, negartyw ustawiony na "fasolkach" na Mcphersonie przez znajomego. Od poprzedniego usiadła około 2.5 z przodu i 3 z tyłu. Jakoś daje rade, progi na miękko, pare razy już zahaczyłem ale tragedii nie ma
WIbracji nie czuje, nic nie bije na kierownicy i nie ma prawa przy dobrze ustawionej zbieżności.
Widać profesjonalny Pan ogarniał wydruk
Najbardziej mnie rozbraja podejście do klienta w tym kraju, w każdym warsztacie zaczynało się nie od tak chętnie pomożemy, sprawdzimy co da się zrobić, tylko po coś Pan obniżał, bez sensu jeździć się nie da. W jednym gość był tak "miły", że podziękowałem i odjechałem zanim zdążył cokolwiek mądrego powiedziec 
niestety u mnie w mieście jest to samo, szukałem kogoś kto by mi na szybko wymienił amory swego czasu, ale mechanicy byli tak uprzejmi, że zrobiłem to sam :/ jakby po prostu nie chcieli zarabiać, jak by brzydziła ich twoja kasa...

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Akurat mechaników mam dwóch zaufanych, jeden od normalnych wymian itd, drugi od takich jak gwint i kombinowanie
Ale jak zrobić cokolwiek więcjej to masakra, łaske im robisz że w ogóle przyjechałes.
Dopisano 14 maja 2014 15:55:
Lepiej bez chlapaczy chyba ?

Dopisano 14 maja 2014 15:55:
Lepiej bez chlapaczy chyba ?

michal1983 napisał(a):Jak udało Ci się ustawić takie kąty pochylenia ? Wcześniej pisałeś, że zawias FK pozwala na ustawienie max. 2 stopni ?
da radę do 5 stopni
- Od: 21 lis 2010, 11:30
- Posty: 691 (0/1)
- Skąd: Radomsko
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
Z ciekawostek dropsa z racji tego, że zawiesiłem sie prawie dziś progiem próbując podjechać pod krawężniczek malutki postanowiłem zmierzyć dlaczego, wyszło że od najniższego punktu auta jest około 7 cm 
Czyli jeszcze masz co skrecic w dol 
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości