Mazda 323F GT BA KL/KL-ZE '95
dalej rzeźba, czekam aż Pati swój dolot zrobi, jak koszt bedzie rozsądny to też do swojej taki włoże:)
kilka fotek z dzisiejszego minispotu z mbmasterem na spontanie:)
mala zamiana kolorow karoserii;)




mala zamiana kolorow karoserii;)




Madzia ma kolejne problemy jesli sprawdzi sie najgorszy scenariusz to pierdziele, zmieniam auto . . .
nie do konca wiem.. ubywa plynu chlodniczego, bylem u Jaksy zlokalizowac przyczyne – wszystko suche, zero sladow jakichkolwiek wyciekow, jesli okaze sie ze to uszczelka pod glowica (obydwie byly wymieniane 45kkm temu przy remoncie na ori) to koncze swoja przygode z Mazda i przesiadam sie do Hondy... szkoda kurde bo uwielbiam to auto
mam nadzieje jednak, ze przyczyna bedzie cos innego...
owszem ktos zaniedbal i to oporowo, dlatego zrobilismy remont silnika ówczesnie o wartosci 1/3 auta, ciezko mi teraz przyjac do wiadomosci, ze uszczelki poszly sie je**c po 45tys km, to nie sa swiece
poki co czekam na konkretna diagnoze co sie dzieje dalej zobaczymy...
silnik byl u Jaksy ogladany i nie widac zadnych wyciekow wszystko jest suche, w zbiorniczku wyrownawczym zero sladow oleju, poziom oleju tez nie wzrosl jest lekko ponizej full, po nocy pod autem mialem mokrą plamę obok lewego koła (patrzac od przodu auta)
silnik byl u Jaksy ogladany i nie widac zadnych wyciekow wszystko jest suche, w zbiorniczku wyrownawczym zero sladow oleju, poziom oleju tez nie wzrosl jest lekko ponizej full, po nocy pod autem mialem mokrą plamę obok lewego koła (patrzac od przodu auta)
Ostatnio edytowano 4 lut 2007, 14:28 przez Adaś, łącznie edytowano 1 raz
Adaś napisał(a):...poki co czekam na konkretna diagnoze co sie dzieje dalej zobaczymy...
Adaś głowa do góry. Nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło
po kazdym dluzszym postoju mam plame płynu chłodniczego właśnie tak na wysokości rozrządu więć wszystko wskazuje na pompę wody.. jeśli tak to i wymiana rozrządu będzie przyspieszona o kilka kkm
Tak jak wcześniej pisałem za wyciek odpowiedzialna była pompa wody.
Zmieniony został rozrząd (rolki, pasek i napinacz [oryginalny]) pompa wody, rura łącząca chłodnicę z głowicą (była popękana – jeszcze trochę brakowało do tragedii) termostat, płyn chłodzący i przy okazji nowe świece NGK.
Z innych rzeczy jakie są do zrobienia to pęknięta osłona rozrządu od dołu, prawa poduszka silnika i mocowanie McPhersona. W niedługim czasie też łożyska rolek napinających paski klinowe i kopułka z palcem rozdzielacza.
Może ktoś wie gdzie dostanę używaną osłonę rozrządu? Nie wiem jak z mocowaniem MP i poduszką bo nówka 148 Euro za poduchę i 82 Euro za MP
Zmieniony został rozrząd (rolki, pasek i napinacz [oryginalny]) pompa wody, rura łącząca chłodnicę z głowicą (była popękana – jeszcze trochę brakowało do tragedii) termostat, płyn chłodzący i przy okazji nowe świece NGK.
Z innych rzeczy jakie są do zrobienia to pęknięta osłona rozrządu od dołu, prawa poduszka silnika i mocowanie McPhersona. W niedługim czasie też łożyska rolek napinających paski klinowe i kopułka z palcem rozdzielacza.
Może ktoś wie gdzie dostanę używaną osłonę rozrządu? Nie wiem jak z mocowaniem MP i poduszką bo nówka 148 Euro za poduchę i 82 Euro za MP

Pyton162 napisał(a):Adas , cos robiles jeszcze z dolotem czy dalej masz ta rzezbe co miales?
Autko dostanie CAI BOMZa, po małej rzeźbie dostosowującej do kolektora KF:)
przyszła dziś paczuszka z CAI
montaż niestety raczej po weekendzie bo nie mam czasu:(
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości