Mazda 323F BA V6 GT Caroleck – sprzedam !!!!!

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez matthies » 7 gru 2015, 19:53

nie było jeśli masz na myśli generację GG/GY
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez caroleck » 20 gru 2015, 20:13

Sprzedam lub zamienię na z5. Więcej info na PW
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 13:47
Posty: 1394 (3/6)
Skąd: Olsztyn
Auto: była: 323F BA Z5 '97R Ben + LPG
jest: 323F BA KF '96R Ben + LPG

Postprzez rafał88 » 20 gru 2015, 23:20

Ehhh :/
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez krzysek71 » 21 gru 2015, 08:21

A co tam nie ogarnołeś tematu z tymi obrotami
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2010, 21:52
Posty: 805 (0/6)
Skąd: DOBRZYNIEWO DUŻE koło BIAŁEGOSTOKU
Auto: MAZDA 323F BA 95r 1,5 Z5 była jest MAZDA XEDOS CA 95r był KF jest KL lpg Koltec była jest MAZDA XEDOS 9 MT 2000r + lpg KME

Postprzez rafał88 » 21 gru 2015, 09:45

Nie ma mu pewnie kto pomoc albo nie chca..Mysle , ze ktos kto dlubie przy tych silnikaach zaraz rozgryzlby o co chodzi.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez caroleck » 21 gru 2015, 12:46

Obroty sa stabilne ale silnik nadal chu..wo chodzi na jalowym. Rozrzad i elektryka sprawdzona

Wysłane z nokii 3310
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 13:47
Posty: 1394 (3/6)
Skąd: Olsztyn
Auto: była: 323F BA Z5 '97R Ben + LPG
jest: 323F BA KF '96R Ben + LPG

Postprzez krzysek71 » 23 gru 2015, 09:58

Może Ci tak pyrka przez tłumik katalizator jak pod maską ładnie chodzi to bym głowy nie zawracał i jezdził
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2010, 21:52
Posty: 805 (0/6)
Skąd: DOBRZYNIEWO DUŻE koło BIAŁEGOSTOKU
Auto: MAZDA 323F BA 95r 1,5 Z5 była jest MAZDA XEDOS CA 95r był KF jest KL lpg Koltec była jest MAZDA XEDOS 9 MT 2000r + lpg KME

Postprzez caroleck » 23 gru 2015, 19:03

]zapchany kat tak by pierdział w tłumik ??

Patrząc po filmikach w necie to nie zapchany katalizator :(
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 13:47
Posty: 1394 (3/6)
Skąd: Olsztyn
Auto: była: 323F BA Z5 '97R Ben + LPG
jest: 323F BA KF '96R Ben + LPG

Postprzez caroleck » 28 gru 2015, 22:18

Patrząc wszystkie za i przeciw jednak padaczka zostaje ze mną :D (zainteresowanie na olx nie było oszałamiające 3telefony a 1400 wyświetleń <bezradny> )

Dalej borykam się z pracą tego silnika. Wrzucam jeszcze raz filmik jak chodzi:



Elektryka sprawdzona ale może coś mi umkło (albo jednak ten aparat jest zj..bany), rozrząd sprawny, czujniki też, aparat ustawiony na lampę, nowe świece, dolot szczelny, tps ok, przepustnica i krokowiec wyczyszczony itp.

Krzysiek71 wspomniał coś o zapchanym katalizatorze. Może to jest jego przyczyna ?? <co>
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 13:47
Posty: 1394 (3/6)
Skąd: Olsztyn
Auto: była: 323F BA Z5 '97R Ben + LPG
jest: 323F BA KF '96R Ben + LPG

Postprzez Gared » 29 gru 2015, 00:15

Aparat zapłonowy.
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez Piotr_ » 29 gru 2015, 12:04

Jeżeli chcesz znać moje zdanie, to po pierwsze masz za mocno wykręconą dyszę wolnych obrotów, strasznie syczy. Jest to równoznaczne z tym że ktoś grzebał przy śrubce regulującej kowadełko.
Wysłałem Tobie nr na Pw, dzwoń to wyjaśnię jak prawidłowo masz ustawić wolne obroty.
Jeżeli ktoś pokręcił wszystkimi regulacjami to TPS-u nie ustawisz prawidłowo.
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez caroleck » 29 gru 2015, 23:21

Piotr_ napisał(a):Jeżeli chcesz znać moje zdanie, to po pierwsze masz za mocno wykręconą dyszę wolnych obrotów, strasznie syczy. Jest to równoznaczne z tym że ktoś grzebał przy śrubce regulującej kowadełko.
Wysłałem Tobie nr na Pw, dzwoń to wyjaśnię jak prawidłowo masz ustawić wolne obroty.
Jeżeli ktoś pokręcił wszystkimi regulacjami to TPS-u nie ustawisz prawidłowo.


filmik jest dosyć stary i już ta śruba jest w optymalnej pozycji. TPS ustawiony i ustawiony zapłon.
Co do śrubki to ja sam osobiście ją wykręcałem <glupek2>
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 13:47
Posty: 1394 (3/6)
Skąd: Olsztyn
Auto: była: 323F BA Z5 '97R Ben + LPG
jest: 323F BA KF '96R Ben + LPG

Postprzez Piotr_ » 29 gru 2015, 23:22

Dla mnie padła przepustnica ;) przechodziłem to chyba w każdej v-ce którą miałem a kilka ich było :P
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez caroleck » 3 sty 2016, 15:56

Dziś walczyłem z aparatem. Dostałem ori aparat kf34 od Gareda. Aparat wymieniony a efekt pozostał ten sam <dupa>

Została mi tylko opcja podmianki przepustnicy jak sugeruje mi Piotr. :)

Dopisano 3 sty 2016, 20:20:

Po długie rozmowie z Xedem z MS wpadł jeszcze na pomysł walniętych przewodów.
Pojechałem, spryskałem wodą i bingo !!!! Choinka jak w święta a przewody na samym początku odrzuciłem. Sprawdziłem też inne ngki używane i chodził na nich silnik tak samo. Ogólnie iskra nie skacze w silniku ale widać ją w przewodach w paru miejscach. Mam nadzieje, że po wymianie vałka ożyje :D <cwaniak>
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 13:47
Posty: 1394 (3/6)
Skąd: Olsztyn
Auto: była: 323F BA Z5 '97R Ben + LPG
jest: 323F BA KF '96R Ben + LPG

Postprzez Gared » 4 sty 2016, 12:02

O widzisz, a każdy myślał, że przewody sprawdziłeś ;)
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez caroleck » 4 sty 2016, 20:14

Gared napisał(a):O widzisz, a każdy myślał, że przewody sprawdziłeś ;)


Bo przewody sprawdzałem w dzień ale pod względem uszkodzeń mechanicznych. A w kompletnych ciemnościach ładnie się choinka paliła :D
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 13:47
Posty: 1394 (3/6)
Skąd: Olsztyn
Auto: była: 323F BA Z5 '97R Ben + LPG
jest: 323F BA KF '96R Ben + LPG

Postprzez caroleck » 7 sty 2016, 17:41

Dziś dostałem nowe NGKi made in Japan. Po wymianie niestety auto chodzi ciutke lepiej ale dalej pierdzi wydechem <płacze> <płacze> <dupa>

Obrazek

Zostało sprawdzenie przepustnicy a raczej jej wymiana. Tak jest mniej więcej ustawiona.

Obrazek


Do tego jeszcze mam jeden średnio sklejony wężyk podciśnienia Vrisa za przepustnicą. Jest tak ch..wo ułamany króciec, że raczej trzeba to wymienić :(

Obrazek

Może to wina tego vrisa, że tak dziwnie auto chodzi ?? <co?>
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 13:47
Posty: 1394 (3/6)
Skąd: Olsztyn
Auto: była: 323F BA Z5 '97R Ben + LPG
jest: 323F BA KF '96R Ben + LPG

Postprzez Piotr_ » 7 sty 2016, 17:47

A powiedz mi, czy między przepustnicą a przepływomierzem, masz wpięty wężyk podciśnienia w dolot :>
Nieszczelność v-risa też może bałaganić.

Dopisano 7 sty 2016, 17:55:

Jeszcze coś...sprawdź czy wszystkie króćce od gazu są odpowiednio podkręcane...lubią się luzować.
Widzę że łącznik gumowy na przepustnicy też poklejony, trzeba to dobrze uszczelnić a najlepiej nowy ( są po 20 zł).
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez caroleck » 7 sty 2016, 18:07

Piotr_ napisał(a):A powiedz mi, czy między przepustnicą a przepływomierzem, masz wpięty wężyk podciśnienia w dolot :>
Nieszczelność v-risa też może bałaganić.

Dopisano 7 sty 2016, 17:55:

Jeszcze coś...sprawdź czy wszystkie króćce od gazu są odpowiednio podkręcane...lubią się luzować.
Widzę że łącznik gumowy na przepustnicy też poklejony, trzeba to dobrze uszczelnić a najlepiej nowy ( są po 20 zł).


Wężyk nie jest wpięty tylko na nim jest założony filterek (na poprzednim silniku tak było i auto chodziło równo. Na foto to widać)

Jeśli chodzi o króćce to są one świeże bo gazownik wiercił nowe i przez dwa miechy raczej się nie odkręciły. Co do dolotu to jest szczelny :)
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 13:47
Posty: 1394 (3/6)
Skąd: Olsztyn
Auto: była: 323F BA Z5 '97R Ben + LPG
jest: 323F BA KF '96R Ben + LPG

Postprzez rafał88 » 7 sty 2016, 18:44

Nooo to ładna <dupa>

Kurde musi cos byc nie tak, Piotr widze ładnie pomaga <ukłon>
A Ty Caroleck sprawdzaj :) Dojdziesz co jej jest ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy