Mazda 323F BA V6 GT Caroleck – sprzedam !!!!!
Obroty sa stabilne ale silnik nadal chu..wo chodzi na jalowym. Rozrzad i elektryka sprawdzona
Wysłane z nokii 3310
Wysłane z nokii 3310
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Może Ci tak pyrka przez tłumik katalizator jak pod maską ładnie chodzi to bym głowy nie zawracał i jezdził
]zapchany kat tak by pierdział w tłumik 
Patrząc po filmikach w necie to nie zapchany katalizator
Patrząc po filmikach w necie to nie zapchany katalizator
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Patrząc wszystkie za i przeciw jednak padaczka zostaje ze mną
(zainteresowanie na olx nie było oszałamiające 3telefony a 1400 wyświetleń <bezradny> )
Dalej borykam się z pracą tego silnika. Wrzucam jeszcze raz filmik jak chodzi:
Elektryka sprawdzona ale może coś mi umkło (albo jednak ten aparat jest zj..bany), rozrząd sprawny, czujniki też, aparat ustawiony na lampę, nowe świece, dolot szczelny, tps ok, przepustnica i krokowiec wyczyszczony itp.
Krzysiek71 wspomniał coś o zapchanym katalizatorze. Może to jest jego przyczyna
<co>
Dalej borykam się z pracą tego silnika. Wrzucam jeszcze raz filmik jak chodzi:
Elektryka sprawdzona ale może coś mi umkło (albo jednak ten aparat jest zj..bany), rozrząd sprawny, czujniki też, aparat ustawiony na lampę, nowe świece, dolot szczelny, tps ok, przepustnica i krokowiec wyczyszczony itp.
Krzysiek71 wspomniał coś o zapchanym katalizatorze. Może to jest jego przyczyna
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Jeżeli chcesz znać moje zdanie, to po pierwsze masz za mocno wykręconą dyszę wolnych obrotów, strasznie syczy. Jest to równoznaczne z tym że ktoś grzebał przy śrubce regulującej kowadełko.
Wysłałem Tobie nr na Pw, dzwoń to wyjaśnię jak prawidłowo masz ustawić wolne obroty.
Jeżeli ktoś pokręcił wszystkimi regulacjami to TPS-u nie ustawisz prawidłowo.
Wysłałem Tobie nr na Pw, dzwoń to wyjaśnię jak prawidłowo masz ustawić wolne obroty.
Jeżeli ktoś pokręcił wszystkimi regulacjami to TPS-u nie ustawisz prawidłowo.
Piotr_ napisał(a):Jeżeli chcesz znać moje zdanie, to po pierwsze masz za mocno wykręconą dyszę wolnych obrotów, strasznie syczy. Jest to równoznaczne z tym że ktoś grzebał przy śrubce regulującej kowadełko.
Wysłałem Tobie nr na Pw, dzwoń to wyjaśnię jak prawidłowo masz ustawić wolne obroty.
Jeżeli ktoś pokręcił wszystkimi regulacjami to TPS-u nie ustawisz prawidłowo.
filmik jest dosyć stary i już ta śruba jest w optymalnej pozycji. TPS ustawiony i ustawiony zapłon.
Co do śrubki to ja sam osobiście ją wykręcałem

Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Dziś walczyłem z aparatem. Dostałem ori aparat kf34 od Gareda. Aparat wymieniony a efekt pozostał ten sam
Została mi tylko opcja podmianki przepustnicy jak sugeruje mi Piotr.
Dopisano 3 sty 2016, 20:20:
Po długie rozmowie z Xedem z MS wpadł jeszcze na pomysł walniętych przewodów.
Pojechałem, spryskałem wodą i bingo
!! Choinka jak w święta a przewody na samym początku odrzuciłem. Sprawdziłem też inne ngki używane i chodził na nich silnik tak samo. Ogólnie iskra nie skacze w silniku ale widać ją w przewodach w paru miejscach. Mam nadzieje, że po wymianie vałka ożyje
<cwaniak>

Została mi tylko opcja podmianki przepustnicy jak sugeruje mi Piotr.
Dopisano 3 sty 2016, 20:20:
Po długie rozmowie z Xedem z MS wpadł jeszcze na pomysł walniętych przewodów.
Pojechałem, spryskałem wodą i bingo

Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Gared napisał(a):O widzisz, a każdy myślał, że przewody sprawdziłeś
Bo przewody sprawdzałem w dzień ale pod względem uszkodzeń mechanicznych. A w kompletnych ciemnościach ładnie się choinka paliła
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Dziś dostałem nowe NGKi made in Japan. Po wymianie niestety auto chodzi ciutke lepiej ale dalej pierdzi wydechem

Zostało sprawdzenie przepustnicy a raczej jej wymiana. Tak jest mniej więcej ustawiona.

Do tego jeszcze mam jeden średnio sklejony wężyk podciśnienia Vrisa za przepustnicą. Jest tak ch..wo ułamany króciec, że raczej trzeba to wymienić

Może to wina tego vrisa, że tak dziwnie auto chodzi



Zostało sprawdzenie przepustnicy a raczej jej wymiana. Tak jest mniej więcej ustawiona.

Do tego jeszcze mam jeden średnio sklejony wężyk podciśnienia Vrisa za przepustnicą. Jest tak ch..wo ułamany króciec, że raczej trzeba to wymienić

Może to wina tego vrisa, że tak dziwnie auto chodzi

Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


A powiedz mi, czy między przepustnicą a przepływomierzem, masz wpięty wężyk podciśnienia w dolot
Nieszczelność v-risa też może bałaganić.
Dopisano 7 sty 2016, 17:55:
Jeszcze coś...sprawdź czy wszystkie króćce od gazu są odpowiednio podkręcane...lubią się luzować.
Widzę że łącznik gumowy na przepustnicy też poklejony, trzeba to dobrze uszczelnić a najlepiej nowy ( są po 20 zł).
Nieszczelność v-risa też może bałaganić.
Dopisano 7 sty 2016, 17:55:
Jeszcze coś...sprawdź czy wszystkie króćce od gazu są odpowiednio podkręcane...lubią się luzować.
Widzę że łącznik gumowy na przepustnicy też poklejony, trzeba to dobrze uszczelnić a najlepiej nowy ( są po 20 zł).
Piotr_ napisał(a):A powiedz mi, czy między przepustnicą a przepływomierzem, masz wpięty wężyk podciśnienia w dolot![]()
Nieszczelność v-risa też może bałaganić.
Dopisano 7 sty 2016, 17:55:
Jeszcze coś...sprawdź czy wszystkie króćce od gazu są odpowiednio podkręcane...lubią się luzować.
Widzę że łącznik gumowy na przepustnicy też poklejony, trzeba to dobrze uszczelnić a najlepiej nowy ( są po 20 zł).
Wężyk nie jest wpięty tylko na nim jest założony filterek (na poprzednim silniku tak było i auto chodziło równo. Na foto to widać)
Jeśli chodzi o króćce to są one świeże bo gazownik wiercił nowe i przez dwa miechy raczej się nie odkręciły. Co do dolotu to jest szczelny
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości