Mazda 323F BA Z5 '98 A-SPEC TOURING KIT

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez czarek1991 » 18 lut 2014, 14:44

A liderem w najmniejszym wspolczynniku Cx jest... Opel Calibra :D Tak na prawde to auto jest wyjatkowe i swietne jak na swoje czasy, szkoda ze przypieto mu latke burakowozu :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez michal1983 » 18 lut 2014, 14:48

"W MOTORze wyczytałem że rekordzistą jest Honda Insight z Cx 0,25...
... która pobiła Opla Calibrę o jedną setną. Sportowy model Opla był liderem od 1989 roku przez równe 10 lat."

źródło: http://www.autogaleria.pl/forum/archive/index.php/t-5214.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2011, 09:34
Posty: 103
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98

Postprzez Bartg » 18 lut 2014, 14:51

A teraz prowadzi Mercedes-Benz CLA BlueEfficiency Edition z 0.22 :)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez KoRnFUN » 18 lut 2014, 19:28

no swietnie to wyglada na tym gwincie, ale tak jak Bartg pisze szersza felga i nizszy profil opony i bedzie juz wogole kosmos
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez Bartg » 18 lut 2014, 19:43

Najpierw kupić zimówki i ogarnąc rdzę, bo co po gwincie jak nie będzie się miał czego trzymac :P
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez rafał88 » 18 lut 2014, 19:49

Wez cos kolego zrob cos z ruda bo Ci wpitala autko i to konkretnie, a szkoda bo wlozylem w niego troche .
Zreszta na prawym blotniku widac bable i obstawiam ze juz jest dziura ..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez witek » 18 lut 2014, 19:54

Zaraz się okaże że nie ma progów lub całe mocowania wchrzaniło przy belce i wahaczach :)
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez Odcina » 18 lut 2014, 20:11

Trzeba to jak najszybciej zrobić bo jeszcze trochę koło samochód wyprzedzi :D
Nie trąb po..bie bo jadę na glebie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2013, 17:27
Posty: 916
Skąd: Zamość
Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA

Postprzez KoRnFUN » 18 lut 2014, 20:41

i gwint bedzie tanio do kupienia hahaha <glupek2>
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez michal1983 » 19 lut 2014, 07:52

Za rdzę wezmę się jak tylko zrobi się ciepło. Z podłogą nie jest tak źle, natomiast słabo wyglądają elementy zawieszenia. Będę musiał to wszystko oczyścić za pomocą szlifierki i pomalować jakimś "bitexem". Podłoga bagażnika, komora silnika i miejsca montażu amortyzatorów są nietknięte przez rdzę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2011, 09:34
Posty: 103
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98

Postprzez rafał88 » 19 lut 2014, 09:41

Ja po oczyszczeniu radze zapodac rekatywny pozniej epoksudowy, a na koniec "bitex". Sam bitex tylko pogorszy sprawe bo bedzie gnic pod nim.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez witek » 19 lut 2014, 10:12

arafal21 napisał(a):Ja po oczyszczeniu radze zapodac rekatywny pozniej epoksudowy


Albo jeden albo drugi :) nie kładzie się jednego na drugi bo to nic nie da :P Ale masz rację ze trzeba dać coś na gołą blachę bo konserwacja przepuści trochę wilgoci i sobie tam będzie rdzewieć ;) Polecam konserwacje bolla, bardzo fajna powierzchnia wychodzi po wyschnięciu :)
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez wilusjdm » 19 lut 2014, 10:35

Auto ładnie siadło (gwint robi swoje), ale na tej feldze szału nie zrobi nawet jakby bardziej auto siadło. Szukać innej felgi i co najmniej 7,5J i oponki 195/45 <spoko>
PS. osłony na drzwiach szpecą trochę :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez michal1983 » 19 lut 2014, 11:19

wilusjdm napisał(a):Auto ładnie siadło (gwint robi swoje), ale na tej feldze szału nie zrobi nawet jakby bardziej auto siadło. Szukać innej felgi i co najmniej 7,5J i oponki 195/45 <spoko>
PS. osłony na drzwiach szpecą trochę :D

Co myślicie o tych replikach ADVANÓW, które są sprzedawane na Allegro przez alucenter ?

Kilka osób na forum ma takie, widziałem, że jaaco ma je u siebie.

PS. Osłony będą zdjęte.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2011, 09:34
Posty: 103
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98

Postprzez czarek1991 » 19 lut 2014, 11:23

Wiadomo replika to replika, nie to co ori. Sam mam repliki na lato ale nie od alucenter.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez michal1983 » 20 lut 2014, 08:23

Fajny gwint do BA, wersja hardcore :D

GWINT.jpg


Tylne zawieszenie też daje radę :)

GWINT 2.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2011, 09:34
Posty: 103
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98

Postprzez Odcina » 21 lut 2014, 08:04

Nieźle pokombinowane :D
Nie trąb po..bie bo jadę na glebie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2013, 17:27
Posty: 916
Skąd: Zamość
Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA

Postprzez Bartg » 21 lut 2014, 10:12

To tego gościa z Belgii, od którego kupiłeś ? :) A temu gwintowi daleko do hardkoru, widziałem gwinty z customowymi sprężynami na 3 zwoje ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez michal1983 » 21 lut 2014, 16:58

Bartg napisał(a):To tego gościa z Belgii, od którego kupiłeś ? :) A temu gwintowi daleko do hardkoru, widziałem gwinty z customowymi sprężynami na 3 zwoje ;)

Nie, to jest Mazda Lantis BTCC (British Touring Car Championship), Znalazłem ją na club323f.com pod tym linkiem: http://www.club323f.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=34772 ciekawy temat, dużo zdjęć, samochód jest prawie cały przebudowany i co ciekawe z silnika 2.0 "wycisneli" ponad 300 KM bez turbo :)

5434802986_9574f7f751_b.jpg


IMG00344-20101229-1155-02.jpg


Dopisano 22 lut 2014, 06:05:

A to moja "skromna" rozpórka fi 30mm :)

DSC05435.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2011, 09:34
Posty: 103
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98

Postprzez Odcina » 22 lut 2014, 08:10

<spoko>
Nie trąb po..bie bo jadę na glebie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2013, 17:27
Posty: 916
Skąd: Zamość
Auto: Mazda Mx3 1.8 v6 24v K8 USA

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy