no moje to już bodajże czwarte albo piąte używki
Mazda 323F BJ ZM '01 podtleniona lpg :) SPRZEDANA!
no tutaj tylko kilka dni obsuwy 
 miała być w okolicach połowy tygodnia a będzie pod koniec 
no moje to już bodajże czwarte albo piąte używki
 2 razy w lanosie bodajże jeszcze i były ok, teraz w maździe w zeszłym roku komplet felg z używkami, na zimę w sumie podwójnie używki (bo komplet na felgach, i tu rzeczywiście jedna sztuka okazała się walnięta (sprzedający oddał część kasy), więc pojawiły się kolejne używki tym razem dobre ;D) no i te toyo zobaczymy jutro, na pierwszy rzut oka bieżnik pojeździ sezon do dwóch na gorszych 2 sztukach 
  bo będzie ponad 5mm 
 na jednej sztuce znalazłem tylko naciętą gumę od zewnątrz ale od wewnątrz wszystkie ok 
 okaże się jutro
			
			
		no moje to już bodajże czwarte albo piąte używki
Ja chyba nie znam lakiernika u którego nie byłoby obsuwy i nie mówię tu tylko o jakichś partaczach ale o osobach które odbudowują zabytkowe auta  
  Co do rdzewienia BJ mam na podwórku przedlifta z '99 r i mojego polfita z '02 i z obserwacji jest dużo racji w tym że przedlifty mniej rdzewieją, bo niektóre elementy niestety ruda bardziej polubiła w mojej niż w starszej  
			
			
		
- Od: 7 paź 2012, 17:44
 - Posty: 149
 - Skąd: MW/Płock/Sochaczew
 - Auto: BMW E46
 
nono 
 to standard 
 im młosze tym bardziej rdzewieje xD swoją drogą najbardziej gniją te po ostatnim lifcie.. ale te całkowicie przedliftowe średnio mi się podobaja (zwłaszcza wewnątrz) najfajniejszy kompromis to te średnie właśnie 
			
			
		Madzia wróciła od blacharza 
 od razu lepiej bez rdzy 
 kilka fotek 
 a no i w końcu prezentuje mój zimowy setup 
no i dzisiaj wpadł ciekawy przebieg ;p udokumentowane
			
			
				
			
		no i dzisiaj wpadł ciekawy przebieg ;p udokumentowane
Lepsze te felgi niż stalukołpaki 14 cali 
 bardziej mi się podobają te niż te z wcześniejszych wersji bj 
 
robione:
reperaturki tył (w jednym miejscu na progu doszło prawie do połowy tylnych drzwi)
zabezpieczone progi i nadkola
podłatana i zabezpieczona podłoga pod tylnym fotelem po prawej stronie (była mała dziurka)
przy wlewie paliwa była lekka wgniotka, wyprostowana
no i oczywiście malowanie (i tu się warto zatrzymać bo pomalowane całe elementy + lewe tylne drzwi (za to w sumie nie dopłaciłem prawie nic weszło w koszta za "dopasowanie koloru nadkoli")
koszta mogę podesłać na pw
			
			
		robione:
reperaturki tył (w jednym miejscu na progu doszło prawie do połowy tylnych drzwi)
zabezpieczone progi i nadkola
podłatana i zabezpieczona podłoga pod tylnym fotelem po prawej stronie (była mała dziurka)
przy wlewie paliwa była lekka wgniotka, wyprostowana
no i oczywiście malowanie (i tu się warto zatrzymać bo pomalowane całe elementy + lewe tylne drzwi (za to w sumie nie dopłaciłem prawie nic weszło w koszta za "dopasowanie koloru nadkoli")
koszta mogę podesłać na pw
Myślałem o nich w sumie 
 ale w sumie nie aż tak potrzebne koszty + progi nie wiem czy nie będą bardziej gnić 
			
			
		przemyśl bo autko wygląda dużo lepiej 
 , a mnie nic nie rdzewiało, ale jak wspominałem mój przedlift generalnie nie chciał rdzewieć 
 i może wycieraczka na tył z M6 kombi – tani. szybki mod a efekt zauważalny na pierwszy rzut oka?
			
			
		
 , a mnie nic nie rdzewiało, ale jak wspominałem mój przedlift generalnie nie chciał rdzewieć 
- Od: 2 lis 2010, 22:25
 - Posty: 325
 - Skąd: Łódź
 - Auto: była: Mazda 323f BJ '99 1.8 16v 114km, Mazda 3 BK '06 2.0 LF, Ford Focus MK3 FL 1.5 EcoBoost '18 ST-Line 182KM RaceRed
jest: Ford Focus MK4 ST '20 RaceRed 
Tylko nakładki cenią sobie teraz + u mnie żadnych szans na trafienie w kolorze,  a malowanie ich jeszcze to już gruby chajs się robi :–(
O wycieraczce w sumie kiedyś myślałem jak czytałem twój wątek ale wylecialo mi jakoś
			
			
		O wycieraczce w sumie kiedyś myślałem jak czytałem twój wątek ale wylecialo mi jakoś
Takie cudeńka + nowy płyn hamulcowy wpadły do bjteczki dzisiaj na przód 
			
			
				
			
				Ostatnio edytowano 19 kwi 2015, 00:42 przez tomsimondj, łącznie edytowano 2 razy
					
				
			
		U mnie też ostatnio zawitały nowe hamulce plus wiele innych rzeczy. 
Poza tym mazda bardzo ładnie się prezentuje
			
			
		Poza tym mazda bardzo ładnie się prezentuje

- Od: 6 gru 2012, 12:20
 - Posty: 196
 - Skąd: Ozimek / Opole
 - Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523 
mlodyldz napisał(a):a mnie nic nie rdzewiało, ale jak wspominałem mój przedlift generalnie nie chciał rdzewieć
przedlift ma o niebo lepsze blachy niż polifty, jak patrze na moją mazdę to aż mnie szlak trafia że nie stare auto a rdzewieje gorzej niż 20 letnia mazda.
Powodzenia w modach i niech Cię rdza nie dopada.
A najbardziej tego ostatniego, czyli im dalszy lift tym więcej rdzy 
 a powinno być na odwrót jeśli już (pomijając fakt że wgl nie powinno tak być)
			
			
		Patrząc teraz to wolałbym ładnego na blachach przedlifta niż poprawiać ciągle kiepskiego polifta. Pierwszy wypust Mazdy 3, 5 i 6  też ma z tym problem, co ciekawe 626 nawet po lifcie ma mniejszy problem z rudą.
Wielka szkoda bo auto jest mega funkcjonalne, prowadzi się super, jest bardzo prostej konstrukcji i w tej klasie miejsca jest chyba najwięcej zarówno z przodu i z tyłu. No ale nie ma co stawiać krzyżyka trzeba śmigać i cieszyć się że to nie VW
			
			
		Wielka szkoda bo auto jest mega funkcjonalne, prowadzi się super, jest bardzo prostej konstrukcji i w tej klasie miejsca jest chyba najwięcej zarówno z przodu i z tyłu. No ale nie ma co stawiać krzyżyka trzeba śmigać i cieszyć się że to nie VW
Ja tam z mojego egzemplarza jestem zadowolony 
 nadkola zrobione ale to standard i za bardzo więcej rdzy nie ma 
 na kielichach z przodu czysto 
 rodzice mają jeszcze gfkę (wystawiona na sprzedaż) i rzeczywiście w tamtym aucie rdza nadkolach rozwijała się wolniej 
			
			
		Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości