Mazda 323f BA KL '94 wściekła

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez jarsoN » 20 cze 2012, 09:55

Prosze o zaprzestanie PW. Usuwam wszystkie posty nie zodne z tematem. Nie śmiećcie mu w temacie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 mar 2011, 10:36
Posty: 1040
Skąd: LU
Auto: Jest:
m3 '04
Było:
N15, 1.4, '00
EC B6 '92

Postprzez Pyton162 » 27 lip 2012, 21:40

pisz co tam sie dzieje w temacie
Pyton162
 

Postprzez MariuS » 28 lip 2012, 00:43

chwal się :D

poka te frukty. Bo głowy ponoć są po wizycie na stole operacyjnym :P
kiedy składasz?
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez misiak89-89 » 29 lip 2012, 22:26

Mam teraz taki nawał roboty, że już nawet zapomniałem o temacie..

Powiem tak, coś tam się pomału dzieję... nic zaskakującego na razie. Póki co nie będą zdradzał szczegółów, żeby nie zapeszyć :P

Na ten czas wścieklizna została ubrana w body ms i czeka na polerkę lakieru :)
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Pyton162 » 30 wrz 2012, 20:34

pięknie jej w tym body MS.
No i ładnie dziś pokarała crx b16 oraz civica 6 gen b16
Pyton162
 

Postprzez MariuS » 30 wrz 2012, 22:40

Misak ogarnij SIĘ SZYBKO I WSTAWIAJ FOTO/ViDEO :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez misiak89-89 » 1 paź 2012, 21:10

Czołem :)
Z video mam tylko to:



...a co do mechaniki, niestety ale temat musi się odwlec na czas aż ustabilizuje się moja sytuacja życiowa <oczy> także podejrzewam, że ruszę dopiero na nowy sezon..
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Capazo » 1 paź 2012, 23:43

Pyton162 napisał(a):No i ładnie dziś pokarała crx b16 oraz civica 6 gen b16


hehe 2,5 vs 1,6 LOL jednak mazda sie zabardzo nie wysilila. Szkoda ze nie poszli w bardziej wyzylowane pojemnosci, bo majac kl-ze jest szybkie OK, ale teraz mam taki przypadek ze startuje w klasie pow 2,0 i jak patrzylem na liste startowa to srednio maja po 320KM, a mazda ledwo 200;/

BTW mam nadzieje Misiak ze za rok staniesz u boku " Czarnej Wdowy" <diabełek> <diabełek> <diabełek>
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Egoist » 2 paź 2012, 00:20

Na 2 filmiku dobrze wygląda ;)
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=119872
323F V6 KF Mazdaspeed Touring Kit A-Spec
I Love My Honda
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2011, 20:00
Posty: 293
Auto: 323f BA Z5->323f BA KF V6

Postprzez Jacek176 » 2 paź 2012, 08:13

Capazo napisał(a):hehe 2,5 vs 1,6 LOL

No i to pewnie, jak myślę, było zwykłe 1.6 bo z VTI już by chyba tak łatwo nie poszło ;)

Capazo napisał(a):jednak mazda sie zabardzo nie wysilila.

No niestety. Ale co tu się dziwić jak wiekszośc mazdowskich silników ma stopień sprężania 9.0:1.... niekótre turbodoładowane silniki seryjnie mają większy <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez mlody1921 » 2 paź 2012, 14:58

Bardzo ładne BA czarne fele wszystko wygląda naprawde ładnie, pozazdrościć zew. wyglądu :)
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Capazo » 2 paź 2012, 17:11

Jacek176 napisał(a):No i to pewnie, jak myślę, było zwykłe 1.6 bo z VTI już by chyba tak łatwo nie poszło ;)


Na torze 1,6 Vti shamowane na 195KM szpera itd, minimalnie szybciej sie napedzalem, ale 1,6 vs 2,5 to nadal smiech. Caly czas mysle nad crx i silnik 1,8 z integry.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez MariuS » 2 paź 2012, 17:31

Capazo napisał(a):
Jacek176 napisał(a):No i to pewnie, jak myślę, było zwykłe 1.6 bo z VTI już by chyba tak łatwo nie poszło ;)


Na torze 1,6 Vti shamowane na 195KM szpera itd, minimalnie szybciej sie napedzalem, ale 1,6 vs 2,5 to nadal smiech. Caly czas mysle nad crx i silnik 1,8 z integry.



no tak, 1.6 kontra 2,5 brzmi głupio. Niby wolnossaki oba, ale też trza mieć na uwadze VTEC. Bo to jakby duzo bardziej zaawansowana technologia niż VRIS hahaha .


Misiak, pokaż foto jakieś ładne
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Pyton162 » 2 paź 2012, 21:33

obie hondy byly b16 z tym ze crx total seria a civic cos misiak mówił że ponoc 170 czy 180km
Co by nie mówic to mazda jak na kl to daje rady . Choc pewnie hondy z silnikiem k20 by zjadła mazde na śniadanie
Pyton162
 

Postprzez MariuS » 2 paź 2012, 22:41

Pyton162 napisał(a):Choc pewnie hondy z silnikiem k20 by zjadła mazde na śniadanie



zależy w jakiej kaście. jak w wybebeszonym 5/6gen to mazda pozamiatana. Ale jak w 7/8 gen to już nie jest tak super. jechałem z 7gen seryjną i do ok 120km/h dostała w obu próbach.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Postprzez Pyton162 » 3 paź 2012, 08:25

oczywiście że mowa o budzie w 5 i 6 gen . Te wzyż to juz ciezkie klocki . Ja swoim fiatem ganiałem cifa ufo 1.8 bez mniejszych problemów
Pyton162
 

Postprzez misiak89-89 » 21 kwi 2013, 13:24

Witam wszechobecnych,
jako że od ostatniego wpisu mineło ponad pół roku, wypadało by coś skrobnąc.
Oto dotychczasowy pomiar kondycji motoru

Obrazek

...jak widać szału nie ma, <dupa> nie urywa.
Atualnie auto przebywa w garażowni grzegorzjubymx6 na małej rewizji :) co z tego wyniknie czas pokaże.
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Fasola » 21 kwi 2013, 13:28

hmn... za moich czasów było dużo lepiej :P, nieźle ja butujesz :D
Fasola
 

Postprzez misiak89-89 » 21 kwi 2013, 20:33

ja ją zamuliłem właśnie:P ale sądze, że to wina znacznego spadku kompresji na jednym cylindrze
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez MariuS » 21 kwi 2013, 21:39

ciekawe ile by wyszło na tej hamowni jak jeszcze była u Fasoli. Może po prostu ta hamownia tak ma.

Teraz wyszło 165KM i 207Nm
a na tej przenośnej hamowni było ile? ponad 170?
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 09:31
Posty: 3498 (5/27)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06


Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy